Hoi samzzzzzquote:
Hier ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan dat? Hier schijnt de zon en geen mist
hej in de trein toch geen last vanquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
valt inderdaad mee, maar net onderweg wel mistig :p
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan dat? Hier schijnt de zon en geen mist
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
valt inderdaad mee, maar net onderweg wel mistig :p
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hej in de trein toch geen last van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie geen spoilers op mijn mobiel leijer
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
whehe, dan heeft dat weinig nutquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]ik zie geen spoilers op mijn mobiel leijer
Ik ook niet met ad block plusquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]ik zie geen spoilers op mijn mobiel leijer
ik zou er een FB of BUG topic over makenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ook niet met ad block plus. Kut fok.
Dan zie je in ieder geval wel weer spoilers..quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou er een FB of BUG topic over maken
dagquote:
Over 6 uur, maja we zijn al 4 uur bezig heah..quote:
maar het reageren moet je even latenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dan zie je in ieder geval wel weer spoilers..
bijnaquote:
msn icoontjes werken hier nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:02 schreef haakon het volgende:
come up to meet you, tell you i'm sorry (8)
:$quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
msn icoontjes werken hier niet
weet ik wel, maar dan weet je wel waar ik het over hebquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
msn icoontjes werken hier niet
Bijna? Moet morgen nog de hele dagquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:14 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Bijna? Moet morgen nog de hele dag
ik gebruik altijd FOK! icoontjes maar toevallig weet ik waar die voor staatquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:08 schreef haakon het volgende:
[..]
weet ik wel, maar dan weet je wel waar ik het over heb
maar er is geen muzieknooticoontje ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik gebruik altijd FOK! icoontjes maar toevallig weet ik waar die voor staat
Arme ziel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:14 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Bijna? Moet morgen nog de hele dag
Troost mijquote:
voor 't afleren ofniet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
voordat hij vol is nog maar ff een post plaatsen
logeren in de kruipruimte?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:21 schreef haakon het volgende:
[..]
maar er is geen muzieknooticoontje ?
Zo, mijn ma gaat ook voor 2 weken de kruipruimte in hoor ik net van mn vader
geen ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |