Gespierd ben ik absoluut nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja duh, als je atletisch en gespierd bent ben je ook per definitie knapper.
Maar ik denk dat ze je ook aankijken omdat je tennis speelt, en veel vrouwen houden van tennis. En ja, je loopt met een tennis racket rond. Mannen zouden ook iets langer kijken.
Ja stel je loopt door de stad heen naar school op werk enzo, en opeens zie je iemand met een tennis racket. Zou hij ook niet een beetje opvallen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:36 schreef spermanent het volgende:
[..]
Gespierd ben ik absoluut niet
Maar ik merk toch wel een aanzienlijk verschil met een racquetje.
Misschien dat mannen ook meer kijken ja maar daar heb ik niet op gelet
Agreed!! Helemaal mee eens. Als ik iemand met een gitaar zie (man of vrouw, maar nu ben ik totaal hetero...) dan kijk ik ook langer, omdat ik dan denk "oh wow we delen dezelfde interesse".quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:47 schreef Kieswiel het volgende:
Ik heb niet zoveel met sport. Ik kijk dan eerder naar iemand met een muziekinstrument. Maar sowieso, iemand met een attribuut is al meteen interessanter omdat je per direct iets meer weet over die persoon en dat 'verheft' je boven de rest van de grijze massa.
Sorry, ik hou niet van tennisballenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:58 schreef spermanent het volgende:
Ik heb kort geleden een tennis racquet gekocht en sinds ik daar mee over straat loop, krijg ik ineens veel meer blikken op me gericht van vrouwen. Ze kijken me meer en langer aan.
De stelling is dan ook:
Kerels die er sportief uitzien, vooral in combinatie met sportspullen bij zich zijn aantrekkelijker.
Antwoord mogelijkheden:
-Nee dat maakt voor mij allemaal geen verschil.
-Jaaaaaa, want blabla
Extra voor de niet luie vrouw onder ons: (indien antwoord 2)
Welke atributen / spullen die mannen bij zich hebben maken ze nog meer aantrekkelijker?
Mooi pak en autosleutels in hand. Sportattributen doen mij nagenoeg niets.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:58 schreef spermanent het volgende:
Ik heb kort geleden een tennis racquet gekocht en sinds ik daar mee over straat loop, krijg ik ineens veel meer blikken op me gericht van vrouwen. Ze kijken me meer en langer aan.
De stelling is dan ook:
Kerels die er sportief uitzien, vooral in combinatie met sportspullen bij zich zijn aantrekkelijker.
Antwoord mogelijkheden:
-Nee dat maakt voor mij allemaal geen verschil.
-Jaaaaaa, want blabla
Extra voor de niet luie vrouw onder ons: (indien antwoord 2)
Welke atributen / spullen die mannen bij zich hebben maken ze nog meer aantrekkelijker?
Ook dat... En als je een tonnetje ziet lopen met tennisracket, wordt diegene dan ook ineens aantrekkelijker? Neuh.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef Appletree het volgende:
Met sportattributen lopen om aantrekkelijk gevonden te wordenVrouwen vallen vaak wel op atletische of sportieve mannen, maar als jij vervolgens alleen met een tennisracket loopt voor de illusie en vrouwen komen daar eenmaal achter als ze je leren kennen dan vinden ze je alleen maar een loser.
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef Appletree het volgende:
Met sportattributen lopen om aantrekkelijk gevonden te wordenVrouwen vallen vaak wel op atletische of sportieve mannen, maar als jij vervolgens alleen met een tennisracket loopt voor de illusie en vrouwen komen daar eenmaal achter als ze je leren kennen dan vinden ze je alleen maar een loser.
Gokje.. een racefiets doet jouw wel kijken?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:25 schreef CyclingGirl het volgende:
Voor mij wel maar niet met een tennis racket.
Zit dat niet irritant? een tennisracket in je broek?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:58 schreef Sander het volgende:
Als ik met een racket in mijn broek loopt kijkt ook iedereen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zit dat niet irritant? een tennisracket in je broek?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:46 schreef OMGitsNoelle het volgende:
"... als je atletisch en gespierd bent ben je ook per definitie knapper." Que? Nee...
De onderste.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Welke heb je liever?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |