Mijn oordopjes zijn overigens wel van creative, wat je bij een telefoon krijgt is doorgaans crap. En ik ga niet met mn grote koptelefoon over straatquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eindelijk zeg je iets wat goed in mijn oren klinkt, Creative maakt namelijk prima MP3-players.
De iRiver is dan ook van Creative...
Nee hoor, hij mag leren zelf te sturen en te trappen. Dat lukt nu nog niet dus helpen we hem een beetje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kijk ook trots als ik in de cockpit van een F16 mag zitten. Maar ik weet 'm niet te bedienen dus moet er met m'n klauwen vanaf blijven en genoegen nemen met ander vervoer.Je maakt Lennon dus blij met een dooie mus.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
De NOS doet de live interactie met twitter best leuk.
Als ik de foto's zie moet je als eerste maar eens blokjes op de trappers zetten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij mag leren zelf te sturen en te trappen. Dat lukt nu nog niet dus helpen we hem een beetje.
Niet nodig, als je goed kijkt zitten er twee grijze dingetjes voor de trappers, daar kan hij nu zn voetjes opzetten!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik de foto's zie moet je als eerste maar eens blokjes op de trappers zetten.
Dan kan hij toch niet zelf trappen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet nodig, als je goed kijkt zitten er twee grijze dingetjes voor de trappers, daar kan hij nu zn voetjes opzetten!!
Oh boy.... ik weet net wat hyves is......quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
De NOS doet de live interactie met twitter best leuk.
Dat had ik ook. Ik gebruik twitter pas sinds kort maar vind het een leuk en erg snel medium mbt nieuws.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh boy.... ik weet net wat hyves is......
Die was echt gaafquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er uit wat jou betreft:
[ afbeelding ]
Professor Zuurbekje...
Okay. Misschien ook eens kijken...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Ik gebruik twitter pas sinds kort maar vind het een leuk en erg snel medium mbt nieuws.
Nog niet, dat komt als hij wat groter is. Deze driewieler is voor meerdere leeftijden... beginnend rond 1 jaar.... als hij groter is, kan het stuur "los" zit nu vast, zodat ik makkelijker erachter kan lopen en sturen, de trappers staan nu ook stil, kunnen dan ook zelf getrapt worden. Dat rode ding bij zn zadel kan er af en ook de duwstang.. uiteindelijk is het een gewone driewieler waar hij zelf ook kan fietsen.quote:
Da's wel makkelijk. Als hij éénmaal kan trappen kun jij achter in het bakje staan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog niet, dat komt als hij wat groter is. Deze driewieler is voor meerdere leeftijden... beginnend rond 1 jaar.... als hij groter is, kan het stuur "los" zit nu vast, zodat ik makkelijker erachter kan lopen en sturen, de trappers staan nu ook stil, kunnen dan ook zelf getrapt worden. Dat rode ding bij zn zadel kan er af en ook de duwstang.. uiteindelijk is het een gewone driewieler waar hij zelf ook kan fietsen.
Dan moet je toch echt tot de volgende kermis wachten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb trek in een suikerspin.......
Morgen even een emmertje kopen....quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt tot de volgende kermis wachten.
Met of zonder stokjes?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Morgen even een emmertje kopen....
[ afbeelding ]
Ik vind haar de laatste tijd erg irritant om naar te kijken en te luisteren.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's wel makkelijk. Als hij éénmaal kan trappen kun jij achter in het bakje staan.
Zonder... maar ik heb wel stokjes van de chinees....quote:
Nu claimt ze dat helft van het zetel verlies komt door mensen die niet meer gaan stemmen. Toegeven dat ook de SP het slecht doet is er dus niet bij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind haar de laatste tijd erg irritant om naar te kijken en te luisteren.
Alleen de laatste tijd?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was mooi om te zien dat bij Dwdd Felix Rottenberg er alles probeerde om Marijnissen te overwegen terug te keren als fractie voorzitter.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Alleen de laatste tijd?
Bij het Uruzgandebat bleef ze Balkenende rechtstreeks aanspreken, ondanks vele verzoeken van de voorzitter om via haar te spreken. Ze wil het gewoon niet begrijpen. Dom wicht.
Ik hoorde het... het ligt natuurlijk nooit aan henquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu claimt ze dat helft van het zetel verlies komt door mensen die niet meer gaan stemmen. Toegeven dat ook de SP het slecht doet is er dus niet bij.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het was mooi om te zien dat bij Dwdd Felix Rottenberg er alles probeerde om Marijnissen te overwegen terug te keren als fractie voorzitter.
Even corrigeren : 20 of 40GB en allen incl FM-radio...quote:
Nou ja, de laatste tijd stoor ik me meer dan haar dan daarvoren. Ik vond haar ook niet leuk op Lowlands in 2008.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Alleen de laatste tijd?
Bij het Uruzgandebat bleef ze Balkenende rechtstreeks aanspreken, ondanks vele verzoeken van de voorzitter om via haar te spreken. Ze wil het gewoon niet begrijpen. Dom wicht.
En ooit was ik bijna SPlid geworden.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu claimt ze dat helft van het zetel verlies komt door mensen die niet meer gaan stemmen. Toegeven dat ook de SP het slecht doet is er dus niet bij.
Ach, iedereen heeft wel eens een slechte periode.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ooit was ik bijna SPlid geworden.....
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft wel eens een slechte periode.
Oordopjes vind ik irritant.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mijn oordopjes zijn overigens wel van creative, wat je bij een telefoon krijgt is doorgaans crap. En ik ga niet met mn grote koptelefoon over straat
Ik had dat maandag en gisteren bij die debatten ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ah nog een headphone adept! Ik ben een Skull Candy drager....quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oordopjes vind ik irritant.
Het geluid is vaak niet al te best, je buren kunnen meegenieten en na een paar uur heb je het idee dat je oren in de fik staan...
Ik draag dus wel een echte koptelefoon op straat, dezelfde die ik ook gebruik als ik ergens ga draaien:
[ afbeelding ]
"Ik neem mijn verantwoordelijkheid en zal na de verkiezingen van 9 juni mijn conclusies trekken"...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
Balkenende is straks (eindelijk) aanwezig bij het debat. Zal mij benieuwen.
"Ondanks het grote verlies voel ik het vertrouwen van de achterban, ik blijf dus aan."quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
"Ik neem mijn verantwoordelijkheid en zal na de verkiezingen van 9 juni mijn conclusies trekken"...
Stress.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Dat zou idd wel kunnen. Ik vind haar er ook op de een of andere manier niet uitzien.. haar raar en volgens mij is ze ook heel veel afgevallen...
Sennheiser voor mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah nog een headphone adept! Ik ben een Skull Candy drager....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
"Ik neem mijn verantwoordelijkheid en zal na de verkiezingen van 9 juni mijn conclusies trekken"...
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Ondanks het grote verlies voel ik het vertrouwen van de achterban, ik blijf dus aan."
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah nog een headphone adept! Ik ben een Skull Candy drager....
[ afbeelding ]
Mee eens. Heel irritant ja. Grote ergernis van mij samen met het naast elkaar fietsen.... Dat levert soms zulke irritante situaties op.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Het voordeel van die AKG die ik heb is dat het geluid pas te horen is als je koptelefoon op je hoofd zet.
Zet je hem af, dan gaat 'ie automatisch in de mute-stand. Geen overlast voor anderen dus.
Dat had van mij weel punt mogen zijn voor de lokale verkiezingen: Het verbieden van geluid via de speaker van je telefoon in het openbaar. Daar krijg ik echt jeuk van en ik ben bang dat ik ooit zo'n pseudo-cool gastje z'n telefoon op een plek laat stoppen waar 'ie 'm normaal nooit zou stoppen...
Ow dat is wel heel lang. Slaap lekker!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga nu maar eens slapen... ben al meer dan 24 uur op geloof ik.....![]()
Maf ze...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga nu maar eens slapen... ben al meer dan 24 uur op geloof ik.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |