Ja maar....ik weet ze niet meerquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nee, dit is om jullie te herinneren aan jullie voornemens!!
Wat zou ik voor goede voornemens moeten hebben dan?quote:
Die buik van je wegwerkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat zou ik voor goede voornemens moeten hebben dan?
Dat komt vanzelf wel een keertje goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Die buik van je wegwerken![]()
!
!
Op een gezonde en natuurlijke manier!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Die buik van je wegwerken![]()
!
!
Volgens mij had jij dezelfde als ik; tietenfoto's van MtM onfutselen. Goed dat ze ons herinnert.quote:
Ook dat hoop ik jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Op een gezonde en natuurlijke manier!
JAAAAAAAAaaaa, dat was het! Thanks for reminding!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij had jij dezelfde als ik; tietenfoto's van MtM onfutselen. Goed dat ze ons herinnert.
Welke wil je hebben? Voorkeuren voor kleur lingerie of posities?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
JAAAAAAAAaaaa, dat was het! Thanks for reminding!
Maakt niet uit, als het nog maar iets te raden overlaatquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:07 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Welke wil je hebben? Voorkeuren voor kleur lingerie of posities?
"Is dit nou MtM of een willekeurige foto die van internet is geplukt?"quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:08 schreef Flappekz het volgende:
Maakt niet uit, als het nog maar iets te raden overlaat
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Is dit nou MtM of een willekeurige foto die van internet is geplukt?"
Niet dus, duidelijk herkenbaar en volledig in beeld!
En bleef het dat maarquote:
Ik blijf hopen op een goede en lange zomer dit jaarquote:
Mooi, heb je je stempas al gevonden? En is het toeval dat de letters PMS allemaal in het woord stempas zitten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef zeemonster het volgende:
Oh enne R_B wat bleef je netjes uit mijn buurt vandaag , ik heb je amper gezienIk heb mij vandaag ook als een PMS heks gedragen maar het is al aan het wegebben gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |