Haha vooral dat de hele dag rondhangen op een festivalterrein dus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, toen was ik 20, en toen vond ik het al erg. Nu ben ik 36 en ik moet er niet aan denken om op dat festivalterrein een hele dag op Pink te gaan wachten.
Ik zeg Berlijn!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:32 schreef lezzer het volgende:
Ik wil ook naar een concert van Pink, maar ik ga niet naar pinkpop. Dat heb ik ooit eens gedaan en dat is toch meer iets voor "de jeugd"
En de nacht er voor ergens op straat slapen op een wegwerpbaar matje...quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha vooral dat de hele dag rondhangen op een festivalterrein dus.Maar je kunt toch ook halve dagjes gaan?
Köln (de 29e) is voor mij dichterbij dan Amsterdam o.i.d.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zeg Berlijn!
Of ergens anders natuurlijk
Of gewoon in een hotel..quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
En de nacht er voor ergens op straat slapen op een wegwerpbaar matje...
Ja, dat was toen heel normaal hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:45 schreef Vanyel het volgende:
Jij hebt dat echt gedaan, op straat slapen voor pinkpop?
\Wij stonden vast vooraan voor Lenny.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:12 schreef Vanyel het volgende:
Hee daar was ik ook!
Maar niet in de pit bij RatM. Bah nee, ik vond bettie serveert en lenny kravitz veeul leukerder
Tja, dan moet je het ook niet gaan vergelijken met nu.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, toen had de student nog wat minder te besteden hoor
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, dan moet je het ook niet gaan vergelijken met nu.
Ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:26 schreef lezzer het volgende:
Dat zijn toch de associaties die ík heb met Pinkpop?
Wel zo makkelijk en comfortabel natuurlijk, als je toch vlakbij een vliegveld zit.quote:Als ik Pink vreselijk graag wil zien vlieg ik naar Berlijn, boek ik een hotel en maak het mezelf comfortabel.
Wat cool!! *Jaloers*quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
12maart ben ik in thialf bij wereldbeker schaatsenmijn bedrijf is 1 van de sponsors
Hoe heb je het nu dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:37 schreef lezzer het volgende:
* lezzer wil ook nog eens naar Thialf
Ik ben op zoek naar een nieuw kapsel.
Het moet nu écht kort achter, en bovenop lang.
Jammer dat ik er niet uit zie als kd lang, anders liet ik m'n haar zo knippen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat denk ik ook niet ghehequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:44 schreef Qebbel het volgende:
Ik wilde een plaatje van Ellen deGeneres zoeken, want zag dat ze nieuw haar had, stuit ik op dit:
[ afbeelding ]
WOW Ellen??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft vast geen 1 stap op die schoenen kunnen zetten...
Ik vind Ellen een schatje hoor, maar zo ziet zij er niet uit. Ik kan mezelf ook zo photoshoppen....quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:44 schreef Qebbel het volgende:
Ik wilde een plaatje van Ellen deGeneres zoeken, want zag dat ze nieuw haar had, stuit ik op dit:
[ afbeelding ]
WOW Ellen??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft vast geen 1 stap op die schoenen kunnen zetten...
Waarom doe je dat nu niet dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:49 schreef lezzer het volgende:
Mijn haar is trouwens bijna lang genoeg om dit te doen:
[ afbeelding ]
Dat is jaren '40 - look.
Dat was eigenlijk altijd mijn doel.
das nice.... jammer dat ik te weinig/te dun haar heb daarvoorquote:
Hoe stereotypequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:49 schreef lezzer het volgende:
Mijn haar is trouwens bijna lang genoeg om dit te doen:
[ afbeelding ]
Dat is jaren '40 - look.
Dat was eigenlijk altijd mijn doel.
Ik wil het toch graag kort. Ik hou wel van de androgyne look.quote:
Dat is wat ik nou net niet wil. Ik wil géén grasnek, en géén sprietjes voor de oren. Ik wil gewoon opgeschoren als een kerel.quote:
Dat is toch hartstikke bewerkelijk?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:14 schreef wonderer het volgende:
Ik ga volgende kappersbeurt voor een echte hanenkam, trouwens.
Wat zondequote:
In welk opzicht? Het hoeft niet elke dag omhoog (juist niet, een platte vind ik ook leuk staan) en bijhouden kan met de tondeuze, volgens mij.quote:
Nee omdat lang haar geassocieerd wordt met vrouwelijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:22 schreef wonderer het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom vrouwen met lang haar zo aantrekkelijk zijn. Alleen maar omdat kort geassocieerd wordt met mannelijk?
Maar waarom dan? 't Is een cultureel bepaald iets. Hoe kan zoiets dan zo'n invloed hebben op wat iemand sexy vindt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee omdat lang haar geassocieerd wordt met vrouwelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |