Wij sluiten niemand uit zoals wilders behalve 1.5 miljoen wilders stemmersquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
Pechtold: 'Democraten!''Maar ik sluit Wilders uit!' boehoe. En steeds refereren naar Wilders.
nee, die heeft tegenwoordig geblondeeerd haar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of dat Oostenrijkertje die ooit Duitsland onveilig heeft gemaakt.
Da's twitter.com/wolquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef Desmonkey het volgende:
Mijn god een nieuwe melkert-baan: Twitter-deskundige bij de publieke omroepen.
quote:
stond bovenaan iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef tho_Omas het volgende:
Hey Boris:')
Volgens mij is ie al ruim 60 jaar dood hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, die heeft tegenwoordig geblondeeerd haar.
of naar de speech van Wilders in Almere...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef Halcon het volgende:
Pechtold heeft wat Adolf-materiaal uit de oude doos gekeken op History Channel.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef TheArt het volgende:
Een dronken Hamer, hoe zou dat eruit zien?
Het zit diep he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
of naar de speech van Wilders in Almere...
quote:DOETINCHEM - De PvdA lijkt in Doetinchem de grote winnaar van de gemeenteraadsverkiezingen. Dat blijkt uit een schaduwverkiezing in Doetinchem. De kiezers konden in het stadhuis na het uitbrengen van hun stem met het rode potlood, ook elektronisch stemmen.
Uit deze uitslag blijkt dat de PvdA 29,4 procent van de stemmen heeft gescoord. Vier jaar geleden lag dat nog op 24 procent. Het CDA valt terug van 27 naar 15,3 procent. Als de trend zich in Doetinchem voortzet wordt de PvdA de grootste partij.
De VVD zou dan de tweede partij worden; die gaat in de schaduwverkiezing van 23 naar 24,9 procent. GroenLinks gaat van 14 naar 11,7 procent en D66 daalt van 9 naar 8,3 procent. Nieuwkomer SP haalt 8 procent. De lijstverbinding SGP/ChristenUnie behaalt de overige 2,2 procent. (ANP)
ze doet me een beetje denken aan een lot oftewel een vrouwelijke laaf uit de efteling.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hamer is 30 seconden in beeld. Zullen dus wel 15 zetels minder zijn inmiddels.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef Klopkoek het volgende:
NOS doet echt aan heimelijke rechtse televisie vanavond. Eerder ook al op het journaal suggestieve beelden in almere.... als je de journaal beelden mocht geloven waren alle pvda stemmers in almere allochtonen.
Rechtse televisie
Hoe beleef jij nou gewoon de dagelijkse beslommeringen Klopkoek?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef Klopkoek het volgende:
NOS doet echt aan heimelijke rechtse televisie vanavond. Eerder ook al op het journaal suggestieve beelden in almere.... als je de journaal beelden mocht geloven waren alle pvda stemmers in almere allochtonen.
Rechtse televisie
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ze doet me een beetje denken aan een lot oftewel een vrouwelijke laaf uit de efteling.
Minstens 15 jaar?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef BasEnAad het volgende:
Mensen reageren minstens 15 jaar op politiek op internet, maar nu is er Twitter
Gelijk op tv
Weer refereren naar Wilders. Klopt het toch wat hij maandag had gezegd. Gebakken lucht en zulks.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
of naar de speech van Wilders in Almere...
En terecht!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef DJKoster het volgende:
Enschede:
Na 1/3 van de districten: PvdA op 33% verlies (-5)
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef Klopkoek het volgende:
Rechtse televisie
Hier faalt het PvdA-campagneteam iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom nu Hamer ipv Bos?
Dat getetter van Pechtold niet gezien?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je doet het toch zelf net zo hard joh..
ik zeg waar het op staatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |