Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!Doet maar wat..
Zeg mod, ga je de TT nog aanpassen of wat?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:51 schreef Frutsel het volgende:
Eerst komt er sneeuw (vrijdag) en kou... en dan zien we wel weer verder
Weer rood?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
Heeeeee! Heb ik m'n nieuwe haar al eens laten zien?
neequote:Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
Doe eens lief tegen Fruts jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg mod, ga je de TT nog aanpassen of wat?
Ik ben hier geen modquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg mod, ga je de TT nog aanpassen of wat?
Brunettequote:Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
Ratellaaaaartjequote:
Dat ben ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat ben ik
Is aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je het over? Klopt toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:03 schreef Redbaron het volgende:
Zo gaan we toch wel erg hard vind je niet
Maar wel een tuinbroek natuurlijk?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:22 schreef Samzz het volgende:
Ja. Alleen heb ik geen labret.
Welkom en doeiquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:23 schreef Assiej het volgende:
*asje zegt hallo, en meteen weer doei
spullen pakken voor examen shizzle en douchen
wie weet later terug
hoe gaat het hier?
Ja goed! En met jou?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:23 schreef Assiej het volgende:
*asje zegt hallo, en meteen weer doei
spullen pakken voor examen shizzle en douchen
wie weet later terug
hoe gaat het hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben hetzelfde kapselquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
M'n nieuwe haar op een baggerfoto. Maar, het geeft een idee
Je hebt een paars gezicht!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Pooownyquote:
Ja, dat zeg ik. Baggerfoto, slecht licht. Cam hequote:
Als je haar maar goed zitquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat zeg ik. Baggerfoto, slecht licht. Cam he
Ik vind het wel een verrassende wendingquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:42 schreef DrMarten het volgende:
En dat terwijl ik zat te wachten op paars haar
Ja nou, je kan iig zien hoe m'n haar nu isquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou, je kan iig zien hoe m'n haar nu is
quote:
Het fotolijstje hangt scheef.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Oog voor detail!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het fotolijstje hangt scheef.
Groetjes,
Krea
Het is maar waar je naar kijkt, prioriteit enzoquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Groetjes,
Krea
DIe was me nog niet opgevallen, ik zat meer naar die SM constructie links te kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Groetjes,
Krea
Ik geef toe dat trok ook mijn aandachtquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
DIe was me nog niet opgevallen, ik zat meer naar die SM constructie links te kijken
Dat heet een paardenhalsterquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
DIe was me nog niet opgevallen, ik zat meer naar die SM constructie links te kijken
Als een engeltjequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:46 schreef Samzz het volgende:
Ja nou, je kan iig zien hoe m'n haar nu is
Gorillazquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Mdrop het volgende:
Huppa eindelijk het nieuwe album van Gorillaz is te downloaden!!
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 | ÛÛÛÛ²° ° ß²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ² Ý ÛÛÛÛÛÛÛ Û²°ß ܱ° ßßÛ²±ÜÜ ° ßßßßÛ²±ÜÜ ° bc<cia> ²Ü ßß²ÛÛÛ Ü °ßÛÛÛÛ²²±° ° ßßßÛ²±Ü ßßßÛ²±Ü ° °±²ÛÛ²ßß ßßÛ ÛÛ²ÜÜ ßÛß Ü Ü ² °ßßß Ü ² °ßßßÛÜÜ Ü ÛÛß ÜÜÛÛÛÛ ² ° ÜÜÛÜÛÛ Þ ÛÜÜÜÜÜ ±ßÛÛÛÛÛÛÛ ² ± ÜÛÛÛÛÛÛÛ ° Û ÛÛÛÛÛÛÛÜ ° ßÛÛÛÛ ÛÛ ° ÛÛÛÛÛݲÛÛÜÜ ÞÛÛÛÛÛÛÛÛ ±ÜÛ² ÛÛÛÛÛÛÛÛÛ ° ÜÜÜ ßÛÛ ÛÛÛ ° ÛÛÛÛÛ° ÛÛ²ÛÛ²° ÛÛÛÛÛÛÛÛÛ ° ²ÛÛ ÛÛÛÛÛÛÛÛÛ ° Û²ÛÛÛÛÜÜ ÛÛ ÛÛ² ° ÞÛÛÛÛÛÛ± ÛÛÛÛÛÛÛÛÛ ±ÜÛÛ± Þ ÛÛÛÞÛÛÛÛÛ ° ÞÛÛÛÛÛÛÛÛ² ÞÛ ÛÛ² ÞÛÛÛÛÛÛÛÞÛÛÛÛÛÛÛÛ² ²Ûß ° Û ÛÛÛÞÛÛÛÛÛ ± ÞÛÛÛÛÛÛÛÛÛÝ ²Þ ÛÛ± ÜÛÛ²± ÛÛ±ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ² Ûß ÞÛ ÛÛÛ °ÛÛÛÛ ² ±ÛÛÛÛÛÛß° ±Þ ÛÛ² ÛÛÛÛÛÝÞÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ² ² ±ÛÛ ÛÛÛ °±Ûß ßßßß °Û ÛÛÛ ß²ÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²± Ý ÞÛÛÛÝÛÛÛ²Ü ÜÛÛ ß ßÜÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ° ÜÛÛÛÛ±ÛÛÛÛÛÛÛÜÜ ± ÜÛÛÛÛ ÛÛÜÜÜ ÜÜÜÜÜÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛß Ü²ÛÛÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÜÜ ÜܰÛÛÛÛÛÛ ÛÛÛÛÛ°ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÜÜÜܰÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ±ÛÛÛÛÛÛ ÛÛÛÛÛ±ÛÛÛÛÛÛ²ÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛ±ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛ ÛÛÛÛÛÛßßß ßßßßÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛßßßßß ßßßÛÛÛÛ²Û ²Ûßß ² ßÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²ß ± ßß±Û ± °°±° ° ° ²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ± °° Û Ý ° ±ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ° Þ Proudly °²ÛÛÛ± ÛÛÛ² Presents ÜÛÛÛ² ±ÛÛÛÜ ÜÜÛÛ²±°° ° ÜÛÛ۲߱ ßÛÛÛÛÜ ° °°±²ÛÛÜÜ ÜÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²ÜÜÜÜÜ ÜÜܲÛÛÛÛßß ° ßßÛÛÛÛ²ÜÜÜ ÜÜÜÜܲÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÜ ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²ÛÛÛ²Ü Ü²ÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛß ßßÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ ßÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²²±±°° ° ßßß² ²ßßß ° °°±±²²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛß ßÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛß ± ßÛ²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛß ßÛÛÛÛÛÛß± ° ßÛÛÛÛÛÛß ÛÛÛÛ ° ÛÛÛÛ ² ÛÛ² ° ° °±²²ÛÛÝ ± ÛÛ± ßÛÛ Ü²ÛÛ° ² ÛÛ° Gorillaz - Plastic Beach ° ÛÛ ÛÛ ÛÛ Þ ÛÛ² Û ° ° °±²Û²²Ü Ü Û °± ° ²ÜÜÛÛÛ ° ßß ß ß²ßß ßßßÛÛÛÛÛÛÛÛ²ß ° ± °²ÛÛÛÛÛ ° ±ÛÛÛß Title [Plastic Beach ] °ÛÛ² Artist [Gorillaz ] ÛÛ± Label [Virgin ] Genre [Hip-Hop ] ÛÛ° Quality/Size [44.1 @VBR 82,9 MB] Ripped [03-02-2010 ] ±ÛÛ Grabbed from [CDDA ] Enc [Lame 3.97 ] ²ÛÛ Website [n/a ] ±ÛÛ °ÛÛ °ÛÛ Track Time Title ÛÛ ©--öª ©-- ©-- -ö- -ò óª - ª ÛÛ ÛÛ 01 01:09 Orchestral Intro ÛÛ 02 03:36 Welcome To The World Of The Plastic Beach ÛÛ 03 03:44 White Flag ÛÛ 04 03:20 Rhinestone Eyes ÛÛ 05 04:31 Stylo ÛÛ 06 02:55 Superfast Jellyfish ÛÛ 07 04:44 Empire Ants ÛÛ 08 04:03 Glitter Freeze ÛÛ 09 03:00 Some Kind Of Nature ÛÛ 10 03:54 On Melancholy Hill ÛÛ 11 03:17 Broken ÛÛ 12 05:21 Sweepstakes ÛÛ 13 03:47 Plastic Beach ÛÛ 14 03:56 To Binge ÛÛ 15 03:06 Cloud Of Unknowing ÛÛ 16 02:33 Pirate Jet ÛÛ Totals ÛÛ 16 56:56 min ÛÛ ÛÛ ÛÛ ú ± ÛÛ ² ÛÛ²ÜÜ ° Ü ÜÜ ÜÛÛÛ²±° ° ° ° ° °±²Û² ² Ûß °± Û ± ° ÛÛ± ° Ü ÜÛÛ° : ÛÛ° ÛÛ²±° ú ÜÛÛÛ²±°° ° ÜÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²ÜÜÜÜÜ ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ ßÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²²±±°° ° ßÛÛÛÛÛÛ²ÛÛÛÛÛß ßÛÛÛÛÛÛß± ÛÛÛÛ ° .Ü ÛÛ² ß ßÛÛÜ ° °°±²ÛÛÞÜ ÛÛ± ÛÛÛÛ²ÜÜÜ ÜÜÜÜܲÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÜ ° ° °±²Û²²Ü Ü Ü²ÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ °± ßßÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°ÛÛÛÛÛÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛÛ ° ²ßßß ° °°ßß²ßÛß²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²ß ° ±Û²ÛÛÛÛÛ°²ÛÛÛÛÛ ° ßÛÛÛÛÛ±ÛÛÛß Release Notes: °ÛÛ² ÛÛ± When Gorillaz first emerged on the music scene, the idea of ÛÛ° a virtual band composed of edgy cartoon personas that ÛÛ existed only on screen seemed both strange and brilliant. It ÛÛ may have been a gimmick, tailor-made for MTV back when it ÛÛ still regularly played videos, but it was an inventive one. ÛÛ And with huge breakthrough hits like "Clint Eastwood," ÛÛ "Tomorrow Comes Today" and "Feel Good Inc.," it was hard not ÛÛ to get caught up in the contagious combination of dub, hip- ÛÛ hop, Brit-pop and electronic music. ÛÛ ÛÛ Gorillaz is essentially the brainchild of Blur frontman ÛÛ Damon Albarn and comic-book artist Jamie Hewlett — best ÛÛ known for his work on Tank Girl — who dreamed up the project ÛÛ back in 1998. Albarn would handle the music while Hewlett ÛÛ would design the characters (2D, Murdoc Niccals, Noodle and ÛÛ Russel), which serve as the visual element in Gorillaz's ÛÛ stylishly animated music videos. ÛÛ ÛÛ Plastic Beach unites Albarn and Hewlett with a huge list of ÛÛ guests, creating yet another well-crafted and dance-friendly ÛÛ set of songs. Here, Albarn and company's songs demonstrate a ÛÛ genre-bending collection of glitchy club beats and hip-hop ÛÛ grooves, augmented by brass, glitzy synthesizers and Asian- ÛÛ and Arabic-tinged orchestral harmonies. ÛÛ ÛÛ Much of the diversity in sound can be attributed to ÛÛ Gorillaz's constantly expanding group of collaborators. The ÛÛ original musical lineup — as heard on 2001's Gorillaz — ÛÛ blended the talents of Albarn and Dan "The Automator" ÛÛ Nakamura, as well as Kid Koala, Del tha Funkee Homosapien, ÛÛ Cibo Matto's Miho Hatori and Tom Tom Club's Tina Weymouth ÛÛ and Chris Frantz. Soon, with the follow-up Demon Days, ÛÛ Gorillaz's ever-rotating cast expanded to include Danger ÛÛ Mouse, Blondie's Debbie Harry, De La Soul and singer Martina ÛÛ Topley-Bird. ÛÛ ÛÛ Plastic Beach continues this trend, with Albarn bringing in ÛÛ an impressive roster of musical contributors: Snoop Dogg, ÛÛ Bobby Womack, Lou Reed, Mos Def, Super Furry Animals' Gruff ÛÛ Rhys, Little Dragon, The Lebanese National Orchestra for ÛÛ Oriental Arabic Music, and many more. ÛÛ ÛÛ Still, Albarn's musical touch and wit are felt throughout. ÛÛ From the Thriller-infused electro-funk of "Stylo" to the ÛÛ bubbly grooves of "Superfast Jellyfish" and "Some Kind of ÛÛ Nature," there's something for everyone, and often in the ÛÛ same song. Even three albums into what might have initially ÛÛ seemed to be a one-off art project, Gorillaz's Plastic Beach ÛÛ exudes fun. ÛÛ ÛÛ ÛÛ ²ÛÛ ²ÛÛ ±ÛÛ °ÛÛ °ÛÛ ú ± ÛÛ ² ÛÛ²ÜÜ ° Ü ÜÜ ÜÛÛÛ²±° ° ° ° ° °±²Û² ² Ûß °± Û ² We Have NO Public IRC ° Û ± channel and offer no ° ÛÛ± ° files. If you like this Ü ÜÛÛ° : release, support the ÛÛ° artist and buy it...... ÛÛ ú ÛÛ ÛÛ²Ü ÜÜ FTD Group Info ±²Û² °± ° Fuck the Dumb .. bringing you e-beefless hiphop since 2000. ° |
1 |
Anders fiets je even naar Gronau om er één te halenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Iemand nog een luchtbuks te koop?
Zoek er een om achterthuis te plinken.
Auto kan ook....quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Anders fiets je even naar Gronau om er één te halen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Auto kan ook....Lekkere sinaasappelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Auto kan ook....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
kom meedoen in de tof-msn gezeurquote:
Woar? Zijn er goeie shops in Duitsland?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Anders fiets je even naar Gronau om er één te halen
Geen idee wat een goede winkel is. Ik ken alleen Jagd und Sport in Gronau toevalligquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Woar? Zijn er goeie shops in Duitsland?
Op luchtbuks.net staat ook een mooie met betere veer en trigger enzo.
Maar als een nieuwe goedkoper is doe ik dat.
In Nordhorn zit ook 'n goeie geloof ik!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen idee wat een goede winkel is. Ik ken alleen Jagd und Sport in Gronau toevallig
TOF op MSNquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
kom meedoen in de tof-msn gezeur
Uelsen bij grenzland markt misschien?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen idee wat een goede winkel is. Ik ken alleen Jagd und Sport in Gronau toevallig
PM de adressen plzquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
quote:
Bleh. Sowieso mooi hout moet 't zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
PM de adressen plz
EDIT
[ afbeelding ]
Pafipo!
Vind het wel iets hebben die schutting, welk hout had je in gedachten dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bleh. Sowieso mooi hout moet 't zijn.
Op je bier?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vind het wel iets hebben die schutting, welk hout had je in gedachten dan?
Mooie haren trouwensquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja goed! En met jou?Ik las het nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier goed!
ik heb net krullen gezet bij zuster'lief' .. en dr geepileerd
en ik moet nog spul pakken wat ik nu ga doen
en dan douchen
en slapen denk ik
naja, poging doen tot
Nice to know dat het goed gaat hier/met jou![]()
Nah, ik pasquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welkom en doei![]()
Het gaat over hippie kapsels. Iets voor jou?
Je hebt morgen examen he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nah, ik pas
Mijn haar is nu wel zoals ik het wil
alleen mis ik de krul, heeft iemand krullen voor me in de aanbieding?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je hebt morgen examen he?
Heel veel succes dan! Maar als ik naar je creaties kijk ga je het zeker halen
Beetje verkouden maar verder goed hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
indeed, lief dat je dat weet
![]()
thanks voor je lieve woordjes, kan ze wel gebruiken nu
![]()
hoessie met jou
Is schaamhaar ook goed?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Assiej het volgende:
heeft iemand krullen voor me in de aanbieding?
Late reactie denk ik? Welk msn gezeur?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
niemand kan je toevoegen zonder msnquote:
Handig he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
niemand kan je toevoegen zonder msn
Vertel!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef Fems het volgende:
[..]
Handig he?![]()
Oeh, ik heb een heerlijk dagje gehad vandaag!
De ochtend was wat minder! Ik heb gister wat shotjes toegedient gekregen en dat voelde ik wel! Rond 1en ging ik met 2 vriendinnetjes lunchen en daarna feestkleren shoppen! Hartstikke gezellig! Gestemd in het gemeentehuis en de burgemeester van groningen nog gezien! Erg gezellig allemaal! Daarna met een van de twee vriendinnetjes wat tevens mijn huisgenootje is nog gewoon de stad even ingeweest! Toen kwam een vriendinnetje eten met mij en mn huisgenootje en nu kijk ik HPquote:
Shotjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:57 schreef Fems het volgende:
[..]
De ochtend was wat minder! Ik heb gister wat shotjes toegedient gekregen en dat voelde ik wel! Rond 1en ging ik met 2 vriendinnetjes lunchen en daarna feestkleren shoppen! Hartstikke gezellig! Gestemd in het gemeentehuis en de burgemeester van groningen nog gezien! Erg gezellig allemaal! Daarna met een van de twee vriendinnetjes wat tevens mijn huisgenootje is nog gewoon de stad even ingeweest! Toen kwam een vriendinnetje eten met mij en mn huisgenootje en nu kijk ik HP
Het voelt gewoon als een goede dag:)
Wat een schemaquote:
Ik ook!quote:
Tja!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik ook!ik voel met je mee!
Hele dag bezig met op afstudeerplek te zitten, inclusief reistijd erbij, maarja, moet ook gebeuren!, jij dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Tja!Het moet maar he! Wat meot jij allemaal doen?
Enerverend. Is dat alles?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hele dag bezig met op afstudeerplek te zitten
Wat studeer je af?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hele dag bezig met op afstudeerplek te zitten, inclusief reistijd erbij, maarja, moet ook gebeuren!, jij dan?
+ anderhalf u reistijd, en vrijdag weer naar t gewone werk, jeuj overurenquote:
bedrijfseconomie, je moet er dus ook vroeg uitquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Wat studeer je af?
Ik moet eerst van 9 tot 11 naar college, daarna van 12 tot 2. Daarna studeren en om 7 uur een toets maken.
Daarna heb ik nog een feestje in een plaatstje anderhalfuur verder van groningen (met de trein). maar weet niet of ik ga
je hebt toch al schoenen, van die duren toch?quote:
Ja... Maar aan een paar heb ik niet genoeg hoor. Aan vijftien paar overigens ook niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
je hebt toch al schoenen, van die duren toch?
Wat is er dan waar te doen?quote:
1-2-3 Zaufenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wat is er dan waar te doen?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
1-2-3 Zaufen![]()
Het jaarlijkse feest van het faculteitscafé Bouwkunde in Delft
meisjes die bier uit je glas drinkenquote:
Leuk voor de nieuwe usersquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:49 schreef Redbaron het volgende:
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
Potje!!quote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey NathalieIk wou net gaan slapen.
Lijkt mij toch wel vet, die filmquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net Book of Eli gezien, wat een stomme film.
Ha die James.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:06 schreef James-Hetfield het volgende:
Mogge
Weet iemand nog een goede autodealer in de omgeving van Rijssen?
Niet? Schandequote:
quote:
Dag Sander, ben je boos?quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Morguh.
Frutselquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:31 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh![]()
Ratelaartje![]()
Hetfield James![]()
![]()
Incolumnist![]()
Moggequote:Op donderdag 4 maart 2010 08:31 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh![]()
Ratelaartje![]()
Hetfield James![]()
![]()
Incolumnist![]()
Nee, veels te vroegquote:
Mazzelaarquote:
Die rooie?quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:49 schreef Kreator het volgende:
Ratel.
Pfff. Koffie. Nodig.
1 mongool die voor de pvv was die duidelijk een hersenbloeding had gehad..
whehe, dus jij bent ook zo'n linkse flikker ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:49 schreef Kreator het volgende:
Ratel.
Pfff. Koffie. Nodig.
Rtlnieuws vanmorgen was wel weer typisch.
"we vragen het de mensen op de straat. "
1 mongool die voor de pvv was die duidelijk een hersenbloeding had gehad. En dan 5 hoogopgeleide mensen die tegen de pvv zijn..
Dus jij hebt een hersenbloeding gehad? Dat zeg ik toch nergens. Ik zeg dat het weer typisch is hoe de media de PVV in het mongolenhokje zet door deze suggestieve manier van filmen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:10 schreef haakon het volgende:
whehe, dus jij bent ook zo'n linkse flikker ?
ja oke..quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus jij hebt een hersenbloeding gehad? Dat zeg ik toch nergens. Ik zeg dat het weer typisch is hoe de media de PVV in het mongolenhokje zet door deze suggestieve manier van filmen.
Zo las ik het ook whehequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:19 schreef haakon het volgende:
[..]
ja oke..
Hoe jij het zei kwam anders over, namelijk.
Misunderstanding, sorry.
Ik werk in Rijsen, ook paar van die heiligen hierquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:19 schreef James-Hetfield het volgende:
Pfff in Rijssen kan je gewoon stemmen wat je maar wilt.
SGP wint toch wel weer
Eyquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
bijna een heel topic gemist, maar goed
hallo op deze donderdag
Is dat bijzonder dan?quote:
* Marko gaat nu naar Selma toe en wil ook een kop koffiequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo, ik zit nu lekker aan de koffie met slagroom![]()
Markoquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
* Marko gaat nu naar Selma toe en wil ook een kop koffie![]()
hihi uiteraard nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Marko, je komt toch niet alleen voor de koffie he?
En wat ga je met die slagroom doen dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
* Marko gaat nu naar Selma toe en wil ook een kop koffie![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En wat ga je met die slagroom doen dan?
Ook voor de slagroom.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Marko, je komt toch niet alleen voor de koffie he?
Niet eckt, maar wel kloten aj moet werken.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
* Incolumis gaat nu naar Selma toe en wil ook een kop koffie
daar stemden pa en ma ook opquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:00 schreef Mdrop het volgende:
Mij stem heeft gewoon meegewerkt aan een glanzende overwinning van de VVD hier, eindelijk van de meerderheid CDA af!
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=108031
bij ons heeft de PVDA 2 zetels in moeten leveren ten gunste van de VVD en D66, rest is gelijk gebleven... http://www.rtvoost.nl/verkiezingen/GR2010/default.aspx?gid=7quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:00 schreef Mdrop het volgende:
Mij stem heeft gewoon meegewerkt aan een glanzende overwinning van de VVD hier, eindelijk van de meerderheid CDA af!
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=108031
Ja hier in huis jaren CDA gestemd maar ook hier hebben ze het licht gezien.quote:
Heb medelijdenquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik werk in Rijsen, ook paar van die heiligen hier
Hoi samzzzzzquote:
Hier ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan dat? Hier schijnt de zon en geen mist
hej in de trein toch geen last vanquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
valt inderdaad mee, maar net onderweg wel mistig :p
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan dat? Hier schijnt de zon en geen mist
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
valt inderdaad mee, maar net onderweg wel mistig :p
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hej in de trein toch geen last van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie geen spoilers op mijn mobiel leijer
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
whehe, dan heeft dat weinig nutquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]ik zie geen spoilers op mijn mobiel leijer
Ik ook niet met ad block plusquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]ik zie geen spoilers op mijn mobiel leijer
ik zou er een FB of BUG topic over makenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ook niet met ad block plus. Kut fok.
Dan zie je in ieder geval wel weer spoilers..quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou er een FB of BUG topic over maken
dagquote:
Over 6 uur, maja we zijn al 4 uur bezig heah..quote:
maar het reageren moet je even latenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dan zie je in ieder geval wel weer spoilers..
bijnaquote:
msn icoontjes werken hier nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:02 schreef haakon het volgende:
come up to meet you, tell you i'm sorry (8)
:$quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
msn icoontjes werken hier niet
weet ik wel, maar dan weet je wel waar ik het over hebquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
msn icoontjes werken hier niet
Bijna? Moet morgen nog de hele dagquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:14 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Bijna? Moet morgen nog de hele dag
ik gebruik altijd FOK! icoontjes maar toevallig weet ik waar die voor staatquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:08 schreef haakon het volgende:
[..]
weet ik wel, maar dan weet je wel waar ik het over heb
maar er is geen muzieknooticoontje ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik gebruik altijd FOK! icoontjes maar toevallig weet ik waar die voor staat
Arme ziel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:14 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Bijna? Moet morgen nog de hele dag
Troost mijquote:
voor 't afleren ofniet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
voordat hij vol is nog maar ff een post plaatsen
logeren in de kruipruimte?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:21 schreef haakon het volgende:
[..]
maar er is geen muzieknooticoontje ?
Zo, mijn ma gaat ook voor 2 weken de kruipruimte in hoor ik net van mn vader
geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |