Afvoerputje?? Maak er maar de beerput van Brabant van!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:23 schreef teknomist het volgende:
Fijnaart was laatst ook al niet zo positief in het (landelijk) nieuws...
Halderberge, het afvoerputje van Noord-Brabant?
Dat heb ik iedere dag. Pas om half 6, als ik naar huis kan komt er een beetje tempo in.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:30 schreef automatic_ het volgende:
Pff, ik heb vandaag last van een trage start!
Haha, dat schiet niet echt op danquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat heb ik iedere dag. Pas om half 6, als ik naar huis kan komt er een beetje tempo in.
Ooo ja, dat zal welquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:33 schreef Kper_Norci het volgende:
Het naar huis rijden gaat anders vrij rap hoor!
Ik heb 's ochtends meestal wel een snelle darmwerking.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:30 schreef automatic_ het volgende:
Pff, ik heb vandaag last van een trage start!
Het zit niet zo lekker en het spoelt wat moeilijker door. Maar da's de uitdaging eej!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:10 schreef automatic_ het volgende:
Schijten op een urinoir... Dat lijkt mij best apart
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het zit niet zo lekker en het spoelt wat moeilijker door. Maar da's de uitdaging eej!
Het maskeert wel een beetje de mestlucht.quote:
Ik vind rook in kleine ruimtes ongelooflijk stinken & daar word ik ook meteen misselijk van.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:21 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het maskeert wel een beetje de mestlucht.
Ik word meteen kotsmisselijk danquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef teknomist het volgende:
In de auto rook ik niet, dat is ook zo smerig. Mijn pa rookt wel eens sigaren in de auto.
Moet je eens een keer naar een crematorium gaan...quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind rook in kleine ruimtes ongelooflijk stinken & daar word ik ook meteen misselijk van.
Daar ben ik in mijn leven al te vaak geweestquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Moet je eens een keer naar een crematorium gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |