Ik ga misschien vnaaf op imax kijken, afhankelijk van diensttijd van een vriendin van me morgenochtendquote:Op maandag 8 maart 2010 00:10 schreef wonderer het volgende:
Alice in Wonderland was tof. Eerste 3D film
Valt wel mee hoor. Ik ben redelijk explosief, maar dan is het ook weer goedquote:Op zondag 7 maart 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Note to self, nooit ruzie krijgen met Lezzer. Je laat niets van me heel
.
hoe cool is dat een razzie en een oscar in 1 weekeindquote:Op maandag 8 maart 2010 06:41 schreef lezzer het volgende:
Sandra Bullock heeft ook de Oscar gewonnen![]()
Nee, maar dat zou helemaal een bak zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik neem aan dat ze ze niet voor dezelfde rol kreeg?
Ik was een beetje misselijk tijdens het boeken, dus ik heb het niet zo goed opgeslagen.quote:
Ouch. *eigen tickets nog even nakijkt*quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was een beetje misselijk tijdens het boeken, dus ik heb het niet zo goed opgeslagen.
We komen ook eerder terug overigens.
Maar ik heb net wel vd Valk om moeten boeken dus
-heel m'n schema aan gort-
Nouja, dan is het helemaal stom dat iemand je zomaar even eruit gooit als je er een keertje niet bent.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:35 schreef lezzer het volgende:
Mmmm, nee niet echt.
Maar dat wist ik wel.
Ik had ook wel een supermooi kantoor hoor.
Kun je niet de mensen die er nu in zitten dwingen weer te verhuizen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:35 schreef lezzer het volgende:
Mmmm, nee niet echt.
Maar dat wist ik wel.
Ik had ook wel een supermooi kantoor hoor.
Blijkbaar hebben alle collega's zo rondgelopen vrijdag.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:12 schreef Brittie het volgende:
[..]
Kun je niet de mensen die er nu in zitten dwingen weer te verhuizen?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:34 schreef lezzer het volgende:
Jullie snappen wel dat ik net een mail heb moeten weg doen naar diegene waar ik vrijdag lelijk tegen heb gedaan met het verzoek om een dag eerder met verlof te gaan
Jullie snappen wel dat ik net een mail heb moeten weg doen naar diegene waar ik vrijdag lelijk tegen heb gedaan met het verzoek om een dag eerder met verlof te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik heb het zelf ook allemaal een beetje groter gemaakt dan het was.quote:
Ik ken het gevoel, echt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ach, ik heb het zelf ook allemaal een beetje groter gemaakt dan het was.
Maar ik durf die mail niet na te lezen...
Nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:21 schreef wonderer het volgende:
Is ie niet het type die het zou doen om je te pesten?
het weekend van de 27equote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef wonderer het volgende:
Oh, dan hoef je denk ik niet te stressenWanneer kom je nu terug trouwens?
Oh, lekker twee wekenquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, lekker twee wekenVeel plezier vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |