Truste Andy en Diaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga nu maar eens slapen... ben al meer dan 24 uur op geloof ik.....![]()
Ik ga ook voor de buis hangen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maf ze...
Ik ga zo de einduitslagen maar eens bekijken.
Daarom dat type oordopjes ook gekozen. Die rubber dingetjes gaan helemaal je oorkanaal in waardoor jijquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oordopjes vind ik irritant.
Het geluid is vaak niet al te best, je buren kunnen meegenieten en na een paar uur heb je het idee dat je oren in de fik staan...
Ik draag dus wel een echte koptelefoon op straat, dezelfde die ik ook gebruik als ik ergens ga draaien:
[ afbeelding ]
Moraal van het verhaal: nooit ingaan op de avances van Raymond Spanjar...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Ik gebruik twitter pas sinds kort maar vind het een leuk en erg snel medium mbt nieuws.
NO SHIT SHERLOCK!quote:DEN HAAG - De val van het kabinet heeft een rol gespeeld bij de gemeenteraadsverkiezingen. Dat denkt CDA-leider en premier Jan Peter Balkenende.
vind het maar nutteloosquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
De NOS doet de live interactie met twitter best leuk.
En ze hadden 29 mensen op hun lijst?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:22 schreef Yurithemaster het volgende:
de partij voor onafhankelijkheid en gerechtigheid heeft wel 29 hele stemmen gehaald in assen![]()
![]()
Hoe gaat die partij dat onverwachte succes tackelen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:22 schreef Yurithemaster het volgende:
de partij voor onafhankelijkheid en gerechtigheid heeft wel 29 hele stemmen gehaald in assen![]()
![]()
maar persoon stond er op de lijst dus zal wel zn familie zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:27 schreef Irien het volgende:
[..]
En ze hadden 29 mensen op hun lijst?
(hm ja, weer zebaz onder de verkeerde login... zucht)
Beyerdynamicquote:
Soempie-actie(tje) +1quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gisteravond vergeten om dat scherm op de voorruit van mn auto te leggen, lekker krabben zo
Mooi. Spektor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |