SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:11 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
die reactie van d'r ook
quote:Het is tenslotte een versiering en geen taaltoets.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:21 schreef Soury het volgende:
Of dit op je arm, gelukkig geen kleintje.
Maar wat is het![]()
[ afbeelding ]Ik dacht een drol of een aardappelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Is het serieus een worstenbroodje
?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Drol was ook mijn eerste ingevingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht een drol of een aardappel. Is het serieus een worstenbroodje
?
Watquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Drol was ook mijn eerste ingeving
Ja echt http://www.omroepbrabant.(...)atoe%C3%ABren++.aspx
Het commentaar : Blijf zoals je bent! Maar tatoeer nog wel effe een appelflap op je knieschijf, dan kom je er helemaal!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier lijkt het écht op iets anders...
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:11 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
die reactie van d'r ook
Dat is lang geledenquote:
neenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:11 schreef robuust89 het volgende:
Je mag hier zeker geen anus-tattoo's plaatsen?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:11 schreef robuust89 het volgende:
Je mag hier zeker geen anus-tattoo's plaatsen?
ftfyquote:
Zij inderdaad. De enige die ooit een naald in mijn huid gaat prikken. (Ja en Loui Tuhaka, maar dat gaat dan om een moko die moet strak en door een echte Maori)quote:
Er stond ook in het artikel dat ze onder invloed was van het een of ander. Niet echt handig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Super zonde, met wenkbrauwen en een gave huid een mooie dame.
Dat roze konijnquote:Op donderdag 13 december 2012 16:53 schreef doppelgänger het volgende:
*kwaliteitskick*
America's Worst Tattooseen nieuw tv programma, afgelopen juni begonnen op TLC en compleet gewijd aan dit onderwerp
godsammequote:Op maandag 7 januari 2013 16:02 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Het verhaal achter deze tattoo: Teenager's warning over rogue tattooist after paying £50 for abysmal Marilyn Monroe design
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |