ja goed, kado gekocht voor LL niet in goede aarde gevallenquote:
nou sterkte dan maarquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, met mijn meisje is alles primaBen gewoon niet zo blij vandaag... wacht op nieuwe meds... heb ze nodig
graagquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering, wat een geruzie ineensSop, kool, dinges
![]()
Biertje?
thanx, met jou kan ik choco eitjes etenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje strooit tijdens het dansje paaseitjes in het rond
quote:
Proostquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:50 schreef GooseFM het volgende:
over bier gesproken:
* GooseFM zit lekker aan de grimbergen triple
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja goed, kado gekocht voor LL niet in goede aarde gevallen
[..]
nou sterkte dan maar
[..]
graagmaar geen geruzie ikzeg gewoon de waarheid
[..]
thanx, met jou kan ik choco eitjes eten![]()
[..]
man bier is het enige heilige water
![]()
![]()
![]()
* Marijkezwolle proost mee met haar Spa roodquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Proost![]()
* Dr_Flash klinkt met Karmeliet tripel
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vitamine water? WTF is dat nou weer?
Hoezo stoom afblazen? Is het zo druk!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffffffff
even wat stoom afblazen hier![]()
hallo allemaal![]()
wat heb ik allemaal gemist?
Oplichterijquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef FFSletop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat. En het is ranzig als de tering
Nuut! Die met concentratie (iets met kiwi) en nog eentje vind ik echt HEERLIJKquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef FFSletop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom drink je die zut dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef FFSletop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu praten we!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
man bier is het enige heilige water
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle proost mee met haar Spa rood
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Proost![]()
* Dr_Flash klinkt met Karmeliet tripel
Dat mag jij helemaal nog niet hebbenquote:
Doe ik niet, maar 1 keer geproefd omdat zon klasgenoot van me het altijd mee heeftquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo stoom afblazen? Is het zo druk!
Je hebt m'n droom bekentenis gemist
Da kan aan me reet roesten, weet je dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Da kan aan me reet roesten, weet je dat?
En denk nou niet dat ik me elk weekend half lam zuip, ik heb nog hersens over, ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg recalcitrant hoor!
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
Hehehe, ja dat gebeurd natuurlijk wel eens met mensenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
qua drukte valt wel mee![]()
ik zit me een beetje te ergeren aan wat mensen hier in de zaak![]()
en dan is het beter dat pappa's even iets anders gaat doen![]()
droom bekentenis![]()
wat hebben wij samen gedaan
Wat lul jijnou weerquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef john-frusciante het volgende:
thanx, met jou kan ik choco eitjes eten![]()
Vanwaar zo sarcastisch?quote:
Neenee. Je was in zijn club, maar daar gebeurde nks vunzigs....quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hehehe, ja dat gebeurd natuurlijk wel eens met mensenNiet iedereen is even leuk
Sorry, wij helemaal nietsHet ging gewoon over je club, niets vunzigs!
![]()
Wut?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat lul jijnou weer![]()
Naja, t zal wel. Zal ook eens normaal tegen je doen hoor
quote:
Het was mijn droom ja!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee. Je was in zijn club, maar daar gebeurde nks vunzigs....
Maak dat de kat wijs.
Je moet ze uitnodigen voor de volgende SM avond, dan kun je ze straffenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
qua drukte valt wel mee![]()
ik zit me een beetje te ergeren aan wat mensen hier in de zaak![]()
en dan is het beter dat pappa's even iets anders gaat doen![]()
Ok.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was mijn droom ja!![]()
Maar die droom met jou, die was wel heel speciaal![]()
Gast...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet ze uitnodigen voor de volgende SM avond, dan kun je ze straffen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan ze moeilijk nu neerknuppelen, dan heeft hij de politie op zijn dak. Dan is zo'n avond een perfecte dekmantel.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
Oh, nu valt het kwartje! (quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan ze moeilijk nu neerknuppelen, dan heeft hij de politie op zijn dak. Dan is zo'n avond een perfecte dekmantel.
quote:
Toch teveel drank.quote:
Jij ook al hierquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
Buurman, ik hier?quote:
Hoiquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Buurman, ik hier?
Maar hoi marcHoe is het?
quote:
Ik vergeet steeds dat jij jij bent!quote:
Alsof ik nu bier ga drinkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Zucht
Ik zeg biertje?
jij zegt Liever Vitaminewater
10 minuten later is vitaminewater ineens smerig en is Hertog Jan ineens de bom![]()
Je geloofwaardigheid staat een beetje onder druk, zeg maar.
Goose is jouw vriend toch? Of zo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vergeet steeds dat jij jij bent!![]()
En dan kijk ik in je FoBo en dan voel ik me dom![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier wel okee... Vanavond maar goed slapen
[..]
Ik vergeet steeds dat jij jij bent!![]()
En dan kijk ik in je FoBo en dan voel ik me dom![]()
![]()
Oeh, ik heb m'n DS terug, hij is gemaakt!Dus jouw spelletje binnenkort eens testen
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe oud jong ben jij dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Alsof ik nu bier ga drinken
Ben echt niet zon jongere die regelmatig drinkt hoorallejezus zeg, ik was een keer aangeschoten op een feesje, so what?
En ik zei vitaminewater omdat ik kon kiezen tussen ranja en chocomel. Bedoelde dat vitaminewater ook echt niet serieus.
En Hertog Jan is gewoon keilekker!Daarom zei ik dat.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goose is jouw vriend toch? Of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolNee dus.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
Je bent mij geen verantwoording schuldig hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef FFSletop het volgende:
Ben echt niet zon jongere die regelmatig drinkt hoorallejezus zeg, ik was een keer aangeschoten op een feesje, so what?
Ik vergeet jou niet! Ik vergeet je nickquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Hoe kun je mij nou vergeten?veel plezier! Ik moet nog steeds Zelda eens uitspelen
wordt over 3 maand 15quote:
quote:
dit dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan ze moeilijk nu neerknuppelen, dan heeft hij de politie op zijn dak. Dan is zo'n avond een perfecte dekmantel.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goose is jouw vriend toch? Of zo?
Nee Fles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen ruzie en niet mijn vriend
Ik heb geen vriend en hij is de vriend van een andere Fok!ster die weer bevriend is met een Fok!ker waarmee ik bevriend ben en daar zijn we toen samen langs geweestSnappie?
Come on now, you knew you were lost
Hhihi, hup aan het vitamine water jij!quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
de stoom is er weer af tot straks![]()
Kijkquote:
Neuh. Was een geweldige avondquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent mij geen verantwoording schuldig hoorOf knaagt je geweten?
Wolkje gezien, ventieltje dichtquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
de stoom is er weer af tot straks![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vergeet jou niet! Ik vergeet je nick![]()
Want jou kan ik niet vergeten na die toffe spelletjes en de cavia's
![]()
Ook leuk! Op de DS? Welke variant is dat?
Ja mamaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hhihi, hup aan het vitamine water jij!Al zou je kunnen beargumenteren dat HJ ook vitamine water is, door alle toegevoegde granen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar ging ik stiekem wel van uit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hhihi, hup aan het vitamine water jij!Al zou je kunnen beargumenteren dat HJ ook vitamine water is, door alle toegevoegde granen
LOLquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KijkDaar heb ik wat aan
. De rest snap ik geen donder van eigenlijk
Dat jij mijn droomman bent!quote:
Oh Alexxxxx ken ik van PTA wel jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOL
Alexxxxx is een vriend van me en die is bevriend met de vriendin van GooseFM en daar waren we samen langsgeweest. Zo beter?![]()
Ik ken Alexxxxxx per toeval van een ONZ meet waar hij alleen maar iemand kwam ophalenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh Alexxxxx ken ik van PTA wel jaNooit gemeet trouwens
Bier zit wel vol vitamine B jaquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat jij mijn droomman bent!Trouwen?
I should've knownquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dankzij hem kwam ik op het idee een Lada te kopen![]()
Zuupen is dus gezond!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Jup!quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Met ieder huwelijk halveert hij zijn schuldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben d'r in gestonken!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met ieder huwelijk halveert hij zijn schulden
nou issie wel mooi aan het worden jahquote:
sjiek hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Ladylike het volgende:
Onze wielen met nieuwe bandjes
[ afbeelding ]
De voiture met wielen
[ afbeelding ]
Prettyquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Ladylike het volgende:
Onze wielen met nieuwe bandjes
[ afbeelding ]
De voiture met wielen
[ afbeelding ]
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
En je kunt er zonder problemen te hard mee rijden, flitsen kunnen ze je niet met zo'n kentekenplaat
Was het maar zo gemakkelijk
N00b meldt zich. Wat zijn spinners? Booskijkers ken ik, dat zijn die mensen die in de file staan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
geen pauperdingen erop he?
zoals booskijkers, after market xenon, neon, spinners en al die dtroep
Welke schulden? Heb bij mijn weten nog altijd een positief saldo, dat bij elk eerder huwelijk gehalveerd werdquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met ieder huwelijk halveert hij zijn schulden
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ga je nu koffie voor me zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Booskijkers zijn pauper stukjes donkere folie op je koplampen zodat die eruit gaan zien als gemene ogen. Spinners zijn een soort loszittende wieldoppen die rond blijven draaien als de wielen stil staan. Te zielig gewoon.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
N00b meldt zich. Wat zijn spinners? Booskijkers ken ik, dat zijn die mensen die in de file staan.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Booskijkers zijn pauper stukjes donkere folie op je koplampen zodat die eruit gaan zien als gemene ogen. Spinners zijn een soort loszittende wieldoppen die rond blijven draaien als de wielen stil staan. Te zielig gewoon.
waarom denk je dat ik het gedaan heb?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
En je kunt er zonder problemen te hard mee rijden, flitsen kunnen ze je niet met zo'n kentekenplaat
Was het maar zo gemakkelijk
die xenon heeft ie er voor mij op gezetquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
geen pauperdingen erop he?
zoals booskijkers, after market xenon, neon, spinners en al die dtroep
Jah hequote:
Thanxquote:
Nee okee, dan is het goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:42 schreef Ladylike het volgende:
die xenon heeft ie er voor mij op gezet![]()
helpt wel enorm voor mijn nachtblindheid
Uiteraard wel goed afgesteld![]()
Ach, een ander vindt mijn modeltreintje weggegooid geld. Het enige waar ik last van heb zijn verkeerd afgestelde xenonverlichting. Als ze gewoon goed zijn afgesteld heb je daar geen last van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Booskijkers zijn pauper stukjes donkere folie op je koplampen zodat die eruit gaan zien als gemene ogen. Spinners zijn een soort loszittende wieldoppen die rond blijven draaien als de wielen stil staan. Te zielig gewoon.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke schulden? Heb bij mijn weten nog altijd een positief saldo, dat bij elk eerder huwelijk gehalveerd werd...
[..]
Ga je nu koffie voor me zetten?
Ja, lekker schatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |