Prettige onderbreking.quote:
Net zweepslagen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Die geluidjes!
Van Anton Noordermeer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ja die blonde, das wel een mooie, al weet ik niet waar ik haar van ken
Almere als één na laatste, Den Haag als laatste?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Almere komt zeker toevallig als allerlaatste rond 00:00 binnen
Hahahahaha, goed opgemerktquote:
Of nog later.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Almere komt zeker toevallig als allerlaatste rond 00:00 binnen
Die is leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Of deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Of moet zingen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is leuk! Leukste vrouwelijke presentatrice als ze niet hoeft te autocueën.
Ja, dat ookquote:
quote:
Neuh die ztten bij mij, daar ben ik net dus geweest en ga ik morgen weer heenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de katten op schoot maken het gezin compleet?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh die ztten bij mij, daar ben ik net dus geweest en ga ik morgen weer heen
Mijn oude buurman?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Greys; even gewoon brutaal hoor, maar heb je nog iets gehoord van die stap-kennis van vroeger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./soapIT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Medewerkers stemlokalen vervangen om onregelmatigheden
3 maart 2010
De gemeente Rotterdam heeft alle medewerkers van een stembureau in deelgemeente Delfshaven vervangen omdat daar meerdere mensen in een stemhokje stonden. Dat is wettelijk verboden en de medewerkers hadden hier op moeten toezien.
In de deelgemeente Feijenoord is de voorzitter van het stembureau aan het Afrikaanderplein vervangen om dezelfde reden. Stadstoezicht is ingezet om toe te zien op een goede stembusgang. Inmiddels is de bezetting van het stembureau aan de Albregt-Engelmanstraat gewijzigd.
Een woordvoerster van de gemeente noemt de beslissing "heel uitzonderlijk". Volgens haar zijn de medewerkers soepel geweest, omdat het vooral zou gaan om mensen die anderen wilden helpen. "Maar van de wet mag het niet."
'Veel ernstiger'
Leefbaar Rotterdam heeft meerdere onregelmatigheden gemeld bij de gemeente. Kandidaatraadslid Ronald Buijt noemt de gang van zaken "veel serieuzer dan mevrouw wil doen vermoeden". Volgens hem is er ook geknoeid met machtigingen.
Buijt stelt dat leden van stembureaus gegevens hebben ingevuld op machtigingen. De gemeente heeft dit zelf niet geconstateerd, aldus de woordvoerster. Ze voegde eraan toe dat alle klachten serieus genomen worden.
quote:
Ach ja... Aan de ene kant begrijpelijk dat mensen elkaar willen helpen als ze het niet snappen, maar goed. Vorige keer was er toch ook ergens (weet niet of 't in Rotterdam was) echt zo'n flinke fraude met een of ander Turks raadslid die echt honderden machtigingen had geronseld via vrienden, kennissen en familie e.d.quote:
Oh, ik dacht andersomquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is daar zo '![]()
![]()
![]()
' aan?
Waar dacht je dat de voetbalclub naar vernoemd was dan?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ja die ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gezeur, dat kan niet anders?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moest wel dubbel stemmen.
Voor de gemeente én voor de deelgemeente. Aparte lijsten en kandidaten e.d.
Moesten ook in aparte stembussen
Neuh tis echt een aparte 'raad' (de deelgemeenteraad), dus tis echt totaal los van de gemeenteraadsverkiezingen, andere kandidaten e.d.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Allebei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Blij dat we dat niet in Zwolle hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh tis echt een aparte 'raad' (de deelgemeenteraad), dus tis echt totaal los van de gemeenteraadsverkiezingen, andere kandidaten e.d.![]()
![]()
Oeh dat kwam tof uit op een nieuwe pagina!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ach ja, tis wel goed dat je op deelgemeente-niveau (deelgemeente omvat meestal paar wijken) íets hebt. Maar om nou ook weer die hele raad via verkiezingen samen te stellen is ook wel beetje too much...quote:![]()
quote:quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga al een permban aanvragenquote:!
Hoogachtend,
Erik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een soort van commissie ofzo, die naar de verhoudingen in de Gemeenteraad (of zelfs stemmen op wijkniveau) samengesteld word kan ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, tis wel goed dat je op deelgemeente-niveau (deelgemeente omvat meestal paar wijken) íets hebt. Maar om nou ook weer die hele raad via verkiezingen samen te stellen is ook wel beetje too much...![]()
![]()
Ja zoiets ofzoquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Een soort van commissie ofzo, die naar de verhoudingen in de Gemeenteraad (of zelfs stemmen op wijkniveau) samengesteld word kan ook.
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Geen idee. Zou het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het nogal kat-spek om af te spreken.
En ik ga me d'r ongemakkelijk bij voelen, dat weet ik nu al.
Dus beter van niet, sowieso
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
't Was een klein beetje een grapjequote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:
Sommige mensen zeggen dat het geen drol uitmaakt en zelfs bij een 100% volmaakte (bestaan die?) relatie niks zegt of je van iemand "nerveus" zou worden, anderen denken er anders over.
Ik had nog een vraag maar mag niet meer spoileren, dus die komt nog wel een keer
Stel maar hoor, Erik kijkt wel ff de andere kant op.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen dat het geen drol uitmaakt en zelfs bij een 100% volmaakte (bestaan die?) relatie niks zegt of je van iemand "nerveus" zou worden, anderen denken er anders over.
Ik had nog een vraag maar mag niet meer spoileren, dus die komt nog wel een keer
Want zo issie!
Lelijk. In voorkomen en uitspraak.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Crosspost van mij van Twitter.quote:quote:Oewh een hele toespraak van Kant. Ga ik dat volhouden. *kruipt achter de bank* #gr2010![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Stel maar hoor, Erik kijkt wel ff de andere kant op.
Want zo issie!
Of er wel eens iets tussen jullie is voorgevallen tijdens "gewoon" een nachtje slapen of dronken bui
Ik knijp wel een oogje toequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Stel maar hoor, Erik kijkt wel ff de andere kant op.
Want zo issie!.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee. Echt nooit. Ook niet bijna.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of er wel eens iets tussen jullie is voorgevallen tijdens "gewoon" een nachtje slapen of dronken bui
Later bleek wel dat we er allebei wel eens aan gedacht hadden destijds, maar dat wisten we dus destijds niet zeker van elkaarOverigens sliepen we nooit 'gewoon' een nachtje bij elkaar, aangezien er maar 1 huis tussen ons beider huizen zat
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Echt nooit. Ook niet bijna.
Later bleek wel dat we er allebei wel eens aan gedacht hadden destijds, maar dat wisten we dus destijds niet zeker van elkaarOverigens sliepen we nooit 'gewoon' een nachtje bij elkaar, aangezien er maar 1 huis tussen ons beider huizen zat
Ook nooit gezoend?
Dat zijn misschien wel de mooiste vriendschappen, op elkaar kunnen bouwen en ook allebei goed weten tot hoever je kunt gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Echt nooit. Ook niet bijna.
Ll Jouw stadje!![]()
![]()
Bwehehe 'De PvdA heeft rugproblemen, die veranderen iedere 3 weken van mening'.
Ik vind hem zo'n pannenkoek, maar ik heb voor de gemeente wel LR gestemd, voor deelgemeente PvdA, ze waren 1 & 2 bij de Stemwijzer![]()
Nee, nooit! Hij woonde samen he, naast mequote:![]()
En toen koppelde zijn vriendin me aan een marinier - later snapte ik waarom ze me zo graag wilde koppelen- en was ik ook 'bezet'. Ook toen ik naar Aruba ging, zij was er altijd natuurlijk.
Son en breugel! Da's om de hoek!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Leefbaar Rotterdam wás d partij van Foruyn, ik zou er niet gauw op stemmen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehe 'De PvdA heeft rugproblemen, die veranderen iedere 3 weken van mening'.
Ik vind hem zo'n pannenkoek, maar ik heb voor de gemeente wel LR gestemd, voor deelgemeente PvdA, ze waren 1 & 2 bij de Stemwijzer
En Pastors is een beetje eng inderdaad.![]()
Boarnsterhim kwam net voorbij. (En dat hoefde ik niet na te zoeken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
-22% ofzo voor PvdA in Rukketjykkeveen in Friesland ofzo)
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, nooit! Hij woonde samen he, naast me![]()
En toen koppelde zijn vriendin me aan een marinier - later snapte ik waarom ze me zo graag wilde koppelen- en was ik ook 'bezet'. Ook toen ik naar Aruba ging, zij was er altijd natuurlijk.
Ja je bracht het "logeren" na het stappen en "we zijn weer thuis" vorige keer zo dat ik dacht dat het wel was gebeurd.
Maar jullie houden dus gewoon af en aan contact
Wat ben jij toch een leuke serieuze nootquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Boarnsterhim kwam net voorbij. (En dat hoefde ik niet na te zoeken.)
![]()
Mwah, ze kwamen redelijk overeen met wat ik ingevuld had op de Stemwijzer, evenals PvdA, dus zo 'extreem' was het niet, PvdA was eerste bij die stemwijzer, kort gevolgd door LR.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Leefbaar Rotterdam wás d partij van Foruyn, ik zou er niet gauw op stemmen.
En Pastors is een beetje eng inderdaad.
Voornamelijk doordat ik mosquito's wilde inzetten tegen handjeugd, NIET overal 80 op de Ring wil, NIET alle coffeeshops wil sluiten en dat soort dingen![]()
![]()
Na het stappen stonden we dat dus voor ons beider deuren te roepen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja je bracht het "logeren" na het stappen en "we zijn weer thuis" vorige keer zo dat ik dacht dat het wel was gebeurd.
Maar jullie houden dus gewoon af en aan contact
En daarna gingen we elk onze eigen deur weer in.
Ik ben er wel eens blijven slapen, op Aruba en in Nederland toen hij verhuisd was, maar dan was zij ook altijd gewoon thuis en had ik ook wel weer een of andere scharrel mee
Dan komen wij wel zo'n beetje overeen. En ik kwam ook tegen mijn verwachting in bij de VVD uit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ze kwamen redelijk overeen met wat ik ingevuld had op de Stemwijzer, evenals PvdA, dus zo 'extreem' was het niet, PvdA was eerste bij die stemwijzer, kort gevolgd door LR.
Voornamelijk doordat ik mosquito's wilde inzetten tegen handjeugd, NIET overal 80 op de Ring wil, NIET alle coffeeshops wil sluiten en dat soort dingen![]()
Stilstand is achteruitgang!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en NIET de koopzondag meer wil inperken maar verruimen, Rotterdam Airport mag uitbreiden![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Na het stappen stonden we dat dus voor ons beider deuren te roepen.
En daarna gingen we elk onze eigen deur weer in.
Ik ben er wel eens blijven slapen, op Aruba en in Nederland toen hij verhuisd was, maar dan was zij ook altijd gewoon thuis en had ik ook wel weer een of andere scharrel mee
Oh zo, ik dacht dat roepen en dan samen in een kamer in 1 van de 2 huizen
En ook door een opmerking over haar (dacht ik), kwam niet echt duidelijk over dat het altijd een 100% no-go was
En LR is dus naast het gebral over allochtonen wat meestal de media haalt verder ook gewoon vrij vooruitstrevend in die dingen. Vandaar dat ik daarbij uit kwam denk ik. Had die dingen als koopzondag, coffeeshops, snelheid op ring e.d. ook 'extra gewicht' gegeven in die Stemwijzer![]()
Die is oud geworden!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
Sow Jeltje van Nieuwenhoven word er ook niet knapper op![]()
![]()
Jeltje over die dude van de PVV (we gaan de politiek gek maken!!!!):
"Nou, hij kent mij nog niet zo goed. Ik laat me niet snel gek maken"
WIN!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik ben een foto van De Buurman aan het zoeken en kijk wat ik tegenkom.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat roepen en dan samen in een kamer in 1 van de 2 huizen
En ook door een opmerking over haar (dacht ik), kwam niet echt duidelijk over dat het altijd een 100% no-go was
Even lachen... Greys met kort haarNiet quoten, haal hem zo weer weg ivm andere dames.
[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 03-03-2010 23:15:28 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Greys! Wat pittig!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Die kop er ook bijquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
WIN!
![]()
Ze doet me denken aan:![]()
![]()
Is dat Viev helemaal rechts?![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een foto van De Buurman aan het zoeken en kijk wat ik tegenkom.
Even lachen... Greys met kort haarNiet quoten, haal hem zo weer weg ivm andere dames.
Vlot en pittig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jongens, Greys zegt nog, niet quoten.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Een pittig kapsel!quote:
Toen mocht het nog!Nee!quote:
Wel Maes, rechts naast me!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Oh ik twijfelde al over Maes, herkenbare wang/kaak/whateverquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Een pittig kapsel!
Toen mocht het nog!
[..]
Nee!
Wel Maes, rechts naast me!![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
Naar Alternate
Naar het stembureau
Naar de benzinepomp
Naar huis de poezen voeren
Naar de TU die van mij ophalen
Naar de supermarkt
Eten
Studeren
Slapen![]()
Ik ga slapen, anders blijf ik nog veeeeeeel te lang plakken
Trusten all!![]()
![]()
![]()
-edit- welterusten halve ESF SC!!!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Je SATC foto toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Een pittig kapsel!
Toen mocht het nog!
[..]
Nee!
Wel Maes, rechts naast me!
Precies, met de PvdA als grootste en Jeltje in het college kan de PVV het schuddenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
WIN!
Gelukkig maar, want remigreren naar Rotterdam is ook geen optie meer voor me
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')![]()
quote:
Daar woont mn zusje...
Ik vind m echt meesterlijkquote:
quote:Jullie begrijpen dat het op zich nog niet zo héél veel zegt of hoeft te betekenen?quote:
Het is niet zo dat er nu vanaf morgen enorme veranderingen zullen plaatsvinden.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Hij wil seriues stadsguerrilla's inzetten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Jullie begrijpen dat het op zich nog niet zo héél veel zegt of hoeft te betekenen?
Het is niet zo dat er nu vanaf morgen enorme veranderingen zullen plaatsvinden.
Maar we zullen zien.![]()
Zelfs als grootste partij ben je geen alleenheerser ofzo hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij wil seriues stadsguerrilla's inzetten.
Maar we zullen zien.
Dan moet er nog overal over gestemd worden. Hij moet eerst maar eens zien dat ie uberhaupt aan het besturen komt, of er partijen zijn met wie hij samen kan.
Dus angstige uitroepen als 'Daar woont mijn zus!'vind ik dan wat overdreven
Niets ten nadele van Tombola
Als het ze ff tegenzit wil er inderdaad niemand met ze in een coalitite en mag de No2 gaan formeren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs als grootste partij ben je geen alleenheerser ofzo hoor
Dan moet er nog overal over gestemd worden. Hij moet eerst maar eens zien dat ie uberhaupt aan het besturen komt, of er partijen zijn met wie hij samen kan.
Van dat vraaggesprekje net werd ik ook niet erg blij.![]()
Maar zelfs al komen ze aan het besturen, dan nog hebben ze geen alleenheersmacht ofzo hoor.
Ik duik de mand in!
Slaap lekker!
Ik weet wel dat het op zich niks zegt hoor... het is meer dat het dan zo'n "naam" krijgt, dan is het morgen vast in de krant: "Almere stemt massaal op PVV"... Daar maak ik me meer zorgen omquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs als grootste partij ben je geen alleenheerser ofzo hoor
Slaap lekker!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
Maar zelfs al komen ze aan het besturen, dan nog hebben ze geen alleenheersmacht ofzo hoor.
Ik duik de mand in!
Slaap lekker!
Ja, wat moet ik anders zeggen?quote:
ah okeequote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kan er niks aan doen, was een reactie op dat het hier nu dood is.
Nog iets te melden?
whahahahahaha, ik ook... muts...quote:
(en ik vind dat ze er oud uit ziet!)
Dat ook. De manier waarop ze zich aan het begin het debat mengde. Net een kookwekker die afliep.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whahahahahaha, ik ook... muts...
(en ik vind dat ze er oud uit ziet!)
![]()
Ook dat... Maar Ik vond Rutten net ook vervelend door Pechtold heen zeuren; leg uit dan, dat hoor ik graag, vertel...quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ook. De manier waarop ze zich aan het begin het debat mengde. Net een kookwekker die afliep.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:33 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 3 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
06. 276 JJH
08. 269 Greys
17. 183 Tha_Erik
28. 154 Goodbye
82. 094 tombolafan
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.![]()
Jij was vrij zeker?quote:
Ja maar ik snap er niets van. Ik ben gister de deur niet uitgeweest alleen maar achter Internet/TV gezete. Vandaag ben ik actief bezig geweest, de deur uit enzo en dan heb ik opeens 130 posts meer.quote:![]()
Was "gister" niet een deel na 0.00 uur ofzo? dan telt het voor nuquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar ik snap er niets van. Ik ben gister de deur niet uitgeweest alleen maar achter Internet/TV gezete. Vandaag ben ik actief bezig geweest, de deur uit enzo en dan heb ik opeens 130 posts meer.
Ja dat weet ik, maar ik lag vóór twaalven in bed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was "gister" niet een deel na 0.00 uur ofzo? dan telt het voor nu![]()
Misschien toch eens controleren wat Geer 's nachts doetquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik lag vóór twaalven in bed.
Die komt niet veel verder dan over het toetsenbord heenlopen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien toch eens controleren wat Geer 's nachts doet![]()
![]()
weet jij veel... als ze ook over de muis loopt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Die komt niet veel verder dan over het toetsenbord heenlopen.
![]()
mogge
![]()
Zit weer helemaal prima op mijn plekje![]()
Heb net even teruggelezen![]()
Greyyyss hoe blijf jij slank zo? Met al dat junkfood![]()
GB? Hebbie geen hugggee voorraadkast?
Dirkh Koop een rainshower
En de rest veel succes vandaag!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Ik zit er ook weer. Rainshower koopt en biedt een testrit aan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:44 schreef Ml-etje het volgende:mogge
![]()
Zit weer helemaal prima op mijn plekje![]()
Heb net even teruggelezen![]()
GB? Hebbie geen hugggee voorraadkast?
Dirkh Koop een rainshower
En de rest veel succes vandaag!
Greys, hoe blijf je zo slank? Photoshop
En jij ook succes vandaag. Ik ga vandaag eens wat mensen een beetje porren op het werk. Zal dus niet veel in SC zijn vandaag.![]()
We misten je gisteren ook al...quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zit er ook weer. Rainshower koopt en biedt een testrit aan.
En jij ook succes vandaag. Ik ga vandaag eens wat mensen een beetje porren op het werk. Zal dus niet veel in SC zijn vandaag.
-edit- Goedemorgen!
Ik wilde eens proberen een sexloze post te plaatsen in de SC gisteravond. Ik heb dus wel de hele tijd het invoerscherm open gehad, maar op het knopje invoeren kon ik niet klikken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We misten je gisteren ook al...
-edit- Goedemorgen!
![]()
ow.... Maar het ging over seks toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wilde eens proberen een sexloze post te plaatsen in de SC gisteravond. Ik heb dus wel de hele tijd het invoerscherm open gehad, maar op het knopje invoeren kon ik niet klikken.Daar houden wij wel van hoor...
Heb er al 1quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zit er ook weer. Rainshower koopt en biedt een testrit aan.
En jij ook succes vandaag. Ik ga vandaag eens wat mensen een beetje porren op het werk. Zal dus niet veel in SC zijn vandaag.
Succes met porren!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Wat Dirkh al zegt, Photoshopquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:44 schreef Ml-etje het volgende:
Goedemorgen!
Dirk, we hadden het gister anders ook nog over politiek.
Of associeer je dat ook met sex? Oh never mind, domme vraag![]()
Oh en dreigen Shalalie te gaan zingen helpt goed als porren.
Ll, succes met je examen vandaag. Hoe laat, wat, waar?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
In de politiek zitten vrouwen he Greysquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat Dirkh al zegt, Photoshop
Goedemorgen!
Ll, succes met je examen vandaag. Hoe laat, wat, waar?
En Ll had zn examen toch naar morgen verplaatst?
Morning![]()
Greys! Foto! Ik! Zien!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Oh live Photoshop willikook!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat Dirkh al zegt, Photoshop
Goedemorgen!
Oh en dreigen Shalalie te gaan zingen helpt goed als porren.
Ll, succes met je examen vandaag. Hoe laat, wat, waar?
Hihi nou Greys shalalie voor de biatch it is
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Die met short hair? Ben ook wel benieuwdquote:
Goodbyemorning!quote:
En die SATC foto heeft ze ook al eens in de FFSC gezet hoor, hebben jullie vast wel gezien
Oh. Ik kan die jongen af en toe niet meer volgenquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In de politiek zitten vrouwen he Greys
En Ll had zn examen toch naar morgen verplaatst?
Maar jij let altijd scherp op, dus je hebt vast gelijk!Gefeliciteerd met Meneer Goodbye!quote:![]()
![]()
Die ene foto met vier meiden op de bank nooit gezien? Ik daggut!
Als het je echt niets zegt zoek ik hem nog even zo
Senk joe!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Ik kan die jongen af en toe niet meer volgen
Maar jij let altijd scherp op, dus je hebt vast gelijk!
[..]
Gefeliciteerd met Meneer Goodbye!![]()
![]()
![]()
Nee, volgens mij heb ik die nog nooit gezien!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Komt ie nog een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nou ja, iedereen die het las was er nogal verbaasd (en jaloersquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Ik kan die jongen af en toe niet meer volgen
Maar jij let altijd scherp op, dus je hebt vast gelijk!) over, dus vandaar dat ik het nog weet (ik wil ook mn tentamen verzetten!!!!
)
Oeh ja, gefeliciteerd GB!!!!! Hij is gelijk jarig met Nieslief!quote:Gefeliciteerd met Meneer Goodbye!![]()
![]()
Heel SATC, is de derde van link Maes?![]()
Ik vind lang haar leuker bij jou! Hoewel je ook een foto hebt met kort haar wat net iets langer is dan dit en dat is wél mooi
Oooh gefeliciteerd Goodbye!!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Staat je toch ook goed Greys al vind ik lang haar ook mooier
Deze? Dat vind ik echt een vreselijk kapselquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:33 schreef Goodbye het volgende:
Heel SATC, is de derde van link Maes?![]()
Ik vind lang haar leuker bij jou! Hoewel je ook een foto hebt met kort haar wat net iets langer is dan dit en dat is wél mooi
Maar je vindt jezelf altijd stom op foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze? Dat vind ik echt een vreselijk kapsel
Maar je vindt jezelf altijd stom op foto'sOh nee, die vind ik leuk!!!! Leuker nog dan die SATC iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zegguh:
[ SC ] 666 jahaaaaa 666!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je vindt jezelf altijd stom op foto'sHahaha, nou dat mag, maar dat vind ik een leuker kapsel dan dat hele korte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou maar gewoon lang, staat sekseh
Goodmurning![]()
Het antwoord daarop is NEE, NEE en noggus NEE!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee, die vind ik leuk!!!! Leuker nog dan die SATC idd
zegguh:
[ SC ] 666 jahaaaaa 666!
Dierenthuis gaat me echt aan het hart, maar ik ga er niet voor in mijn blote kont staan
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het antwoord daarop is NEE, NEE en noggus NEE!
Dierenthuis gaat me echt aan het hart, maar ik ga er niet voor in mijn blote kont staan![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met meneer Goodbyequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je vindt jezelf altijd stom op foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dit vind ik mooi staan hoor, met die "pony" plukjesKan je mooi hebben
[..]
Dierenthuis gaat me echt aan het hart, maar ik ga er niet voor in mijn blote kont staan
![]()
![]()
En ik moet weer lachen om die foto met Vivi![]()
Pisces!
Die dame op de foto heeft al die krullen van zichzelf en in het echt lijkt ze echt van geen kant op Viev!
Kun je je ook voor een groepsfoto aanmelden voor Blootgewoon?![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:45 schreef Greys het volgende:
Pisces!
Die dame op de foto heeft al die krullen van zichzelf en in het echt lijkt ze echt van geen kant op Viev!
I know, het is gewoon heel snel gekeken, maar omdat ik dan hoor van die gezellige high-tea's en dingen, zie ik dan de girls-night-out op de foto al compleet voor me
Ik doe niet mee in ieder geval!
ja, juist!!! Daarom leek dit me ideaal voor DTH... maar goed, Greys wil niet...quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
Kun je je ook voor een groepsfoto aanmelden voor Blootgewoon?![]()
quote:
Hoezo niet?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niet? Als ik nou doneer?
![]()
Oh ik dacht dat het bewegend tv beeld moest zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, juist!!! Daarom leek dit me ideaal voor DTH... maar goed, Greys wil niet...
Maar als het à la Calendar Girls (Kennen jullie die film?) is, dan zou ik het nog wel durven.
Die hadden een blootkalender met op strategische plekken een zonnebloem
quote:
Was je gister aan de buis gekluisterd en verzonken in politiek geneuzel? Waar wás je nou man
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
met op strategische plekken een zonnebloem
Ehm, het is ook voor een tv-programma. Iets te veel aandacht naar mijn smaak
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:50 schreef Goodbye het volgende:
Ehm, het is ook voor een tv-programma. Iets te veel aandacht naar mijn smaak
En dan nog serieus antwoorden ook![]()
Nou ja, er zal wel het een en ander gefilmd worden... Maar het is KRO he... dus ZO heftig zal het niet zijn...quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het bewegend tv beeld moest zijn.
Maar als het à la Calendar Girls (Kennen jullie die film?) is, dan zou ik het nog wel durven.
Die hadden een blootkalender met op strategische plekken een zonnebloemHet is voor een kalender die dan ook nog verkocht wordt... dus je kan wel bij veel mensen aan de muur komen te hangen
Volgens mij heb ik ooit wel eens een klein stukje gezien met Anita Witzier, maar ben weer verder gaan zappen. Was idd heel beschaafd eik
Nou, toevallig was ik er wel serieus over hoor!quote:
http://www.blootgewoon.kro.nl/fotos/fotoalbum_houthakkers.aspxquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij heb ik ooit wel eens een klein stukje gezien met Anita Witzier, maar ben weer verder gaan zappen. Was idd heel beschaafd eik
als je de foto's ziet dan valt alles reuze mee...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, toevallig was ik er wel serieus over hoor!
Ja, maar als iemand nee zegt vraagt dat eik toch geen uitleg?
Maar zijn er al ja-zeggers in F&F dan? Oh-oh misschien?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zou het ook niet doen nee, tenzij er iets tegenover gezet wordt, stel ze sluiten Dierenthuis
Of stel je had iets over die toestanden van al die geitjes kunnen redden..
Oh wacht je komt wel op tv hè
oh zo... ik dacht dat je bedoelde dat ik een grapje maakte en het raar vond dat GB er serieus op in gingquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand nee zegt vraagt dat eik toch geen uitleg?
Maar goed, DTH heeft (veel) geld nodig, en het liefst snel... dus daarovoor zou ik er serieus wel over nadenken...quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou het ook niet doen nee, tenzij er iets tegenover gezet wordt, stel ze sluiten Dierenthuis
Of stel je had iets over die toestanden van al die geitjes kunnen redden..
Oh wacht je komt wel op tv hè
Calendar Girls is echt een enorme aanrader als film.quote:
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Wat 'belegen' dames zitten in zo'n Plattelandsvrouwenclubje in een stoffig dorp en zijn aan het beraden wat dit jaar het thema van de jaarlijkse kalender moet worden. Foto's van kerken, vergezichten etc... Maar dan wordt een van hun mannen ernstig ziek (een zonnebloemenkweker) en dan bedenkt zijn vrouw dat ze geld wil inzamelen voor het ziekenhuis waar hij ligt. En dan gaan ze een blootkalender maken. Met zonnebloemen. Als 'oudere' dames dus.
En voor ze het weten zitten ze in grote Amerikaanse talkshows, als stijve Engelse dametjes
Echt een é-ni-ge film. Met Helen Mirren
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh zo... ik dacht dat je bedoelde dat ik een grapje maakte en het raar vond dat GB er serieus op in ging
Nou het komt lichtelijk hilarisch over als je met een groepsaanmelding komt
Maar verder snap ik je wel hoor
Mag het niet als groep dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar verder snap ik je wel hoor
Ja, hoe groot kan een zonnebloem worden he?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het bewegend tv beeld moest zijn.
Die hadden een blootkalender met op strategische plekken een zonnebloem
![]()
Ik dacht echt dat ik hem gezien had, maar ben in de war met een andere film door de cover denk ik, even zoekenquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Calendar Girls is echt een enorme aanrader als film.
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Wat 'belegen' dames zitten in zo'n Plattelandsvrouwenclubje in een stoffig dorp en zijn aan het beraden wat dit jaar het thema van de jaarlijkse kalender moet worden. Foto's van kerken, vergezichten etc... Maar dan wordt een van hun mannen ernstig ziek (een zonnebloemenkweker) en dan bedenkt zijn vrouw dat ze geld wil inzamelen voor het ziekenhuis waar hij ligt. En dan gaan ze een blootkalender maken. Met zonnebloemen. Als 'oudere' dames dus.
En voor ze het weten zitten ze in grote Amerikaanse talkshows, als stijve Engelse dametjes
Echt een é-ni-ge film. Met Helen Mirren
En die zonnebloemen daar moest ik (gewoon) weer om lachen![]()
quote:
Geen idee, maar moet je nagaan dat je ineens allemaal mensen hebt die samen gaan.
De buurtvereniging, de sportclub, de buren uit de straat met tante jannie en ome bert
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar verder snap ik je wel hoorJuist wel!!! Er staat ook juist:quote:Vandaar!quote:Meld je nu met je groep aan om mee te doen aan KRO BlootGewoon 2010
Pisces, ga eerst die site eens lezen!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, maar moet je nagaan dat je ineens allemaal mensen hebt die samen gaan.
De buurtvereniging, de sportclub, de buren uit de straat met tante jannie en ome bert![]()
Dat is juist de BEDOELING!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, hoe groot kan een zonnebloem worden he?
Lul.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:
Ja lieverd, maar ik vind het GRAPPIG, ik zeg nergens dat het niet kan, Goodbye vroeg het![]()
Ik vind het gewoon zo lollig
Ja maar, jij doet alsof het raar is dat je met een groep gaat, terwijl je juist alleen met een groep op kan gevenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lieverd, maar ik vind het GRAPPIG, ik zeg nergens dat het niet kan, Goodbye vroeg het![]()
Neehee, JIJ deed alsof het zo raar was dat er een hele groep kwamquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch dat je met ome jannie en tante truus uit de straat als buurtgroepje gaat ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, jij doet alsof het raar is dat je met een groep gaat, terwijl je juist alleen met een groep op kan geven
Jij ziet jezelf wel naakt met z'n allen op de set staan, met je buurtjes?
Nee, niet met mn buurtjes nee...quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch dat je met ome jannie en tante truus uit de straat als buurtgroepje gaat ja.
Jij ziet jezelf wel naakt met z'n allen op de set staan, met je buurtjes?
Maar bijvoorbeeld wel als vriendengroep of sportgroep ofzo... Voor een goed doel?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, niet met mn buurtjes nee...
Maar bijvoorbeeld wel als vriendengroep of sportgroep ofzo... Voor een goed doel?
Als je met je sportgroep goed bevriend bent wel ja
Sorry was niet flauw bedoelt, maar ik zag dus zo'n buurt situatie voor me.
En ja op zich is het een heel mooi idee, zeker voor zoiets als Dierenthuis ja
Overkill smilies
Aan met de buurt moet ik ook niet denken... Ik heb hele oude burenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je met je sportgroep goed bevriend bent wel ja
Sorry was niet flauw bedoelt, maar ik zag dus zo'n buurt situatie voor me.
En ja op zich is het een heel mooi idee, zeker voor zoiets als Dierenthuis ja
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aan met de buurt moet ik ook niet denken... Ik heb hele oude buren
Aan jonge buren in de straat die giechelen ala LL ook niet
Mannen moeten sowieso wel zo mee doen lijkt me, maar 1 dingetje te verbergen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aan jonge buren in de straat die giechelen ala LL ook niet
Maar die moeten dan wel ook naakt he... dan stoppen ze wel met giechelen
Die kennen soms nergens gene meequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar die moeten dan wel ook naakt he... dan stoppen ze wel met giechelen
Jee het is hier nu wel erg warm in de zon[klagende Hollander]
Maar "waar kennen jullie elkaar van"
We zijn van het ESF team op een forum
JOEHOEEEEEEEE
Zit je op kantoor?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
Ml! doe je mee voor DTH???quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
Ja, lach maar...quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar "waar kennen jullie elkaar van"
We zijn van het ESF team op een forum
JOEHOEEEEEEEE
Ik was serieus hoor...
Maar als niemand mee wil doen...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, lach maar...
Ik was serieus hoor...
Maar als niemand mee wil doen...
Ik denk dat ik er anders over zou denken als het écht volledig het laatste redmiddel voor Dierenthuis was (en dat ik er ook al eens was geweest).
Dus niet 1 van de vele bijdrages om een grote pot geld te vullen, maar door 1 groot bedrag echt de boel te redden
Wat? Moeten we naakt?
Die meet laat ik maar aan me voorbij gaan.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
_!
Mogguh trouwens. Ik kon niet uitslapen.![]()
![]()
Waar moet ik ja of nee op antwoorden? [oppassend]quote:Balorig, niet te verwarren met ballorig!
op het meedoen aan het programma Blootgewoon, dan maak je een naaktkalender voor een goed doelquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar moet ik ja of nee op antwoorden? [oppassend]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:27 schreef JJH het volgende:
Waaarrrrrrrr kom ik in terecht? Dit is toch ESF en we gaan naakt?
Leuk dat je mee doet!!!
Je bent weer op dreef he?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He je kan ook deze bloem gebruiken.
[ afbeelding ]
Blijft wel goed zitten
Ah het antwoord is neequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op het meedoen aan het programma Blootgewoon, dan maak je een naaktkalender voor een goed doel
Je zegt tenminste niet meteen nee!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar moet ik eerst eens even over nadenken hoor!
Mijn Mr wil graag een foto van je ontvangen hoor Tombo maar naakt hoeft niet persequote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn Mr wil graag een foto van je ontvangen hoor Tombo maar naakt hoeft niet perse
quote:
Is dan binnen de verwarming te hoog of puur het zonnetje recht in je gezicht?
Hoi JJH![]()
Mogguh LL![]()
Lekker uitgeslapen?
Doe je ook mee aan een kalender voor DTH?quote:
Mwah, was er redelijk op tijd uit voor vrije dag. Ben alweer thuis en heb m'n auto gewassen, bandjes opgefluffedpompt e.d.quote:
Jij?We hebben toch pas een DTH kalender gehad, ik heb er hier nog eentje liggen voor de liefhebberquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe je ook mee aan een kalender voor DTH?![]()
iets andere kalender hoor...quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, was er redelijk op tijd uit voor vrije dag. Ben alweer thuis en heb m'n auto gewassen, bandjes opgefluffedpompt e.d.
Jij?
[..]
We hebben toch pas een DTH kalender gehad, ik heb er hier nog eentje liggen voor de liefhebber
[ SC ] 666 jahaaaaa 666!quote:J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik zeg DOEN!quote:
JJH denkt er nog over na!
En welke vrouwen doen mee?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg DOEN!
JJH denkt er nog over na!
![]()
Als er veel mannen aan meedoen dan koop ik 'm wel.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:
Ik wilde er net over beginnen, ik vond je al zo traag
eeeeeeeeh....quote:
tot nu toe heb ik vooral NEE gehoord...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeeh....
tot nu toe heb ik vooral NEE gehoord...
Maar jij staat als eerste nu voor een aanmelding?
Ja, hallo...quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er veel mannen aan meedoen dan koop ik 'm wel.
doe dan gewoon mee...
Als we met een hele groep gaan zeg ik echt geen nee hoor...quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar jij staat als eerste nu voor een aanmelding?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hallo...
doe dan gewoon mee...
Altijd weer de mannen hè; niet de lasten wel de lusten, zo jammer
Dat zal de verkoop écht niet bespoedigenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hallo...
doe dan gewoon mee...!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat was serieus bedoeld.quote:Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Oh, ik heb meteen hoop...quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zal de verkoop écht niet bespoedigen!
Dat beoordelen wij dan wel eerst [/man]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:waarom wil hij geen naaktfoto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ok klaarquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes Tombo![]()
Ik koop er twee ipv één om het goeie doel te steunen, goed?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2010 10:56:30 ]![]()
quote:verrassend...quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok klaar
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes Tombo![]()
Ik koop er twee ipv één om het goeie doel te steunen, goed?
Ll, ouwe wasstraat!
Ben je nou een beetje klaar voor je examen/tentamen/dinges voor morgen?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]waarom wil hij geen naaktfoto?
Omdat hij dan meteen bij je in kan trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat die vriend daar ws van schrikt (keurige jongen).
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat hij dan meteen bij je in kan trekkenen dat die vriend daar ws van schrikt (keurige jongen).
ik ben ook heul keurig!
Ik mis de logica. Als je iemand naakt ziet moet je er meteen bij intrekken?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat hij dan meteen bij je in kan trekkenen dat die vriend daar ws van schrikt (keurige jongen).
Dan moet ik ff wat telefoontjes plegen, brb![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:59 schreef JJH het volgende:
Dus tweeéén mannelijke misschien en één vrouwelijke?
Het idee faalt nu al.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Neuh, vandaag nog leren, en heb morgenochtend ook nogquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
Ll, ouwe wasstraat!
Ben je nou een beetje klaar voor je examen/tentamen/dinges voor morgen?
![]()
![]()
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand wasstraat werd genoemd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
Ll, ouwe wasstraat!
Ben je nou een beetje klaar voor je examen/tentamen/dinges voor morgen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik mis de logica. Als je iemand naakt ziet moet je er meteen bij intrekken?
Dan moet ik ff wat telefoontjes plegen, brb
Ik steun jullie mentaal.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik en LL toch?
Of heeft ie tussen de regels door alweer afgehaakt?
Sissy!
Echt.![]()
En ik koop zo eentje voor je JJH. Ik ben er voor je mattieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik mis de logica. Als je iemand naakt ziet moet je er meteen bij intrekken?
Dan moet ik ff wat telefoontjes plegen, brb
quote:
CUL, SEX, PTA, ESF, F&F, alles
Alles mag in de ESF SCquote:
maar je kan misschien beter even wachten op het volgende topic
dan krijg je meer reacties gok ik
Dus gaan we hem maar dichtgooien, voor de poesjes van Ll
[SC] # 26 met CUL, SEX, PTA, ESF, F&F, alles!!!J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: