En weer iemand die het niet begrepen heeft. Maar wel weer typerend.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef Amos_ het volgende:
[..]
SP, leven van het geld van de hardwerkende mens
Kom op, mensen die zich blindstaren op milieu of het welzijn van dieren..quote:
Dan is het tijd voor een doorverwijsbriefje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben een hardwerkend mensch met een goed betaalde baan. Toch stem ik SP
"Sociaal" staat gelijk aan leven van het geld van een ander.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:53 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En weer iemand die het niet begrepen heeft. Maar wel weer typerend.
Verandering is niet altijd vooruitgang.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Menselijkheid is een zwakte in de politiek. Zo kun je nooit beslissingen maken die je land vooruit kunnen helpen.
Dan ben je dief van je eigen portemonnee, dat mag duidelijk zijn. Tenzij je voor een subsidie-stichting werkt natuurlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al gehad & gezond verklaart... Probeer jij het eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor een doorverwijsbriefje.
Dat past toch niet in het geestelijk beperkte wereldbeeld van de gemiddelde FOKker?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh? Dat vind ik wel knap, vooral omdat er nog geen enkel iets vanuit de PVV is gedaan om uberhaupt iets in het land te kunnen doen, maar toch maken "ze" het al kapotquote:
Mijn probleem is vooral de tijd en gedoe die het in beslag neemt voor de uitkeringsgerechtigde. Het is gewoon puur treiteren, omdat ze op de meest onmogelijke tijden komen. Ook als je bijv. aan het werk bent bij de gemeente of een traject volgt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, bijstandsuitkering is een recht, geen gunst.
Daarnaast vind ik een huiscontrole prima als er een vermoeden van fraude (bijvoorbeeld vanwege een tip) is, maar niet zomaar willekeurig bij onschuldige mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |