dan moet je die op je lijstje zetten als ik dit idee ga doorzettenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:55 schreef haakon het volgende:
[..]
dan moet F(OK!)uck Yo van Noize Suppressor er wel in he, wel zo toepasselijk
5 favoriete nummers, of 5 willekeurige nummers in een ander genre?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:45 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zit trouwens te spelen met het idee om een Fok Mix cd te maken waar men hier allemaal 5 nummers opgeeft en dat ik zo een grabbelton krijg van waaruit ik kan gaan passen en meten
nee gewoon 5 nummers die je tof vindt, liefst mainstreamquote:Op maandag 22 maart 2010 14:58 schreef julian6 het volgende:
[..]
5 favoriete nummers, of 5 willekeurige nummers in een ander genre?
Heb je dat email-adres gezien? Ik geloof er geen flikker van.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:44 schreef julian6 het volgende:
wat ik vandaag las op partyflock:
[..]
http://partyflock.nl/topic/1088580
Promo ruikt het grote geld
Er is daar ook een DJ cut vanquote:Op maandag 22 maart 2010 16:05 schreef Koepert het volgende:
Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix) onder voorbehoud.. Prachtig nummer, maar dan de 9min versie; en om dat in n mix te stouwen... mwogh kweenie![]()
Predator vs Hellsystem - Addicted 2 Violence
Re-style - Get it Crackin
Day-Mar - Guess What
Tha Playah - Why So Serious
Art of Fighters - Symphony of the Dead
I know, en die vind k dus minder dan de 9min versie, dat was mn puntquote:
is het voornaamste verschil niet gewoon dat de 9 min versie en intro van 3 minuten er voor heeft zitten?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
I know, en die vind k dus minder dan de 9min versie, dat was mn punt
Die intro voegt idd heel veel toe. Ik luister enkel de 10min versiequote:Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
I know, en die vind k dus minder dan de 9min versie, dat was mn punt
Klopt, en die intro vind k juist zo supervet.. dus vandaar onder voorbehoudquote:Op maandag 22 maart 2010 16:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is het voornaamste verschil niet gewoon dat de 9 min versie en intro van 3 minuten er voor heeft zitten?
Als je gaat mixen gaat dat er toch hoogstwaarschiijnlijk weer uit
Komt me erg bekend voor, ergens eerder gehoord maar weet niet waarquote:
Lol ja inderdaad. Die aftermovie heb ik echt al maanden niet meer gehoord en dat was de enige keer dat ik dat liedje ooit gehoord hebquote:
Zo amateuristisch is het dan denk ik niet als het voor een officiele aftermovie gebruikt wordt.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:47 schreef julian6 het volgende:
Nee gewoon hardcore. T blijft hangen doordat het gewoon een uniek nrtje is
Het is door een amateur DJ geproduceerd dus klinkt anders dan je gewend bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |