Daar had ik vandaag niet zo'n zin inquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis de kidneybonen, anders was ik wel even langsgekomen
Dat willen ze niet. Mijn eten vinden ze viesquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:02 schreef Giertje het volgende:
oew een KSC eet meetmet zijn allen bij elkaar eten
keukenprinsesquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar had ik vandaag niet zo'n zin inNormaal doe ik er ook zoiets doorheen
Maar ik maak em wel een keertje uitgebreid voor je
Heel lang was dat zo ja. Maar zelfs mijn GP Powerbanks (normaal toch wel het neusje van de zalm op oplaadbaar gebied) geven in mijn nieuwe camera na 5 tot 10 foto's (!!) al een waarschuwing dat de batterijspanning laag isquote:
Dat red ik nietquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ken mensen van in de 90 die nog stevig doorroken alsof er niks aan de hand is
quote:Selecteren van testresultaten
Bewust of onbewust selecteren van testresultaten, ook wel selectieve waarneming genoemd.
"Mijn opa rookte als een ketter en is 98 jaar geworden, dus roken is helemaal niet ongezond."
Dit voorbeeld, waarbij één specifiek geval uit de omgeving als bewijs wordt aangevoerd, wordt ook wel anekdotisch bewijs genoemd.
Hier is de denkfout dat er slechts gekeken wordt naar één specifiek geval.
Ik nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat willen ze niet. Mijn eten vinden ze vies
Dat verschilt per camera en dat ligt niet aan de batterijen kan ik je zeggenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel lang was dat zo ja. Maar zelfs mijn GP Powerbanks (normaal toch wel het neusje van de zalm op oplaadbaar gebied) geven in mijn nieuwe camera na 5 tot 10 foto's (!!) al een waarschuwing dat de batterijspanning laag isKan best zijn dan je dan nog 30 foto's door kan schieten, maar je kan er niet van op aan gewoon. Sowieso moet je er minstens 200 mee kunnen maken, vind ik. Met Duracells gaat het beter, dan kom je wel in de buurt van die 200.
ik wil best mijn trots opzij zetten en het proberenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt wel aan de batterijenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat verschilt per camera en dat ligt niet aan de batterijen kan ik je zeggenMijn camera doet het namelijk wel prima op oplaadbare batterijen
heey marcquote:
Nou, volgens mij ligt dat aan de veeleisendheid van de cameraquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ligt wel aan de batterijen![]()
EN aan het feit dat deze camera mijn eerste is waar 2 ipv 4 batterijen in gaan
Mooi!quote:
Ook hoiquote:
quote:
die heb ik ookquote:
Ook leukquote:
uhuh ik was die klote batterij slurpende klote dingen zatquote:
mooie fotos kan je er mee maken hequote:
smakelijk giertjequote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Smakelijk Giertje.
Hier zodadelijk ook : Frietjes met Zuurvlees![]()
Als het smaakt zoals het ruikt![]()
Kon alleen geen paardenvlees krijgen dus heb ik runderlapjes gebruikt.
Ik had gisteren de 7D in mijn handen. Die is wel heel mooiquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook leuk![]()
Soms denk ik weleens dat ik mss ook maar weer eens aan de DSLR moet. Maar dat heb ik een paar jaar geleden al eens geprobeerd, kostte me een hoop geld en bleek uiteindelijk gewoon teveel gesleep en geklooi. Maar het hebben van NUL shutter lag lijkt me een groot voordeel boven die unit die ik nu heb ja
ze vinden meeten engquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
mja nou ja ik ken van hier alleen maarquote:
Jouw eten is niet eens dood gekquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |