Bos komt later.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier faalt het PvdA-campagneteam idd
Wacht nou maar af, D66 en PVV zakken wel wat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer dat PvdA maar 5 zetels verliest, GroenLinks zelfs 5 zetels wint en dat D66 er zelfs 12 bij krijgt. Dit ziet er niet goed uit voor Nederland. Verder is het teleurstellend dat er zelfs niet één zeteltje bij komt voor de VVD.
Is het slecht dan als alle PvdA'ers allochtoon zijn? Wat racistisch van jouquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef Klopkoek het volgende:
NOS doet echt aan heimelijke rechtse televisie vanavond. Eerder ook al op het journaal suggestieve beelden in almere.... als je de journaal beelden mocht geloven waren alle pvda stemmers in almere allochtonen.
Rechtse televisie
nee, als hij (of Geert) het zegt is het benoemen en de waarheid vertellen... Als iemand anders hetzelfde over hem/Geert zegt, is het demoniseren...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je doet het toch zelf net zo hard joh..
Ja, jouw bankenmaffia krijgt nog een beetje weerstandquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer dat PvdA maar 5 zetels verliest, GroenLinks zelfs 5 zetels wint en dat D66 er zelfs 12 bij krijgt. Dit ziet er niet goed uit voor Nederland. Verder is het teleurstellend dat er zelfs niet één zeteltje bij komt voor de VVD.
Oeh, die zag Klopkoek niet aankomen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Is het slecht dan als alle PvdA'ers allochtoon zijn? Wat racistisch van jou
bos had verloren met een potje 'wie kan het meeste drinken' met Pechtoldquote:
Jawohl.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wat vond je van de speech van Pechtold DennisMoore? Best goed toch?
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, als hij (of Geert) het zegt is het benoemen en de waarheid vertellen... Als iemand anders hetzelfde over hem/Geert zegt, is het demoniseren...
Leer het verschil nou eens... Rechts heeft altijd gelijk en Links liegt, bedriegt en draait...
Anno 2010 SGP stemmen.quote:
ik kan er ook niet serieus naar kijken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Urquhart het volgende:
Als ik Hans zie, moet ik altijd aan Jiskefet denken
Ja, ik zweef ook tussen vvd en d66.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Nielsch het volgende:
Van Baalen, wat een mongool. De reden dat ik lokaal wel VVD heb gestemd, maar landelijk daar nog 6x over na moet denken en naar de D66 neig.
Hij zit in het EP tegenwoordig he.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Nielsch het volgende:
Van Baalen, wat een mongool. De reden dat ik lokaal wel VVD heb gestemd, maar landelijk daar nog 6x over na moet denken en naar de D66 neig.
ja valt nog mee dat ze er geen doommuziekje onder zetten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef eriksd het volgende:
Pompompom, rechtse meerderheid klinkt heerlijk.
Hmmm, onze snode plannen worden doorkruist.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, jouw bankenmaffia krijgt nog een beetje weerstand
Als ze gewoon de biljetten geteld hadden, waren ze sneller geweest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef du_ke het volgende:
Hier lokaal (Meppel) zijn ook de eerste stembureaus binnen. Ten opzichte van 2006 verliezen PvdA, CDA en de lokale partij. VVD wint stevig, GL gelijk en D66 komt goed binnen.
Maar goed dit gaat nog maar over 1/3 van de uitgebrachte stemmen oid.
Ja hoor, maar deze speech past beter later op de avondquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wat vond je van de speech van Pechtold DennisMoore? Best goed toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |