Er breken wel gouden tijden voor de ambtenaren aan. Met al die regeltjes van Wilders heb je er wel een paar 1000 extra nodig!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, de armen hebben deze crisis veroorzaakt. Laat hen maar bloeden. Ze hebben al die jaren vrijuit kunnen graaien... bloedden zullen ze.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef eriksd het volgende:
Ben ik nou de enige die de indruk krijgt dat de ballon van D66 leeg begint te lopen? De peilingen zakken al weken zeteltje na zeteltje in en in de live-debatten is Pechtold nergens. Ik zou me zorgen maken.
zometeen doet die een SP regendansje 2.0quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef Corkscrew het volgende:
Pechtold klinkt alsof-ie al een overwinningsborrel op heeft
SP deelt CD's en soepkommen uit enzoquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef MilaNL het volgende:
20000 leden maar? SP heeft er geloof ik zelfs 50000 :/
ach ja, dat is wat de media van ze verwacht...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef Jurgen21 het volgende:
Treurig al die landelijke politieke leiders, zonder dat er enige noemenswaardige lokale uitslagen binnen zijn
Heeft elke Tokkie een gratis ledenpas gekregen ofzo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef MilaNL het volgende:
20000 leden maar? SP heeft er geloof ik zelfs 50000 :/
zo hoort het ook!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:03 schreef StarGazer het volgende:
Pechtold heeft al de nodige biertjes weggetikt zo te horen.
Dat de PvdA de regering heeft laten klappen gaat ten koste van D66. Maar D66 was het laatste halfjaar echt disproportioneel groot in de peilingen. Ze gaan iets meer richting natuurlijke grootte (ongeveer 12 zetels).quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef eriksd het volgende:
Ben ik nou de enige die de indruk krijgt dat de ballon van D66 leeg begint te lopen? De peilingen zakken al weken zeteltje na zeteltje in en in de live-debatten is Pechtold nergens. Ik zou me zorgen maken.
Daar ben ik ook wel bang voor jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef eriksd het volgende:
nee, je kan nog geen lid worden van de PVV.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heeft elke Tokkie een gratis ledenpas gekregen ofzo?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Democraten. Appelvla, spoorbiels, SAPCENTRIFUGE!! D66, ANDERS?!? JA!!
Als je lid werd kreeg je een designer-soepkom in de vorm van een tomaat. Collector's item natuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heeft elke Tokkie een gratis ledenpas gekregen ofzo?
hebben ze hem daar vandaan getrokkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef mr_me_me het volgende:
WTF jeugdjournaal-presentator?
Eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Horloge het volgende:
Dat de PvdA de regering heeft laten klappen gaat ten koste van D66. Maar D66 was het laatste halfjaar echt disproportioneel groot in de peilingen. Ze gaan iets meer richting natuurlijke grootte (ongeveer 12 zetels).
Het is eerder een opmaat voor juni inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn god, wat is dit voor een onzinnige uitzending eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |