Ja, ik heb wel geslapenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:48 schreef teknomist het volgende:
Niet geslapen of deed je dat nou op je werk?
Het is ook een Kut naam en een kut gemeente dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 14 april 2010 20:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Komt omdat niemand zegt dat ie uit Halderberge komt. Altijd noem je de deelgemeente waar je uit komt, dus Oudenbosch, Hoeven, Oud-Gastel of Bosschenhoofd. Ik zeg dat ook nooit, vind het eigenlijk niet eens mooi klinken, Halderberge. Maarja, we moeten het er maar mee doen.
dankjewel! ^^quote:
allo!quote:
Bij mijn ouders in de straat kan je naar de hoeren als je wilt. Daar wonen een stel paupers, waaronder een "jongedame", die zo verslaafd aan drugs is dat ze voor een paar tientjes al met de benen wijd gaat. Af en toe ruik je bij mijn ouders in de tuin die lucht die tussen d'r benen vandaan komt, terwijl ze tien huizen verder woont ofzo.quote:Op maandag 19 april 2010 21:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Gadverdammeeeee! Woon ik sinds twee maanden in de hofjes, krijg je dit..
Tokkiebuurt!
Kutbuurt daar man.
Dat is ook in de Hofjes?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de straat kan je naar de hoeren als je wilt. Daar wonen een stel paupers, waaronder een "jongedame", die zo verslaafd aan drugs is dat ze voor een paar tientjes al met de benen wijd gaat. Af en toe ruik je bij mijn ouders in de tuin die lucht die tussen d'r benen vandaan komt, terwijl ze tien huizen verder woont ofzo.
Paar jaar terug had mijn pa nog een paar spuiten gevonden op straat. Politie geinformeerd maar die konden er ook weinig mee. Ja, af en toe door de straat rijden![]()
Nee, die kan je maar beter zelf meenemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:54 schreef teknomist het volgende:
Je krijgt er dus geen gratis condoom bij? Jammer weer.
Er kan nog veel meer in Halderberge! Vorig jaar nog, was er bij die paupers een dooie. Vent van middelbare leeftijd die zo veel drugs gebruikte dat een simpele verkoudheid hem fataal werd. Weet je hoe dat gaat, zo'n pauperbegrafenis?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat dit kan in halderberge..
Waar zijn de hofjes.. ?
Je kunt daar die hoer gewoon lekker in haar gat stampen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat dit kan in halderberge..
Waar zijn de hofjes.. ?
Ik woon er gelukkig niet meer, maar je kan er prima een script schrijven voor een serie als Flodder of Shameless!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:16 schreef automatic_ het volgende:
Wat een spanning allemaal bij jullie in de straat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |