Ja maar....ik weet ze niet meerquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nee, dit is om jullie te herinneren aan jullie voornemens!!
Wat zou ik voor goede voornemens moeten hebben dan?quote:
Die buik van je wegwerkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat zou ik voor goede voornemens moeten hebben dan?
Dat komt vanzelf wel een keertje goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Die buik van je wegwerken![]()
!
!
Op een gezonde en natuurlijke manier!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Die buik van je wegwerken![]()
!
!
Volgens mij had jij dezelfde als ik; tietenfoto's van MtM onfutselen. Goed dat ze ons herinnert.quote:
Ook dat hoop ik jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Op een gezonde en natuurlijke manier!
JAAAAAAAAaaaa, dat was het! Thanks for reminding!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij had jij dezelfde als ik; tietenfoto's van MtM onfutselen. Goed dat ze ons herinnert.
Welke wil je hebben? Voorkeuren voor kleur lingerie of posities?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
JAAAAAAAAaaaa, dat was het! Thanks for reminding!
Maakt niet uit, als het nog maar iets te raden overlaatquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:07 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Welke wil je hebben? Voorkeuren voor kleur lingerie of posities?
"Is dit nou MtM of een willekeurige foto die van internet is geplukt?"quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:08 schreef Flappekz het volgende:
Maakt niet uit, als het nog maar iets te raden overlaat
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Is dit nou MtM of een willekeurige foto die van internet is geplukt?"
Niet dus, duidelijk herkenbaar en volledig in beeld!
En bleef het dat maarquote:
Ik blijf hopen op een goede en lange zomer dit jaarquote:
Mooi, heb je je stempas al gevonden? En is het toeval dat de letters PMS allemaal in het woord stempas zitten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef zeemonster het volgende:
Oh enne R_B wat bleef je netjes uit mijn buurt vandaag , ik heb je amper gezienIk heb mij vandaag ook als een PMS heks gedragen maar het is al aan het wegebben gelukkig
Dat moet toeval zijn...die letters zitten ook in piemelsausquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, heb je je stempas al gevonden? En is het toeval dat de letters PMS allemaal in het woord stempas zitten?
Ook nog in de juiste volgorde.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:20 schreef Flappekz het volgende:
Dat moet toeval zijn...die letters zitten ook in piemelsaus
Zeemonster in een jurkjequote:
Je hebt over mijn bericht in het vorige topic heengelezenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, heb je je stempas al gevonden? En is het toeval dat de letters PMS allemaal in het woord stempas zitten?
Typerend dat je dan als eerst op piemelsaus komt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef Flappekz het volgende:
Zit ook echt onwijs andere woorden te verzinnen
Jah...gek he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typerend dat je dan als eerst op piemelsaus komt.
Ongetwijfeld! Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:22 schreef zeemonster het volgende:
Je hebt over mijn bericht in het vorige topic heengelezen
Van hoeveel Foksters heb jij tietenfoto's weten te ontfutselen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij had jij dezelfde als ik; tietenfoto's van MtM onfutselen. Goed dat ze ons herinnert.
Ik heb hier in huis echte tieten van een Fok!sterquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Van hoeveel Foksters heb jij tietenfoto's weten te ontfutselen?
Ja, ik ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb hier in huis echte tieten van een Fok!ster
Ik ken er maar eentje irlquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb maar 5 foksters die ik in het echie ook ken
Te weinig naar mijn zin.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef Lovechild het volgende:
Van hoeveel Foksters heb jij tietenfoto's weten te ontfutselen?
Ah daarquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef knnth het volgende:
D66, GL, TON in Utrecht
CU Crystal (Plein)
CDA partijbureau aan de Kuyperstraat.
Ken of gezien hebben? Ik heb Jill en BrandX 1 keer gezien maar kan niet zeggen dat ik haar dus ken? En verder ken ik natuurlijk Summer29quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb maar 5 foksters die ik in het echie ook ken
Zeg, waarom neem jij niet op als ik belquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:26 schreef AirwiN het volgende:
Te weinig naar mijn zin.
Aha... Weer wat geleerdquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:03 schreef knnth het volgende:
Zo ziet de komende vier jaar onze raad eruit:
PvdA: 10 (-5)
PVV: 8 (+8)
VVD: 7 (-3)
D66: 6 (+4)
CDA: 3 (-2)
GL: 3 (0)
SP: 2 (-2)
Haagse Stadspartij: 2 (+1)
PP Scheveningen: 1 (0)
Islam Democraten: 1 (0)
Partij vd Dieren: 1 (+1)
Khoulani: 1 (+1)
Totaal: 45 zetels.
De huidige coalitie (PvdA, VVD, GL) komt op 20 zetels en is zijn meerderheid dus kwijt.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* melanie_the_miss gaat nu nooit meer topless zonnen op het strand uit angst voor paparazziquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
JAAAAAAAAaaaa, dat was het! Thanks for reminding!
Coalitie is dat een paar partijen afspraken maken voor de komende vier jaar (dmv onderhandelingen) en die partijen hebben een meerderheid in de raad. Bij alle belangrijke stemmingen is dus dan al zeker dat ze worden aangenomen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aha... Weer wat geleerd
Ik bedoel dus, dacht dat een coalitie iets was om boven iemand uit te komen, dus als GL en PVV een pact sluiten dat ze een stem van PvdA kunnen overrulen.
HeT leVen is weer wat minder Pretig geworden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[..]
* melanie_the_miss gaat nu nooit meer topless zonnen op het strand uit angst voor paparazzi
Het was anders een hot issue voor de verkiezingenquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:55 schreef Atreidez het volgende:
Dat plan is al goedgekeurd en gestart toch? (er was vuurwerk op de boulevard daarvoor, 2 weken terug ofzo)...
Leuk filmpje over zelfs
Zowel bij het kieskompas als bij de kieswijzer was het een issue. Ik dacht ook: WTF?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:08 schreef Atreidez het volgende:
Bij de duitse verkiezingen? Die 4 keer per jaar dat ik op de boulevard kom kan het me erg weinig schelen welke kant de auto's dan oprijden
De strandopgang bij ons is echt heerlijk. Geen overbakken patsers enzo. En ook net niet meer de drukte van Kijkduin. Ik blijf hier altijd wonenquote:
Hoeveel partyen mogen er in 1 coalitie om een meerderheid te kunnen vormen? En als dat niet lukt, dan moet iedereen dus vechten om iets erdoorheen te krijgen en gaat dat niet meer zo makkelijk als de afgelopen jaren?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:19 schreef knnth het volgende:
[..]
Coalitie is dat een paar partijen afspraken maken voor de komende vier jaar (dmv onderhandelingen) en die partijen hebben een meerderheid in de raad. Bij alle belangrijke stemmingen is dus dan al zeker dat ze worden aangenomen.
Dat zullen dan ook de partijen zijn die de wethouders leveren, de feitelijke bestuurders. Hun werk wordt dan weer gecontroleerd door de hele raad.
De partijen die de afgelopen vier jaar een meerderheid hadden hebben dat niet meer dus er zal sowieso opnieuw onderhandeld moeten worden.
Er is geen regel voor het maximum. Coalities zijn ook niet wettelijk verplicht, het is alleen veel makkelijker besturen als je weet dat je voor de komende vier jaar een meerderheid hebt. Een alternatief zou een minderheidscoalitie zijn waar je steeds met verschillende partijen een meerderheid haalt voor het punt waar het dan over gaat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:43 schreef SolidasRock het volgende:
Hoeveel partyen mogen er in 1 coalitie om een meerderheid te kunnen vormen? En als dat niet lukt, dan moet iedereen dus vechten om iets erdoorheen te krijgen en gaat dat niet meer zo makkelijk als de afgelopen jaren?
Iedere meerderheid kan een minderheid tegenwerkenquote:Overigens, als Wilders zegt: hoofddoekjesverbod! en de rest van de kamer is tegen krijgt hij zijn zin dus niet? Eigenlijk kan de hele kamer Wilders de komende 4 jaar tegenwerken?
Dan zijn dat alleen nog maar peilingen. Daar kunnen politici elkaar mee om de oren slaan maar uiteindelijk telt de zetelverdeling zoals die bepaald is bij de verkiezingen.quote:Nog een vraag, als de steun van Wilders wegtrekt over half jaar en de steun voor CDA weer groeit, wat dan?
Dan moet Wilders eerst in de regering komen, dat is nog allerminst zeker. Maar het is wel zo dat wanneer 1 partij uit een coalitie stapt, de coalitie meestal de meerderheid kwijt is.quote:Kan alle partyen zo opstaan en weglopen en dan blijft Wilders alleen achter en hebben we weer een gevallen kabinet?
Ga je wel stemmen voor de landelijke verkiezingen?quote:
Kep geen stempas. Wanneer zou ik die moeten krijgen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga je wel stemmen voor de landelijke verkiezingen?
Je hoeft het ps voor 9 juni gedaan te hebben hequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:32 schreef SolidasRock het volgende:
Ow, dan moet ik voor mei maar die kompaswijzer (toch??) raadplegen om te weten welke party bij mij past maar stemmen zal ik vast wel, politiek heeft mij nog nooit zoveel als nu geboeid
ik dacht dat zo een kompaswijzer me zou vertellen welke programmas de partyen hebben....? Ik heb er nu nog niet zo zin in om me ergens in te gaan verdiepen nu. Summer is ziek en ik heb de nodige kopzorgen nu. Vandaar dat ik me ontrek van hevige discussies en me een beetje oppervlakkig houquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hoeft het ps voor 9 juni gedaan te hebben he
Maar het is altijd nuttig ook naar de verkiezingsprgramma's te kijken i.p.v. alleen naar zo'n kieskompas of kieswijzer.
Bij zo'n kompas of wijzer krijg een aantal stellingen voor je neus waar je kunt aangeven of je het ermee eens bent of niet. Aan de hand daarvan wordt bepaald welke partijprogramma's het meest overeenkomen met jouw antwoorden. Maar er zullen nog genoeg punten in de verschillende partijprogramma's staan die niet aan bod komen in zo'n kompas. Plus dat zaken vaak genuanceerder liggen dan een simpel eens/oneens antwoord.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik dacht dat zo een kompaswijzer me zou vertellen welke programmas de partyen hebben....? Ik heb er nu nog niet zo zin in om me ergens in te gaan verdiepen nu. Summer is ziek en ik heb de nodige kopzorgen nu. Vandaar dat ik me ontrek van hevige discussies en me een beetje oppervlakkig hou
Klinkt goed. Zal ik doen dan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij zo'n kompas of wijzer krijg een aantal stellingen voor je neus waar je kunt aangeven of je het ermee eens bent of niet. Aan de hand daarvan wordt bepaald welke partijprogramma's het meest overeenkomen met jouw antwoorden. Maar er zullen nog genoeg punten in de verschillende partijprogramma's staan die niet aan bod komen in zo'n kompas. Plus dat zaken vaak genuanceerder liggen dan een simpel eens/oneens antwoord.
Maar wat Atreidez zegt is zeker een goed idee. Doe zo'n kompas of wijzer, kijk welke partijen het dichtsbij liggen en snuffel dan door die partijprogramma's. Bepaal eerst voor jezelf wat je belangrijke issues vind en wat minder belangrijke. dat scheelt al een hoop leeswerk
Omdat jij toch alleen maar belt als je wat van mij nodig hebt, nooit voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef Atreidez het volgende:
Zeg, waarom neem jij niet op als ik belVervelend is dat zeg
Ik zocht een stemlokaal... Moest ik alsnog naar t Kalhuis rijden met die ambu.
hahaha, vvdquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:11 schreef AirwiN het volgende:
Voor de mensen die twijfelen wat ze 9 juni moeten gaan stemmen kunnen ze ook gebruik maken van de volgende hulp: http://www.stomwijzer.nl/
Ah, de zogenaamde 'Leefbaar ...' partijen. Hartstikke actueel nog!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:09 schreef Atreidez het volgende:
Hoe oud is dat ding. Zat een beetje te experimenteren met de antwoorden, kreeg ik " Lijst 5: Fortuyn!
"
In Rotterdam welquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de zogenaamde 'Leefbaar ...' partijen. Hartstikke actueel nog!
Echt ? Ik vond het wel bizar dat die man toen vermoord werd .. Volgens mij komt de dader ook binnenkort vrij of met proefverlof?quote:
VVD!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:11 schreef AirwiN het volgende:
Voor de mensen die twijfelen wat ze 9 juni moeten gaan stemmen kunnen ze ook gebruik maken van de volgende hulp: http://www.stomwijzer.nl/
Top dat je zo uitgebreid en duidelijk uitleg geeftquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:11 schreef AirwiN het volgende:
quote:Lijst 2: PvdA!
En ze hebben de man niet eens laten ontsnappen ? Wat een flutbegeleidingquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hij heeft al 1 keer proefverlof gehad, wel onder begeleiding
wees blij! Als er heel veel zou liggen, zou de postbode misschien niet aanbellen met mijn nieuwe telefoon!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:04 schreef RATMEN het volgende:
Nou das dus ook een flut hoeveelheid sneeuw.
Waarom zou de postbode met jouw nieuwe telefoon bij mij aanbellen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
wees blij! Als er heel veel zou liggen, zou de postbode misschien niet aanbellen met mijn nieuwe telefoon!![]()
Ik zeg niet dat hij bij jou gaat aanbellen, zeg ook niet dat hij bij mij gaat aanbellen though.. Benieuwd waar hij gaat aanbellen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:29 schreef RATMEN het volgende:
Waarom zou de postbode met jouw nieuwe telefoon bij mij aanbellen?
Mss bel ik straks stiekem wel bij je aanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij bij jou gaat aanbellen, zeg ook niet dat hij bij mij gaat aanbellen though.. Benieuwd waar hij gaat aanbellen!
En dan wegrennen voor ik beneden ben zekerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:47 schreef RATMEN het volgende:
Mss bel ik straks stiekem wel bij je aan.
U brengt mij op erg goede ideeënquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En dan wegrennen voor ik beneden ben zeker
Zo ben ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |