Yep. Maar bij een mohawk is die strakke scheidslijn tussen kort en lang zo leuk dus dan moet het niet gaan uitgroeien. En misschien gooi ik er van te voren nog wel een "kleurtje" in of zo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Uitgroei gaat dan om de lengte, niet de kleur toch?
resultaat is idd altijd iets te warrig maar 3x handen door heen en het is het weer doenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:31 schreef Vanyel het volgende:
Gemengde gevoelens. Voelt lekker, maar het resultaat is vaak niet helemaal mijn ding. Zeker niet zoals ze het stylen.
Ghehe, dat heeft mijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:55 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb serieus een haren fetisj.Ik vind haar echt mooi en zo lekker zacht! Haha! Dus vrouwen met haar
.
Fijn dat zoiets zonder verder overleg of aankondiging gebeurt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:03 schreef lezzer het volgende:
Ik hoor net van mijn collega (die ook thuis zit te werken), dat onze kantoorruimte op dit moment ontruimd wordt en wij verhuizen naar een andere plek.
Zeg maar, zonder vooraankondiging, overleg of whatever...
We zijn er allebei niet, dus de verhuizers gooien onze spullen de andere kamer in.
Gelukkig is er een andere collega die de boel bewaakt voor ons.
Ik pak m'n verhuisdozen al jaren niet meer uit hoor, maar het is weer zo'n fraai staaltje van.... tsssk![]()
Wég is m'n premiumplek aan de voorkant
En het is niet de eerste keerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Fijn dat zoiets zonder verder overleg of aankondiging gebeurt.
Is het überhaupt eik al zinvol dát het gebeurt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
En het is niet de eerste keer
Ik raak er ook een beetje afgestompt van.
Met een "sorry het kwam zo uit"-mail achteraf.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:49 schreef Vanyel het volgende:
Wat een debiel verhaal. Hoe verkopen ze dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je kan het natuurlijk nog wel vragen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk niet dat ze me daar een paspoort gaan geven.
Vast wel, iedereen weet wie ik benquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:43 schreef Vanyel het volgende:
Als je in de hal vraagt naar lezzer, zouden ze je dan kunnen helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! Ik ben benieuwd waar je uiteindelijk mee komt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:41 schreef Qebbel het volgende:
Wat een rust hier.
*Is druk bezig met cakejes voor Wonderer*
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik bedacht me ook net dat ik haar echte voornaam niet meer weet.
Hoe bekend zijn die bekenden? Lijkt een beetje op desinteresse nl...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:50 schreef wonderer het volgende:
Over voornamen gesproken: stuur ik een uitnodiging voor mijn presentatie vanaf mijn 'officiele' adres naar bekenden, spelen ze het niet alleen klaar om mijn nieuwe naam te negeren, ook spellen ze mijn oude naam nog steeds verkeerd
De meesten kennen me al mijn hele leven. Nichten en neven van mijn moeder, dat soort gedoe. Bij een paar had ik er mijn naam tussen haakjes bijgezet omdat ik neit zeker wist of ze wel wisten wie ik was onder mijn pseudoniem, maar ook die spelden het verkeerd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe bekend zijn die bekenden? Lijkt een beetje op desinteresse nl...
Tjeempie, daarvan zou je op zijn minst dan nog verwachten dat ze weten hoe het geschreven wordt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:04 schreef wonderer het volgende:
De meesten kennen me al mijn hele leven. Nichten en neven van mijn moeder, dat soort gedoe. Bij een paar had ik er mijn naam tussen haakjes bijgezet omdat ik neit zeker wist of ze wel wisten wie ik was onder mijn pseudoniem, maar ook die spelden het verkeerd.
Als je ze nergens van op de hoogte hebt gebracht is het inderdaad niet zo heel vreemd.. Het is toch iets wat niet veel mensen zullen verwachten..quote:Moet wel zeggen dat ik nog niet iedereen op de hoogte heb gesteld van mijn situatie, dus helemaal kan ik het ze niet kwalijk nemen, alleen dat ze mijn naam verkeerd schrijven ...
Ik heb nog van NIEMAND gehoord die me kennen, dat ze er raar van opkijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, daarvan zou je op zijn minst dan nog verwachten dat ze weten hoe het geschreven wordt.
[..]
Als je ze nergens van op de hoogte hebt gebracht is het inderdaad niet zo heel vreemd.. Het is toch iets wat niet veel mensen zullen verwachten..
Dat was ook niet de manier zoals ik het bedoelde.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:10 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nog van NIEMAND gehoord die me kennen, dat ze er raar van opkijken
Wel spannend om te zien hoe die er mee omgaan. Succes!quote:Wordt wel gezellig, want iedereen die ik nu ga spreken, zal ik het dus vertellen, nu de startdatum vast ligt en alles. Alleen directe familie weet het verder (voor zover ik weet) en mensen die ik via internet ken. Alle kennissen en vrienden van mijn ouders dus nog niet.
Ooh, ja. Nee. Zeker omdat het mijn pseudoniem was en dus ook met een andere achternaam.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat was ook niet de manier zoals ik het bedoelde.Ik bedoel meer dat het iets is waar iemand niet direct vanuit gaat bij het zien van een andere naam.
[..]
Wel spannend om te zien hoe die er mee omgaan. Succes!
Zwijgen is echter meestal ook niet makkelijk..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:22 schreef wonderer het volgende:
Alleen aan de hele intieme vrienden, voor zover ik weet. Had ik ook gezegd, "voel je niet verplicht om het aan de grote klok te gaan hangen". Ik vind het belangrijker dat mijn ouders zelf hun moment zoeken om het te vertellen, voor hun is het ook niet makkelijk.
Een voordeel als je het zelf doet is dat je precies kunt kiezen wat je vertelt en het ook persoonlijk kunt maken. Er zal nagenoeg niemand zijn die rottig reageert wanneer je je open en eerlijk opstelt. Houd er echter wel rekening mee dat dat niet wil zeggen dat het achter je rug om hetzelfde gaat.quote:'t Is wel handig dat ik het niet zelf hoef te doen, maar echt noodzakelijk is het niet dat zij het doenVind het eigenlijk wel leuk, uit de kast komen. Misschien scheelt het dat ik echt nog nul rottige reacties heb gehad.
Precies, dan zal iemand niet snel die link leggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:22 schreef wonderer het volgende:
Ooh, ja. Nee. Zeker omdat het mijn pseudoniem was en dus ook met een andere achternaam.
Zeker niet voor mijn moederquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zwijgen is echter meestal ook niet makkelijk..
[..]
Da's ook waar, maar daar zit ik niet zo mee, eigenlijk. Ik heb wel een paar mensen op internet gehad die zeiden van "die en die zei..." maar dan ben ik alleen maar blij dat ze naar mij toekomen voor de details, vind ik ook helemaal niet erg.quote:Een voordeel als je het zelf doet is dat je precies kunt kiezen wat je vertelt en het ook persoonlijk kunt maken. Er zal nagenoeg niemand zijn die rottig reageert wanneer je je open en eerlijk opstelt. Houd er echter wel rekening mee dat dat niet wil zeggen dat het achter je rug om hetzelfde gaat.
Yep, dat ook. Maar als zelfs mijn moeder het kanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar net als dat je er zelf waarschijnlijk aan moest wennen, aan het idee, zo moet ook iedereen die er van op de hoogte is er aan wennen.
Ja hequote:
ja, zo maken ze ze niet meerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:28 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja heZijn nummers zeggen tenminste nog echt iets, eigenlijk de enige Nederlandstalige artiest die ik kan waarderen.
Deze ook, lijkt net of het over mezelf gaat
Oh, zo bedoel je. Ja dan wordt het lastiger.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
Mja, dat gaat toch weer voornamelijk over de liefde (als ik de tekst zo even interpreteer) en tegenwoordig komt het daar toch allemaal op neer. Vroeger ging het ook nog over andere zaken, ook veel protestliederen enzo.
Nope. De blues is dood.quote:
Mooie woordkeus.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:10 schreef wonderer het volgende:
We lagen om tien uur in bed en om elf uur eruit. Niet alleen slapen maar het was wel fijn
Hoi,quote:
half1 dus valt nog wel mee.....mja 1 voordeel is dat de klap minder groot is als morgenochtend weer om 5uur mijn wekker afgaat lolquote:Op zondag 7 maart 2010 08:00 schreef Vanyel het volgende:
Neuh ik werd gewoon wakker omdat de zon eindelijk weer eens naar binnen schijnt en lig fijn in bed te fokken. Niet zo heel erg dit keer, morgen is erger. Geen KZgevoel hier (lag je er laat in?).
Maar lezzer, werk jij nu voor vakantiedagen of omdat het af moet?
Omdat het af moet.quote:Op zondag 7 maart 2010 08:00 schreef Vanyel het volgende:
Maar lezzer, werk jij nu voor vakantiedagen of omdat het af moet?
Volgende week zondag.quote:
Ja, ik stond er ook van te kijkenquote:Op zondag 7 maart 2010 08:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
sandra bullock heeft een razzie gekregen, dus vereer ik haar vandaag met een foto hier (want van haar kunnen we toch geen genoeg krijgen)
[ afbeelding ]
Inhalen of vooruit werken?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:56 schreef Vanyel het volgende:
Pfff, nu moet ik ook aan het werk. Moeilijk opstarten!
Nee, het was een soort van "druppel" en vrijdagavond.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:57 schreef Vanyel het volgende:
Oooooh. Persoonlijk bespreken leek je niet handiger?
Ik ga misschien vnaaf op imax kijken, afhankelijk van diensttijd van een vriendin van me morgenochtendquote:Op maandag 8 maart 2010 00:10 schreef wonderer het volgende:
Alice in Wonderland was tof. Eerste 3D film
Valt wel mee hoor. Ik ben redelijk explosief, maar dan is het ook weer goedquote:Op zondag 7 maart 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Note to self, nooit ruzie krijgen met Lezzer. Je laat niets van me heel
.
hoe cool is dat een razzie en een oscar in 1 weekeindquote:Op maandag 8 maart 2010 06:41 schreef lezzer het volgende:
Sandra Bullock heeft ook de Oscar gewonnen![]()
Nee, maar dat zou helemaal een bak zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik neem aan dat ze ze niet voor dezelfde rol kreeg?
Ik was een beetje misselijk tijdens het boeken, dus ik heb het niet zo goed opgeslagen.quote:
Ouch. *eigen tickets nog even nakijkt*quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was een beetje misselijk tijdens het boeken, dus ik heb het niet zo goed opgeslagen.
We komen ook eerder terug overigens.
Maar ik heb net wel vd Valk om moeten boeken dus
-heel m'n schema aan gort-
Nouja, dan is het helemaal stom dat iemand je zomaar even eruit gooit als je er een keertje niet bent.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:35 schreef lezzer het volgende:
Mmmm, nee niet echt.
Maar dat wist ik wel.
Ik had ook wel een supermooi kantoor hoor.
Kun je niet de mensen die er nu in zitten dwingen weer te verhuizen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:35 schreef lezzer het volgende:
Mmmm, nee niet echt.
Maar dat wist ik wel.
Ik had ook wel een supermooi kantoor hoor.
Blijkbaar hebben alle collega's zo rondgelopen vrijdag.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:12 schreef Brittie het volgende:
[..]
Kun je niet de mensen die er nu in zitten dwingen weer te verhuizen?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:34 schreef lezzer het volgende:
Jullie snappen wel dat ik net een mail heb moeten weg doen naar diegene waar ik vrijdag lelijk tegen heb gedaan met het verzoek om een dag eerder met verlof te gaan
Jullie snappen wel dat ik net een mail heb moeten weg doen naar diegene waar ik vrijdag lelijk tegen heb gedaan met het verzoek om een dag eerder met verlof te gaan
Ach, ik heb het zelf ook allemaal een beetje groter gemaakt dan het was.quote:
Ik ken het gevoel, echt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ach, ik heb het zelf ook allemaal een beetje groter gemaakt dan het was.
Maar ik durf die mail niet na te lezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |