quote:Op maandag 19 april 2010 12:36 schreef Terecht het volgende:
Ik woon ook in een pareltje van een volksbuurt; het is een kwestie van geven en nemen, TS. Newbie's zijn natuurlijk altijd de klos, je strepen moet je verdienen. Tik anders eens een ruitje in bij de lokale politiepost, dat zal je kudo's opleveren.
Geven en nemen?quote:Op maandag 19 april 2010 12:36 schreef Terecht het volgende:
Ik woon ook in een pareltje van een volksbuurt; het is een kwestie van geven en nemen, TS. Newbie's zijn natuurlijk altijd de klos, je strepen moet je verdienen. Tik anders eens een ruitje in bij de lokale politiepost, dat zal je kudo's opleveren. Foto's als bewijs gaarne.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:36 schreef Terecht het volgende:
Ik woon ook in een pareltje van een volksbuurt; het is een kwestie van geven en nemen, TS. Newbie's zijn natuurlijk altijd de klos, je strepen moet je verdienen. Tik anders eens een ruitje in bij de lokale politiepost, dat zal je kudo's opleveren. Foto's als bewijs gaarne.
Fora als FOK! zijn niet veel anders dan volksbuurten in NL, hoor. Ben je nieuw, dan ben je het bokje. Wil je van je feutenstatus af dan zal je een geuzendaad moeten plegen ten overstaande van de volksbuurtwijzen -degenen met de grootste balg- om te bewijzen dat jij waardig genoeg bent voor de gemeenschap.quote:Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Geven en nemen?Gewoon uit een andere tuin weer wat jatten. Wat is er toch gebeurt met Nederland
![]()
Kan e.e.a. niet bepaald als grappig bestempelen?quote:
Het is gewoon een stukje VOC mentaliteit, Balkenende heeft het zo gewild.quote:Op maandag 19 april 2010 12:43 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Kan e.e.a. niet bepaald als grappig bestempelen?
Het is de rede waarom mensen hier zo koel en afstandelijk zijn.
Hm, klopt eigenlijk wel.quote:Op maandag 19 april 2010 12:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
Fora als FOK! zijn niet veel anders dan volksbuurten in NL, hoor. Ben je nieuw, dan ben je het bokje. Wil je van je feutenstatus af dan zal je een geuzendaad moeten plegen ten overstaande van de volksbuurtwijzen -degenen met de grootste balg- om te bewijzen dat jij waardig genoeg bent voor de gemeenschap.
Welcome to the jungle. Volksbuurten zijn het ultieme voorbeeld van sociaal darwinisme in de praktijk. Enkel de sluwen en geslepenen zullen er een min of meer waardig bestaan kunnen leiden. Zodra je de geheel eigen dynamiek van de volksbuurt doorgrondt hebt, maak je kansen om hogerop te klimmen in de sociale ladder der volksbuurtbewoners. Ik wens je veel succes.quote:Op maandag 19 april 2010 12:46 schreef Hojdhopper het volgende:
Ja begrijpelijke reacties van jullie....
Maar toch.. een zak mest... Ik ga er spontaan weer van huilen..Jat dan onze auto o.i.d.
Dit...quote:
Méén je dat?!quote:Op maandag 19 april 2010 12:58 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Dit...
Tip van de dag: Ga ook zelf geen nieuwe accu in je auto zetten, want de volgende dag issie eruit en staat bij de buurman zijn oude accu voor in de tuin (waar verhaal)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |