quote:
Als onze ESF heren gesprekken over Lush, Sex and The City, bevallingen en wat al niet meer aankunnen, dan kunnen ze alles aan. Heb vertrouwenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, zo jagen jullie wel alle mannen uit deze slowchat weg natuurlijk... Met dat vrouwelijke gekat en geroddel
Absoluut!quote:
Keertje wapperen voor het Eurovisie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:05 schreef Greys het volgende:
Absoluut!
Als je dan ook nog even wappert ben je helemaal de held.
(Had je al gezien in welk subforum je beland bent?)
Zeg, we hebben drie mannen en Erik. Is wel voldoende dacht ik zo. Werk die eerst maar eens af en dan praten we verder.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hebben een tekort aan mannen in deze SC
-edit-
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
Ik moet bij Van Velzen meteen aan deze quote van Vivi uit 2008 denken....
[..]
Tot later, hèquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
Tombolalalallala weer aan het sletten![]()
TVP & Toedeloe.
Naar Alternate
Naar het stembureau
Naar de benzinepomp
Naar huis de poezen voeren
Naar de TU die van mij ophalen
Naar de supermarkt
Eten
Studeren
Slapen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
Tombolalalallala weer aan het sletten![]()
TVP & Toedeloe.
Naar Alternate
Naar het stembureau
Naar de benzinepomp
Naar huis de poezen voeren
Naar de TU die van mij ophalen
Naar de supermarkt
Eten
Studeren
Slapen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:05 schreef Goodbye het volgende:
We hebben toch al genoeg mannen in de SC? Deze zijn in ieder geval leuk![]()
En je moet er bij geweest zijn om te zien dat het gewoon echt een giftig mens was, bij die High Tea
Eeeeeh, okee, maar hoeveel van die mannen zijn "vrij" (als in; niet bezet)???quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, we hebben drie mannen en Erik. Is wel voldoende dacht ik zo. Werk die eerst maar eens af en dan praten we verder.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Keertje wapperen voor het Eurovisie. [ afbeelding ]
Wat maakt dat nou weer uit? Waarom moet een man vrij zijn? De enige die daar moeilijk over doet is de vrouw, en daar hebben wij dus geen reet mee te maken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik slet heul nooit!
[..]
[..]
Eeeeeh, okee, maar hoeveel van die mannen zijn "vrij" (als in; niet bezet)???
Hoe meer mannen hoe beter
Waarom moet de man vrij zijn? Ben je op zoek naar een date?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik slet heul nooit!
[..]
[..]
Eeeeeh, okee, maar hoeveel van die mannen zijn "vrij" (als in; niet bezet)???
Hoe meer mannen hoe beter
Had je de grap ook gewoon leuk gevonden als het niet Vief was die het zei?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dit zieliger
Zullen deze ijsberen het redden?
Hee, Dirkh zei dat ik de mannen die nu in het topic zijn eerst moet afwerken!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom moet de man vrij zijn? Ben je op zoek naar een date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat altijdquote:![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |