quote:
Als onze ESF heren gesprekken over Lush, Sex and The City, bevallingen en wat al niet meer aankunnen, dan kunnen ze alles aan. Heb vertrouwenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, zo jagen jullie wel alle mannen uit deze slowchat weg natuurlijk... Met dat vrouwelijke gekat en geroddel
Absoluut!quote:
Keertje wapperen voor het Eurovisie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:05 schreef Greys het volgende:
Absoluut!
Als je dan ook nog even wappert ben je helemaal de held.
(Had je al gezien in welk subforum je beland bent?)
Zeg, we hebben drie mannen en Erik. Is wel voldoende dacht ik zo. Werk die eerst maar eens af en dan praten we verder.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hebben een tekort aan mannen in deze SC
-edit-
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
Ik moet bij Van Velzen meteen aan deze quote van Vivi uit 2008 denken....
[..]
Tot later, hčquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
Tombolalalallala weer aan het sletten![]()
TVP & Toedeloe.
Naar Alternate
Naar het stembureau
Naar de benzinepomp
Naar huis de poezen voeren
Naar de TU die van mij ophalen
Naar de supermarkt
Eten
Studeren
Slapen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
Tombolalalallala weer aan het sletten![]()
TVP & Toedeloe.
Naar Alternate
Naar het stembureau
Naar de benzinepomp
Naar de supermarkt
Eten
Studeren
Slapen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:05 schreef Goodbye het volgende:
We hebben toch al genoeg mannen in de SC? Deze zijn in ieder geval leuk![]()
En je moet er bij geweest zijn om te zien dat het gewoon echt een giftig mens was, bij die High Tea
Eeeeeh, okee, maar hoeveel van die mannen zijn "vrij" (als in; niet bezet)???quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, we hebben drie mannen en Erik. Is wel voldoende dacht ik zo. Werk die eerst maar eens af en dan praten we verder.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Keertje wapperen voor het Eurovisie. [ afbeelding ]
Wat maakt dat nou weer uit? Waarom moet een man vrij zijn? De enige die daar moeilijk over doet is de vrouw, en daar hebben wij dus geen reet mee te maken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik slet heul nooit!
[..]
[..]
Eeeeeh, okee, maar hoeveel van die mannen zijn "vrij" (als in; niet bezet)???
Hoe meer mannen hoe beter
Waarom moet de man vrij zijn? Ben je op zoek naar een date?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik slet heul nooit!
[..]
[..]
Eeeeeh, okee, maar hoeveel van die mannen zijn "vrij" (als in; niet bezet)???
Hoe meer mannen hoe beter
Had je de grap ook gewoon leuk gevonden als het niet Vief was die het zei?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dit zieliger
Zullen deze ijsberen het redden?
Hee, Dirkh zei dat ik de mannen die nu in het topic zijn eerst moet afwerken!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom moet de man vrij zijn? Ben je op zoek naar een date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat altijdquote:![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En we zijn weer op het favo onderwerp!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom nou weer liefde? Rauwe sex kan toch ook gewoon?
Altijd weer het L woord.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hee, Dirkh zei dat ik de mannen die nu in het topic zijn eerst moet afwerken!!!!!!!!Ah, dat versta jij onder afwerken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat altijd![]()
Nouja, eh, ik volg de ontwikkelingen wel
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Maar hier was het toch meer van de sex?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, dat versta jij onder afwerken!Nouja, eh, ik volg de ontwikkelingen wel
Absoluutquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je de grap ook gewoon leuk gevonden als het niet Vief was die het zei?![]()
Vind ik ook goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Maar hier was het toch meer van de sex?
ik kom te laat. of Dirkh te vroeg...
Hier? Welneequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Maar hier was het toch meer van de sex?
Da's een gevaarlijke opmerking!quote:ik kom te laat. of Dirkh te vroeg...
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind een hoop zielig, dat weet je, maar zo'n grapje moet kunnen.
NOU! Wat ben je aan het drinken?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:24 schreef Ml-etje het volgende:thuis
- fysio is au![]()
- autoke is zelfs gewassen (alleen ik hoor de remmen nóg).
Nu eff laatste rommel ruimen en eten maken
Net een hartverzakking vd eneco, nabetaling van 1000 euro terwijl we eerst terug kregen van ons oude huis..
Ze hadden voor de 2e keer de verkeerde formulieren aan ons adres gekoppeld![]()
Ze ging de auto incasso van die 1000 euro uitstellen en het proberen op te lossen...grmmmppfff ik loop nog een keer bij ze langs als dat zo door blijft gaan, praat iets makkelijker.
We shall see
Wat een kneuzenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:24 schreef Ml-etje het volgende:
thuis
- fysio is au![]()
- autoke is zelfs gewassen (alleen ik hoor de remmen nóg).
Nu eff laatste rommel ruimen en eten maken
Net een hartverzakking vd eneco, nabetaling van 1000 euro terwijl we eerst terug kregen van ons oude huis..
Ze hadden voor de 2e keer de verkeerde formulieren aan ons adres gekoppeld![]()
Ze ging de auto incasso van die 1000 euro uitstellen en het proberen op te lossen...grmmmppfff ik loop nog een keer bij ze langs als dat zo door blijft gaan, praat iets makkelijker.
We shall see
Als het haar om rauwe sex ging had ze er niet naar gevraagd wie er 'vrij' zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom nou weer liefde? Rauwe sex kan toch ook gewoon?
Altijd weer het L woord.
Mja verkeerd formuliertjequote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat een kneuzenerop?
Ik heb ineens HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel trek in pannenkoeken!
Ah leuk!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook een man he... maar val dan wel weer in dezelfde categorie als Erik
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:29 schreef Socios het volgende:
OoOhWw... Het gaat hier ook gewoon over seks.
* Macka66 zegt Ali Cyaankali inquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier? Welnee![]()
[..]
Da's een gevaarlijke opmerking!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah leuk!
Wie vind jij leuker? Nick of Simon?
Ik denk toch Nick... zit wat meer vlees aanquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah leuk!
Wie vind jij leuker? Nick of Simon?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:32 schreef Ml-etje het volgende:
Oh het was overigens geen Buzz Pisces maar een nieuw frontje voor de keukenla.
Waarschijnlijk wil ze wel liefde en/of sex, maar geen ruziequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het haar om rauwe sex ging had ze er niet naar gevraagd wie er 'vrij' zijn.
Want 'vrij zijn' is daar niet echt noodzakelijk voor.
Ergo, ze wil liefde. Dat kan niet anders
Ik keek voor de namen om te checken of ik nou wel weet wie wie is, maar god....wat een freaky fotoquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk toch Nick... zit wat meer vlees aan
Maar je wil toch niet zeggen dat je nu pas door hebt dat ik man én homo ben he
Dat je man bent wist ik, dat je homo bent wist ik niet zeker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk toch Nick... zit wat meer vlees aan
Maar je wil toch niet zeggen dat je nu pas door hebt dat ik man én homo ben he
En ik heb juist geen kort haar meerquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds ik je foto zag met korte haartjes in je FB ben ik om!
Sinds die rechter lang haar heeft is het een stuk beter gewordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek voor de namen om te checken of ik nou wel weet wie wie is, maar god....wat een freaky foto![]()
[ afbeelding ]
Hoe lang zijn ze dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik heb juist geen kort haar meer.
Ja! In dat clipje zijn ze allebei sekseh!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:42 schreef Goodbye het volgende:
Eigenlijk moet je ze ook gewoon in bewegend beeld zien:
Simon is met een kort koppie beter, alleen heeft ie toch een beetje een anorexia-lijfjequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:39 schreef Greys het volgende:
Da's een oude foto, daar is Simon zijn haar nog kort
[ afbeelding ]
Nou niet heeeeel lang hoorquote:
Schouders?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou niet heeeeel lang hoor, maar ja hoe leg ik het uit
... halflang
?
Van mij wist je toch wel beter hoop ik?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je man bent wist ik, dat je homo bent wist ik niet zeker.
Ik maakte laatst de fout om in een van de ESF topics aan te nemen dat alle jongens/mannen die daar driftig aan het posten waren (Melodifestivalen topic geloof ik) homo zijn, maar dat bleek niet waar
Dus sindsdien ben ik wat voorzichtiger
Dat haal ik nog niet hoor.quote:
Even je XFA filmpje laten zien will do the trickquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou niet heeeeel lang hoor, maar ja hoe leg ik het uit
... halflang
?
Wat moet je hebben?quote:
Van jou wist ik het al jaquote:
Nee, da's Simon!quote:En ik zou voor de rechter gaan, da's nick toch?
Gelukkig.quote:
Ook goedquote:[..]
Nee, da's Simon!
Ik sprak een homo!quote:
Ja!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Even je XFA filmpje laten zien will do the trick
Je moet niets. Je wiltquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
snelle SD-kaart (SDHC, 30MB lezen/schrijven dus) en sterke batterijen moet ik
Of boze eega'squote:Op woensdag 3 maart 2010 16:34 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil ze wel liefde en/of sex, maar geen ruzie
Wanneer komt ie weer thuis? Morgen toch?quote:
Of mannen dezelfde mannen leuk vinden als vrouwen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik sprak een homo!
Dan moet ik echt even vragen of hij N of S leuker vindt hoor, pardon me!![]()
Even vergelijken enzo!
Ja, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Of mannen dezelfde mannen leuk vinden als vrouwen?
Ja! En dan is ie jarig!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Of boze eega's
[..]
Wanneer komt ie weer thuis? Morgen toch?
Oh! Wat heb je nou gekocht dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! En dan is ie jarig!![]()
hopelijk klinkt m'n stem dan weer wat beter![]()
En sommige vrouwen ik was lesbischquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je man bent wist ik, dat je homo bent wist ik niet zeker.
Ik maakte laatst de fout om in een van de ESF topics aan te nemen dat alle jongens/mannen die daar driftig aan het posten waren (Melodifestivalen topic geloof ik) homo zijn, maar dat bleek niet waar
Dus sindsdien ben ik wat voorzichtiger
Je haar!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja!
(Ik word nog een eigengeiler, spam dat filmpje bij elke gelegenheid die ik krijg)
FOK!Idols: De kandidaten. Zo lang. Je mag het geluid uit zetten.
Vooral dat tweede zeker?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld
En omdat ik het gewoon leuk vind om het over N&S te hebben
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! In dat clipje zijn ze allebei sekseh!
Pay attention, ik zei nog gister dat je juist alle kapsels kunt hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik heb juist geen kort haar meer.
Ik ben er nog steeds niet over uitquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Wat heb je nou gekocht dan?
En hoe oud wordt ie?
Ik dacht dat het kwam omdat ik wel eens gezegd heb dat ik je zo'n lief en tof mens vindt, en ook een schone damequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat dacht ik dus echt gelezen te hebben. Foutje![]()
Ben je dat niet dan!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
En iedereen denkt ook steeds dat ik homo ben!
*giechel*quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
En iedereen denkt ook steeds dat ik homo ben!
Misschien!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kwam omdat ik wel eens gezegd heb dat ik je zo'n lief en tof mens vindt, en ook een schone dame
Lesbisch!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:09 schreef JJH het volgende:
Laten we anders ff een rondje doen wie van welke kant is, hebben we dat ook gelijk duidelijk.
Whooeeeeeeeeeeehoehoeeeeeee!quote:
Maak je niet druk, een vrouw zonder stem noemen de mannen een droomvrouw. Hij zal blij met je zijn en je er vast rijkelijk voor belonen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! En dan is ie jarig!![]()
hopelijk klinkt m'n stem dan weer wat beter![]()
Dat moet toch "Joehoee" zijnquote:
Ik heb de joehoekaart vanochtend al uitgespeeld. En de Whoehoe is een gierende Geer zeg maarquote:
Ik ben lesbisch.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:09 schreef JJH het volgende:
Laten we anders ff een rondje doen wie van welke kant is, hebben we dat ook gelijk duidelijk.
Oh, jij bent er zo één van voor het slapen gaan eventjes de daad doen. In alle stilte natuurlijk, want wat moeten de buren wel niet denkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maak je niet druk, een vrouw zonder stem noemen de mannen een droomvrouw. Hij zal blij met je zijn en je er vast rijkelijk voor belonen.
quote:
Greys weet alles van WHOOEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEE inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb de joehoekaart vanochtend al uitgespeeld. En de Whoehoe is een gierende Geer zeg maar. Vraag maar aan Greys.
Doe dan eens onderzoek in mijn posthistory of kijk bij de details in mijn foboquote:
Nee, niet voor het slapen gaan. Dan ligt ze nog met zo'n klamme dot naast me te wachten of er nog wat gebeuren gaat. Die tijd heb ik gehad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo één van voor het slapen gaan eventjes de daad doen. In alle stilte natuurlijk, want wat moeten de buren wel niet denken![]()
klootviool![]()
*Klikt op posthistory*quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe dan eens onderzoek in mijn posthistory of kijk bij de details in mijn fobo.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, niet voor het slapen gaan. Dan ligt ze nog met zo'n klamme dot naast me te wachten of er nog wat gebeuren gaat. Die tijd heb ik gehad.
Gewoon iedere derde woensdagavond van de maand, vlak voor GTST.
Ohja. Maar wel in de slaapkamer, mag ik hopen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, niet voor het slapen gaan. Dan ligt ze nog met zo'n klamme dot naast me te wachten of er nog wat gebeuren gaat. Die tijd heb ik gehad.
Gewoon iedere derde woensdagavond van de maand, vlak voor GTST.
Nick&Simon, daar begon het meequote:
quote:
Nee, ff in de gang op de trap. Is makkelijk en vlak bij de wcquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja. Maar wel in de slaapkamer, mag ik hopen!
Is dat beter voor het mannelijk gerief dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ff in de gang op de trap. Is makkelijk en vlak bij de wc
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
We zitten in ESF, is er ooit niveau geweest?!
Toffe avond was datquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tijdens de live uitzending van NSF was het hier heel gezellig en gewoontjes, puur over Sien en alle optredens
Nee, maar ik was je hier op Fok! nooit meer dan oppervlakkig tegengekomen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
En verder heb ik nooit moeite gedaan om mijn liefde voor mannen onder stoelen of banken te schuiven.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toffe avond was dat. Heel Nederland werd verenigd in een algeheen plaatsvervangend schaamtegevoel
.
Toen was het vrij dood in de SC, we zaten met z'n allen toen in de 'LIVE' topics.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tijdens de live uitzending van NSF was het hier heel gezellig en gewoontjes, puur over Sien en alle optredens
Oh puhlease...quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ff in de gang op de trap. Is makkelijk en vlak bij de wc
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Toen was het vrij dood in de SC, we zaten met z'n allen toen in de 'LIVE' topics.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:29 schreef Ml-etje het volgende:ik moet zo eten hé, het is maar dat jullie het weten
Ik zie geen problemen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:29 schreef Ml-etje het volgende:
ik moet zo eten hé, het is maar dat jullie het weten
De laatstequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog tips voor iets lekkers? Zal ik Toffifee halen of Bossche bollen?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie geen problemen.
Smakelijk alvast.
Dat tweede, zeker als je in Den Bosch woont.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog tips voor iets lekkers? Zal ik Toffifee halen of Bossche bollen?
As easy as hell, maar wel lekker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:34 schreef Ml-etje het volgende:
Soepje uit de vries (home made tomatensoep) en stokbrood met bruschetta (oil en vinegar kruiden)
Woensdag easy dagquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat tweede, zeker als je in Den Bosch woont.
[..]
As easy as hell, maar wel lekker.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
Naar Alternate
Naar het stembureau
Naar de benzinepomp
Naar de supermarkt
Eten
Studeren
Slapen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat tweede, zeker als je in Den Bosch woont.
[..]
As easy as hell, maar wel lekker.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:39 schreef Ml-etje het volgende:
Maarehh wat gaan jullie eten??
Ja, je kan makkelijk bij de wc-rol en als je zelf de beol hebt opgeruimd, stamp je de rest van de rol in die dot.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat beter voor het mannelijk gerief dan?
Euhw, als ik mezelf er toe kan zetten ga ik Penne koken, lekker met Pesto Pomodori (Rotterdamse uitspraakquote:
Dé oplossing voor klamme dotten:quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, je kan makkelijk bij de wc-rol en als je zelf de beol hebt opgeruimd, stamp je de rest van de rol in die dot.
Les gehad van Ll
Voortaan zou ik het gewoon op de wc doen, maakt het allemaal nóg makkelijkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, je kan makkelijk bij de wc-rol en als je zelf de beol hebt opgeruimd, stamp je de rest van de rol in die dot.
Les gehad van Ll
Van vandaag heb ik gister al gepost. Bietjes a la bloop en hacheeballetjes. Morgen Spaghetti Bolognese.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil jouw poesje ook wat te eten
Ik heb paté of brokjes
Que?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dé oplossing voor klamme dotten:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
(Rotterdamse uitspraak)
en doe ik nu iets uit de diepvries trekken.
quote:
Ja, ik heb geen klein toilet, maar om daar nou met m'n broek op de enkels haar te laten muurduwen.... dan ben ik ook aan het muurduwen met m'n reet. Niet praktisch, maar dat is vrouwen eigen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voortaan zou ik het gewoon op de wc doen, maakt het allemaal nóg makkelijker
Dat joch tegen wie ie te keer gaat weet echt niet waar ie het moet zoeken!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en de toch wel enigszins bekende Rotterdamse Denker... de stadsfilosoof.
Of we er nou zo blij mee moeten zijn gezien het taalgebruik![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Hohoo, jij al een beetje voor mij te beslissen!
"Als je uit Den Bosch komt, ben je voor FOKKIN FC DEN BOSCH "quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat joch tegen wie ie te keer gaat weet echt niet waar ie het moet zoeken!
O nee zo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neeik moet lachen om je 'Rotterdamse uitspraak' want in de andere zin kwam hij ook terug
En toch, toch heeft ie wel een beetje gelijk vind ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"Als je uit Den Bosch komt, ben je voor FOKKIN FC DEN BOSCH "
![]()
Jawel, hij schreeuwt er alleen een beetje bijquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
En toch, toch heeft ie wel een beetje gelijk vind ik.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
O nee zo.
Dat is geen Rotterdams. Dat is gewoon onkunde vermengd met een beetje internetdialect, denk ik.
Understatement van de dag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, hij schreeuwt er alleen een beetje bij![]()
Droogstaande pieletjes die het er teveel over hebben ipv doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goodbye, verzin jij eens een goeie tegenhanger voor klamme dotten, ik kan het werkelijk niet meer horen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Droogstaande pieletjes die het er teveel over hebben ipv doen
Oh nee ik heet geen Goodbyemag mijn inzending toch?
Ja, nee, want die trap is zo lekker praktischquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen klein toilet, maar om daar nou met m'n broek op de enkels haar te laten muurduwen.... dan ben ik ook aan het muurduwen met m'n reet. Niet praktisch, maar dat is vrouwen eigen.
[..]
Dat je bij mij wilde eten? Of pasta?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:58 schreef Ml-etje het volgende:
Ik wil bij JJH etenoh nee dat had ik gister ook
dan bij Dirkh morgen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is dus geen echte Rotterdammert, want de echte Rotterdammert is overal tegen. Zo!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Ja!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dit is dus geen echte Rotterdammert, want de echte Rotterdammert is overal tegen. Zo!
Ik denk dat Dirk d'r geen heeft, anders had hij dat vast ook wel bedacht ipv met die tissues in de weer te gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:21 schreef Macka66 het volgende:
Oh, en sex is het meest praktisch onder de douche.
Praktisch ja? Ik ben 1,63 en mijn vent 1,90. Dat is sportquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:21 schreef Macka66 het volgende:
Oh, en sex is het meest praktisch onder de douche.
Oh, ik ben jaloers! Ik voel me te zielig om boodschappen te doen, dus nu eet ik maar broodquote:
Kan je niets lekkers bestellen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik ben jaloers! Ik voel me te zielig om boodschappen te doen, dus nu eet ik maar brood
quote:
Ik heb geen contant geld in huis!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je niets lekkers bestellen?![]()
Of anders nog in elk geval tosti's van je brood maken?
Da's wel flink uit de richting jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb geen contant geld in huis!![]()
Oh wacht, dat hoeft niet met thuisbezorgd.nl, hč?
Die site is echt raar trouwens, volgens hen bezorgt een bedrijf in AALSMEER bij mij
Ja, dan kan je toch met Ideal betalen, of niet? Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel flink uit de richting ja
Ik weet niet of je dan contact geld moet hebben? Of betaal je dan online ofzo?
Onder de douche loopt dan weer uit op allerlei gefriemel. Wie staat er helemaal onder de straal, wie half en dan komt ook nog: Zal ik je rug even afdrogen, kan jij die daarna mooi die van mij doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Dirk d'r geen heeft, anders had hij dat vast ook wel bedacht ipv met die tissues in de weer te gaan.
Als ze geen bezorgkosten rekenen, zou ik ze voor een patatje met laten komen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb geen contant geld in huis!![]()
Oh wacht, dat hoeft niet met thuisbezorgd.nl, hč?
Die site is echt raar trouwens, volgens hen bezorgt een bedrijf in AALSMEER bij mij
Heb je er nog iets bij? Of lees ik er gewoon over heen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:30 schreef JJH het volgende:
Wat zijn mijn kipfileetjes trouwens geniaal goed gelukt. Echt zeldzaam dat ik dat voor elkaar krijg!
Dat had ik al eerder gezegd, penne en pesto pomodori.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb je er nog iets bij? Of lees ik er gewoon over heen?
Ik kan alleen pizza, shoarma of spareribs bestellen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ze geen bezorgkosten rekenen, zou ik ze voor een patatje met laten komen.
Heeft de shoarmaboer geen patat?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan alleen pizza, shoarma of spareribs bestellen.En ik heb zin in patat
quote:
Dan zeg je: DROOG JE EIGEN RUG AF, WOEMAN!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Onder de douche loopt dan weer uit op allerlei gefriemel. Wie staat er helemaal onder de straal, wie half en dan komt ook nog: Zal ik je rug even afdrogen, kan jij die daarna mooi die van mij doen.
Dat kost allemaal tijd en ik heb geen zin in gefriemel na de sex.
Slotje idd. Ander onderwerpquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Dan zeg je: DROOG JE EIGEN RUG AF, WOEMAN!
Opgelost! Slotje!
Nou, ik ga de kaarten eens even inspecterenquote:
Mijn vriend mag m'n rug niet eens afdrogen, die is veel te hardhandig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Dan zeg je: DROOG JE EIGEN RUG AF, WOEMAN!
Opgelost! Slotje!
Heb je al gestemd?quote:
Niet wanneer je tere ruggetje wordt afgedroogd, misterrrrrrquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Laatste woord van mij hierover, hardhandig is lekker WOEMAN!
Is er niet iets heel dichtbij, een supermarkt of desnoods benzinepomp?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil de deur écht niet meer uit, maar ik moet en zal iets lekkers hebben strakjes, dilemma
Dan zul je toch moeten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil de deur écht niet meer uit, maar ik moet en zal iets lekkers hebben strakjes, dilemma
Misschien wil Goodbyes vriend jouw rug dan wel afdrogen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Laatste woord van mij hierover, hardhandig is lekker WOEMAN!
Nee, ik ga zo stemmen. Ik werk niet in mijn eigen gemeente, dus moest wachten tot ik thuis was. Ik ga nu eerst bakkie koffie pakken, daarna stemmen op de enige partij die in dit pokkegat waar ik woon, die gewoon zegt dat koopzondagen gewoon moeten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al gestemd?
Stond er een Agnes op de lijst en werd je er wild (and not in a good way) van?
Snel gaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien wil Goodbyes vriend jouw rug dan wel afdrogen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er niet iets heel dichtbij, een supermarkt of desnoods benzinepomp?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snel gaan! En dan daarna
lekkers
om het goed te maken dat je de deur nog uit moest.
Dan weet ik denk ik waar je woont!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo stemmen. Ik werk niet in mijn eigen gemeente, dus moest wachten tot ik thuis was. Ik ga nu eerst bakkie koffie pakken, daarna stemmen op de enige partij die in dit pokkegat waar ik woon, die gewoon zegt dat koopzondagen gewoon moeten.
Dat geouwehoer van die CDA'ers/CU/SGP klootzakken hier. Ook moet er meer horeca komen, meer gezelligheid. Daar ga ik op stemmen. Het gaat mij om de gemeente en laat me niet verleiden door de landelijke politiek die doorgaans niks te zeggen heeft op gemeentelijk niveau.
Toffifee is hier ook op, wie haalt er nu één doosje?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben fysiek echt op, vandaar dat ik gewoon niet naar buiten wil, maar goed, ik kan het niet handelen als je straks weer met drankjes/snoepjes/chipjes aan komt zetten en ik kwijlend de SC moet volgen
En die toffifee van Dirk enzo
Ik heb op Leefbaar 3B (Bergschenhoek, Berkel en Rodenrijs, Bleiswijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo stemmen. Ik werk niet in mijn eigen gemeente, dus moest wachten tot ik thuis was. Ik ga nu eerst bakkie koffie pakken, daarna stemmen op de enige partij die in dit pokkegat waar ik woon, die gewoon zegt dat koopzondagen gewoon moeten.
Dat geouwehoer van die CDA'ers/CU/SGP klootzakken hier. Ook moet er meer horeca komen, meer gezelligheid. Daar ga ik op stemmen. Het gaat mij om de gemeente en laat me niet verleiden door de landelijke politiek die doorgaans niks te zeggen heeft op gemeentelijk niveau.
Da's handel! Doen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:48 schreef Goodbye het volgende:
Waarom hebben ze geen thuisbezorgd.nl voor toffifee?
Snel! Doe!quote:
Oh, nou bij de partij waar ik op stem ziet er werkelijk niemand vlot uit. Hier worden mensen oud, saai en grijs geboren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb op Leefbaar 3B (Bergschenhoek, Berkel en Rodenrijs, Bleiswijk) gestemd. Het is niet een vlot stel om te zien, maar ze vonden dat er soepeler regels voor ondernemers moesten komen en dat was zo ongeveer het meest brutale van wat ik in ALLE partijprogramma's kon vinden. Sad, but true
yep!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Hahaa, maar dat dacht ik ook niet. Emmeloord dacht ik,.
Check het vlotte stel hier!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, nou bij de partij waar ik op stem ziet er werkelijk niemand vlot uit. Hier worden mensen oud, saai en grijs geboren.
Oh, voor de bijdehandjes, ik ben import.
Roze Caddilacs!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Snel! Doe!
Dropjes --> motoragent Zwartmans![]()
En Toffifee idd! Neem meteen een doosje voor Dirk mee!
Oh, die dropjes zijn lekkkerrrrrr!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Snel! Doe!
Nee bluhhhh, ik hou niet van die fruitmeuk. Dan die salmiak autodrop dingenquote:
Doe een Pisces!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, die dropjes zijn lekkkerrrrrr!
Ik heb niks lekkers in huis![]()
En thuisbezorgd ga ik ook niet doen, want dan moet ik straks een uur op m'n eten wachten ofzo.
Die met een Zwarte voorkant en een bruine achterkant? Of diegene die helemaal bruin zijn?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee bluhhhh, ik hou niet van die fruitmeuk. Dan die salmiak autodrop dingen
Ik heb het hele filmpje gekekenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Check het vlotte stel hier!
Je hoeft maar 10 seconden te kijken om genoeg te weten:
Ik heb nog cake mix in de la, ik bak wel een cake als het echt niet anders kanquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe een Pisces!
Ga even gewoon heel snel op en neer om wat te halen, anders krijg je er spijt van
Op een doordeweekse woensdag niet hoor, bij niet in ieder geval. Hety duurt ongeveer net zolang als dat je gewoon belt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, die dropjes zijn lekkkerrrrrr!
Ik heb niks lekkers in huis![]()
En thuisbezorgd ga ik ook niet doen, want dan moet ik straks een uur op m'n eten wachten ofzo.
Moet je daar zo "quote:
Ja, maar ik heb dus geen contant geldquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Op een doordeweekse woensdag niet hoor, bij niet in ieder geval. Hety duurt ongeveer net zolang als dat je gewoon belt.
Jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je daar zo "" van gaan kijken?
Heb je wel eieren en melk enzo dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb nog cake mix in de la, ik bak wel een cake als het echt niet anders kan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]Schaam je niet, bij de Appie hadden ze een tijdje kant en klaar cakebeslag in foliezakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar dus helemaal niets meer bij hoefde en je hoefde het ook niet meer te mixen. Die kocht ik dus altijd, Peggy als ik ben. Uiteindelijk kan je dan net zo goed meteen een cake kopen natuurlijk, maar het ruikt dan heel Stepford Wives achtig in huis
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Doet me denken aan mijn zus die ope een beurs moest werken en achter een kraam met Gluhwein moest staan. Eens in de zoveel tijd moest ze met een Gluhweinspray (!) rondsproeien zodat mensen die lekkere geur zouden ruiken denkend dat het van de Wein af zou komenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Schaam je niet, bij de Appie hadden ze een tijdje kant en klaar cakebeslag in foliezakken.
Waar dus helemaal niets meer bij hoefde en je hoefde het ook niet meer te mixen. Die kocht ik dus altijd, Peggy als ik ben. Uiteindelijk kan je dan net zo goed meteen een cake kopen natuurlijk, maar het ruikt dan heel Stepford Wives achtig in huis
Ja die geur, hč?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Schaam je niet, bij de Appie hadden ze een tijdje kant en klaar cakebeslag in foliezakken.
Ja, of een busje Nieuwe Auto Luchtquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn zus die ope een beurs moest werken en achter een kraam met Gluhwein moest staan. Eens in de zoveel tijd moest ze met een Gluhweinspray (!) rondsproeien zodat mensen die lekkere geur zouden ruiken denkend dat het van de Wein af zou komen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn zus die ope een beurs moest werken en achter een kraam met Gluhwein moest staan. Eens in de zoveel tijd moest ze met een Gluhweinspray (!) rondsproeien zodat mensen die lekkere geur zouden ruiken denkend dat het van de Wein af zou komen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Snel! Doe!
You go girl!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sta ik bij de AH bij de drop, net de Toffifee in bezitDenk ik "jaaa drop............shit, welke had Greys nou gezegd"
![]()
![]()
Toffifee, Bros en die goddelijke verse donuts van de Appie meegenomen, waar je zo 5 stuks in 10 minuten achterover werkt
Lekkers, I haz it
Do the Piscesquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe een Pisces!
Ga even gewoon heel snel op en neer om wat te halen, anders krijg je er spijt van
quote:
Wat wil in een gemeente zoals de jouwe.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:22 schreef Dirkh het volgende:
Sta je verdomme in de rij bij de stembus. Ik roep: En dįįr moesten ze eens wat aan doen! Lange rijen met mensen die er niet horen.
Maar de mensen om mij heen zijn net zo grijs als de kandidaten.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:22 schreef Dirkh het volgende:
Sta je verdomme in de rij bij de stembus. Ik roep: En dįįr moesten ze eens wat aan doen! Lange rijen met mensen die er niet horen.
Hatsekideeeeeeeeee!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sta ik bij de AH bij de drop, net de Toffifee in bezitDenk ik "jaaa drop............shit, welke had Greys nou gezegd"
![]()
![]()
Toffifee, Bros en die goddelijke verse donuts van de Appie meegenomen, waar je zo 5 stuks in 10 minuten achterover werkt
Lekkers, I haz it
Ik vind je anders razend rap weer terugquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:22 schreef Dirkh het volgende:
Onze wijk is gewoon te vol! Oeh, lekker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je had je fluf-wapper-dingetje mee moeten nemenToffifee dan maar?
Ik hoef ook maar twee keer te vallen en ik lig in het stemhok. Maar ja, na een keer vallen lag hing ik al tegen een oude lul aan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hatsekideeeeeeeeee!![]()
[..]
Ik vind je anders razend rap weer terug
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Onze wijk is gewoon te vol! Oeh, lekker.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoef ook maar twee keer te vallen en ik lig in het stemhok. Maar ja, na een keer vallen lag hing ik al tegen een oude lul aan.
Oh, Buma Harpen Gala op 3 met Yolanthe. Zou Sieneke een gouden harp krijgen denk je?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik kijk oude aflevering van Greys Anatomy. En vanavond komt My best friends wedding op tv!
Ze zou het wel verdienen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoef ook maar twee keer te vallen en ik lig in het stemhok. Maar ja, na een keer vallen lag hing ik al tegen een oude lul aan.
Oh, Buma Harpen Gala op 3 met Yolanthe. Zou Sieneke een gouden harp krijgen denk je?
Hoe oog in oog? Echt naast elkaar? Dan zullen ze vast iets ingestudeerd hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]Idioot.
En nee, want Gerard Joling (whut???), Nick en Simon (en terecht) en eh... nog iemand zijn genomineerd.
Volgend jaar is Sien vast aan de beurt, dan heeft ze tijd gehad om haar repertoire uit te breiden
Ik kijk vooral naar het Harpengala (hoe laat?) (en: fuck, daar gaat de SatC film weer) omdat Yo voor het eerst weer live oog in oog komt met ex Jan.
Jaaaa!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! I say a little prayer to you! Forever, forever I'l stay in your heart lalalala
!!!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! I say a little prayer to you! Forever, forever I'l stay in your heart lalalala
!!!
Zo lekker bruisendquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Flevoland, gemeente Noord Oost Polder.
quote:
Oh goffer, da's ook zo'n leuke film!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik kijk oude aflevering van Greys Anatomy. En vanavond komt My best friends wedding op tv!
Dramaqueen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]Idioot.
En nee, want Gerard Joling (whut???), Nick en Simon (en terecht) en eh... nog iemand zijn genomineerd.
Volgend jaar is Sien vast aan de beurt, dan heeft ze tijd gehad om haar repertoire uit te breiden
Ik kijk vooral naar het Harpengala (hoe laat?) (en: fuck, daar gaat de SatC film weer) omdat Yo voor het eerst weer live oog in oog komt met ex Jan.
Zij presenteert het gala, hij reikt een prijs uit, geloof ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe oog in oog? Echt naast elkaar? Dan zullen ze vast iets ingestudeerd hebben
Waar denk je dat ie z'n naam vandaan heeft....quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is Maurice de Hond toch hondslelijk.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]Idioot.
Jaquote:
*Geeft papieren zakje door*quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
Erik, Erik, Erik!!! *hyper*
Vind je het stukje hierboven met rrrrrrrrrradiant ook niet het tofste van de hele film?
Ja he? Ja he? Ja he?
Lepel je dat zo maar op? Nee toch, dat heb je gekopieerd van een site ofzo? Toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh goffer, da's ook zo'n leuke film!
And then, suddenly, the crowds part and there he is: sleek, stylish... rrrrrrrrradiant with charisma. Bizarrely, he's on the telephone. But then, so are you. And then he comes towards you... the moves of a jungle cat. Although you quite correctly sense that he is... gay... like most devastatingly handsome single men of his age are, you think... what the hell. Life goes on. Maybe there won't be marriage... maybe there won't be sex... but, by God, there'll be dancing.![]()
Yessir!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
Erik, Erik, Erik!!! *hyper*
Vind je het stukje hierboven met rrrrrrrrrradiant ook niet het tofste van de hele film?
Ja he? Ja he? Ja he?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij komt ergens uit Rotjeknor zeker.
Mag ik bij je komen wonen?
Knap van haar he? http://www.whysanity.net/monos/best2.htmlquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lepel je dat zo maar op? Nee toch, dat heb je gekopieerd van een site ofzo? Toch?
Neh, ik zou echt nooit van m'n leven in Rotterdam willen wonenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij komt ergens uit Rotjeknor zeker.
Mag ik bij je komen wonen?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neh, ik zou echt nooit van m'n leven in Rotterdam willen wonen![]()
Wil je nog steeds bij me komen wonen?
Als jij zo nu en dan een wandje verplaatst wil hebben ben ik jouw man!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gekopieerd en wat extra rrrrrrr-en toegevoegd in rrrrrrrrrradiantquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lepel je dat zo maar op? Nee toch, dat heb je gekopieerd van een site ofzo? Toch?
Bij Closer was het ergerquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje Greys en Erik, ik krijg bķjna spontaan een energieboost van al dat gehyper en al die dialogen van die film![]()
Heuj?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:
Ik wilde het harpengala gaan zien. Maar ik weet nog niet of ik dat met of zonder laptop doe.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ja potver, wil ik al dat debat geneuzel gaan kijken, gaan ze allemaal stiekem toch een film kijken en nakletsen, ala Closer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |