Neehee, ik bedoelde niet alleen met mn Lo.quote:
Wie heb je daar liever?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar kindjes zijn hier en Ado niet
Duuuude.....quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie heb je daar liever?
Kiezen in 3...2...1...
©Bragi
Hey hallo, ken ik jou niet ergens van?quote:
Het is gelukkig niet mijn dochter.quote:
Ze is 18 knul. Mijn categorie dus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey hallo, ken ik jou niet ergens van?
WD is 17. Ik zie je probleem niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is 18 knul. Mijn categorie dus.
Ik zeg standaard 17, dan klinkt het nog enigszins legaal.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
16. Dus voor mij kan het nog net.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg standaard 17, dan klinkt het nog enigszins legaal.
DIE GOOI JE TOCH OPZIJquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:16 schreef Broekpaling het volgende:
Tering, ik blijf naar die benen kijken!
Maar het mag niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
16. Dus voor mij kan het nog net.
Ze is best mooi maar damn wat ziet ze er lelijk uit op deze foto's, echtquote:
Mannen die op benen geilenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:16 schreef Broekpaling het volgende:
Tering, ik blijf naar die benen kijken!
Er mag zoveel niet.quote:
quote:
Maar is het nu US of A?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
Komt 'ie aanschijten met z'n kaas accent zometeen tegen een Amerikaanse boer.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze is best mooi maar damn wat ziet ze er lelijk uit op deze foto's, echt![]()
Okee, niet als in oerlelijk maar zeker ook niet beeldschoon..
[..]
Mannen die op benen geilen
Hoi ik ben Fas en ik laat via smileys merken dat ik het niet zo'n mooi meisje vindt.quote:
Toen nog wel. Nu niet meer.quote:
Proest!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoi ik ben Fas en ik laat via smileys merken dat ik het niet zo'n mooi meisje vindt.
Hihi, ja ik ben niet zo goed met woorden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoi ik ben Fas en ik laat via smileys merken dat ik het niet zo'n mooi meisje vindt.
Jij valt op kinderen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij verschillen qua vrouwensmaak.
Boh.quote:
Nouja beter schaatsters dan turnsters. Die ontwikkelen zich lichamelijk net iets meer. Topsportturnsters hebben altijd van die kinderlichaampjes, omdat het de kans gewoon niet krijgt zich te ontwikkelen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi, ja ik ben niet zo goed met woorden.
[..]
Jij valt op kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |