Ik heb besloten dat ik een foto uit je fobo ga natekenen. Kijken of ik jou een beetje kan evenaren.quote:
Turnsters.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja beter schaatsters dan turnsters. Die ontwikkelen zich lichamelijk net iets meer. Topsportturnsters hebben altijd van die kinderlichaampjes, omdat het de kans gewoon niet krijgt zich te ontwikkelen.![]()
En bp is zelf nog een kindje.
2 maand ofzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:43 schreef BobbyB het volgende:
Zeg Thee, wanneer is die ban van je mannetje eigenlijk afgelopen?
wut? Ik dacht dat ie maar een week had?quote:
Vrouwen houden van zo'n zelfbewuste, tedere, gepassioneerde jongen als jij. Onervarenheid is geen issue.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik met mijn ervaring een jonge vrouw kan beminnen? Ik moest ergens starten.
Nee dus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wut? Ik dacht dat ie maar een week had?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Turnsters.Die hebben een immer verbaasde blik doordat ze hun haar zo strak naar achter trekken.
Bp moet een vrouw vinden die pity fucked.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwen houden van zo'n zelfbewuste, tedere, gepassioneerde jongen als jij. Onervarenheid is geen issue.
Ah, dus dat doe ik verkeerd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwen houden van zo'n zelfbewuste, tedere, gepassioneerde jongen als jij. Onervarenheid is geen issue.
Negerin.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:46 schreef Fascination het volgende:
Maar Chai, hoe zou jij jouw lichaam omschrijven?
Waar is Allure als je d'r nodig hebt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Bp moet een vrouw vinden die pity fucked.
Oh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Bp moet een vrouw vinden die pity fucked.
Ja, zij hosselt iedereen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar is Allure als je d'r nodig hebt.
Liegerd.quote:
Van binnen zijn we allemaal roze moet je maar denken...quote:
Dan blinddoekt ze een spange chick aan het bed en zegt ze ik pak even een dildo.quote:
Voor 5 euro kan ik je die leveren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Liegerd.Pics ter beoordeling graag.
Wait, Déjà-vu.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor 5 euro kan ik je die leveren.
Of neem het actiepakket Wolvendagen, Breathtaking en Chai voor slechts 20 euro.
Ik bedoelde gewoon een beetje qua verhouding eigenlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Liegerd.Pics ter beoordeling graag.
Want dat lijkt zoveel op elkaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan blinddoekt ze een spange chick aan het bed en zegt ze ik pak even een dildo.
Moment, doe 'm even in de magnetron. En dan dan spring ik er zo op.
Je hebt dikke lippen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon een beetje qua verhouding eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |