quote:Op maandag 14 mei 2012 19:27 schreef BdR het volgende:
*schop* dit prachtige topic weer omhoog
[..]
You only live ones
[ afbeelding ]
"Voor iedereen die denkt dat er in me tattoo een spel fout in zit(à) is niet zo. Ik heb het expres zo gedaan met me eigen betekenis erachter!"tuurlijk
quote:
Het idee er achter begrijp ik nog wel maar de uitvoering, daar ging het me meer om.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef snakelady het volgende:
Zo te lezen heeft hij genoeg collegas verloren die dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:50 schreef trovey het volgende:
Voor de beginners onder ons die niet weten waar ze moeten zijn.
Getver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die laatste...een aziatisch schoolmeisje met 4 tieten, octopuslijf met hartjesprint als onderlijf, enorm spuitende pik vergezeld door groteske ballen en Dombo's oren als vleugels? Ok.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:50 schreef Mylene het volgende:
Uit een ander topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hoofd is op een of andere manier ook vrij zorgwekkendquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat hoofd is op een of andere manier ook vrij zorgwekkend.
Nijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat hoofd is op een of andere manier ook vrij zorgwekkend.
Stiekem vind ik deze wel heel erg mooiquote:
Ze kan zelf toch niet spellen dus in die zin past het perfect bij d'rquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:11 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
die reactie van d'r ook
Ik ook, zou toch zeker een goede kaasschaaf aanschaffen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:23 schreef scrub_nurse het volgende:
boeeeeieeeenouja zeg.....ik zou huilen...heel hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |