Ik heb haar vrijdag al getwitterd van: Hello, you are my favourite iceskater!!! You are so cute!!! Kusjes.quote:
=quote:HegeBokko
Hatt en fin runde økt på is.. Nå skal vi snart kjøre GoKart =D Skal knuse gutta =P Så må jeg prøve å få vaska noen klær =) Moscow tomorrow! about 4 hours ago via web
quote:HegeBokko
Had een goede ronde sessie op het ijs .. Nu gaan we binnenkort GoKart = D vangt verpletteren de jongens = P Dus ik moet proberen te krijgen gewassen kleren =) Moskou morgen! ongeveer 4 uur geleden via het web
Checkquote:Op zondag 7 maart 2010 17:29 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb haar vrijdag al getwitterd van: Hello, you are my favourite iceskater!!! You are so cute!!! Kusjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen ik heb nog niks terug.
Ah, het is dus gelukt?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:29 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb haar vrijdag al getwitterd van: Hello, you are my favourite iceskater!!! You are so cute!!! Kusjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen ik heb nog niks terug.
Bewijsquote:Op zondag 7 maart 2010 17:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb haar nummermaar die post ik hier lekker niet
bel haar via skype, neem het op en post hier een link...quote:Op zondag 7 maart 2010 17:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Bewijs zonder het te posten, hmm. Ik zit al langer dan vandaag op FOK! om te weten dat jullie alle combinaties gaan uitproberen als ik een paar cijfers wegpaint
Klopt.quote:
Heeft ze nietquote:Op zondag 7 maart 2010 19:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Hoe kan ik zien of ze mij heeft terug getwitterd?
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:32 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Klopt.Moest wel ff zoeken voordat ik een Noorweegs nummer had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |