Wist je al dat dat het ondersteboven van 999 is?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wist je al dat dat het ondersteboven van 999 is?
--> TRUquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
* op de kop gaat staan om te checken *
Damn!
Heb je t ook gechecked???quote:
Jaaaaaaaa daar zitten onwijs veel mooie langharige mannen inquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:02 schreef Maes het volgende:
Ohhhh Apple, wat is ze mooien best wel dik
vind je niet?
Ik ook hoor, ik ben te oud voor handstandjes eigenlijk, maar soms kun je niet andersquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik zag!
Moet er nog even van bijkomen...
Ha dat zullen we nog wel eens zienquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa daar zitten onwijs veel mooie langharige mannen in
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Voor Maes nog es , your babymomma Apple![]()
[ afbeelding ]
Heftigquote:
Wat zou dat toch leuk zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het ook keispannend, Apple is zo leuk, en jij bent leuk , en Vanes is leuk, dus het zou zo leuk zijn als dit helemaal ging werken
quote:
Wanneer worden de kleintjes verwacht?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
ECHT ja!
En Vanes had zooooooooveel aanvragen![]()
Maar ik heb mn best gedaan hoor!
Nee, het feit dat je via mij mailde was eigenlijk al voldoende gelukkig![]()
En ze vond je mail zo fijn en leuk
Wat zullen de beestjes blij zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:24 schreef Pagan het volgende:
Strega zegt hoi tegen iedereen.![]()
Doodmoe van de terugkeer naar huis, de enerverende aanloop er naar toe, de vele kusjes en kopjes van honden danwel katten en niet te vergeten twee uur lang met de keuringsarts praten over de aangevraagde traplift en scootmobiel.
Straks een bak chinees halen en naar de volle maan Frits Wester kijken.
We hebben een gematigd positief gevoel over zijn aanbevelingen aan de gemeente voor onze aanvragen. Hij vertelde ons in grote lijnen hoe hij zijn aanbevelingen ging inkleden, maar de gemeente heeft uiteindelijk het laatste woord.
Strega meld zich hier morgen wel weer, nu is bankhangen met de honden het hoogst haalbare.
oh-oh bedankt voor de leuke kaart, hilarisch.
Lieve muppet dat je der bent, doe dat nou niet. daar is het dier niet mee gered en je zult het wellicht nooit weten. Laat het los, en misschien lees je ergens over een tijdje dat ze hebben uitgevogeld dat juist dat ijsbeertje is aangetroffen met een lekkere vette zeehond tussen zijn klauwen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
Zullen deze ijsberen het redden?
Hier ga ik dus wakker van liggen he?
Niet doen lieverd, de natuur zit vol met grote en kleine drama'squote:Op woensdag 3 maart 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
Zullen deze ijsberen het redden?
Hier ga ik dus wakker van liggen he?
Kweenie, post je zoveel dan? Ik heb hier vandaag nauwelijks kunnen meelezen, maar mijn maandafsluiting is morgen klaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Is het te merken dat ik eigenlijk heel hard zou moeten werken aan die verdomde maandafsluiting?
Jij ook bedankt, koop er wat lekkers voor!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe ook mee met het post jubel-clubje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
POST VAN PAGAN & STREGA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EEN MOOIE LUSHBON ALS DANK VOOR DE HARDE SCHIJF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat had echt niet nodig geweest! Maar lief, erg lief!![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:01 schreef Cat22 het volgende:
Zo, de niet slimme actie van vandaag heb ik al gehad. Dat scheelt.![]()
Ik loop al een halve week rond met mijn stempas en het formulier van de bloedbank in mijn tas. Want ik ging heel efficiënt meteen vanuit het werk stemmen en bloeden en wilde het papierwerk uiteraard niet vergeten. Tot ik net op het werk de envelop even checkte.... stempas: check! Formulier bloedbank.... ik had me nooit gerealiseerd hoezeer een brief van het CJI qua logo lijkt op die van de bloedbank.![]()
Dus toen kon deze dame alsnog een tussenstop thuis maken.Formulier BB nergens te vinden, tot ik bij het oud papier keek. Had ik hem daar al ingedonderd.
![]()
Maar nu zit ik stemloos en bloedloos op de bank. En kom er vanavond niet meer vanaf. Ik heb vandaag genoeg bijdragen aan de maatschappij geleverd.
Dat kwam ik net doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 @ 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom heeft geen een van jullie falers dit nog gepost
Hey, heb jij al post gehad vandaag????quote:
Mijnes is ook morgen klaar maar als de rest had meegewerkt was ie vandaag easy af geweest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niet doen lieverd, de natuur zit vol met grote en kleine drama's![]()
[..]
Kweenie, post je zoveel dan? Ik heb hier vandaag nauwelijks kunnen meelezen, maar mijn maandafsluiting is morgen klaar
Nou, ik zit hier mooi tegen mezelf te lullen.quote:
Ik zou wel ff willen helpen. Maar er zit, zeg maar, een beetje een afstand tussen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Dat braadstoomgebeuren is geen hit voor een doordeweekse dag.
Moet een uur stomen en nu heb ik al zowat een zak krupuk leeg![]()
En die digitale tv shit, daar moet ik toch een hulplijn voor inschakelen, want de coax aansluiting zit achter de kast en daar kom ik niet bij
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou wel ff willen helpen. Maar er zit, zeg maar, een beetje een afstand tussen.
Dan zet je die doos toch ff op die kast?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Nah, ik kan wel hulp vragen maar dan wordt het iets voor zaterdag, en ik ben niet eens zo ongeduldig maar die doos staat me nu al in de weg
Ja ik heb m al weggezet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zet je die doos toch ff op die kast?
Of een ander plekje waar je er geen last van hebt?
Da's geen snelle kip.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Ah, ik ga eens even rijst koken en iets van groente zoeken voor bij die kip die over twintig minuten klaar is
Een uur, dan had ik alles al op en zat ik het laatst alleen kip te eten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Bietjes heb ik ook nog in de koelkast liggen, maar das niks voor bij rijst en kip.
Wel voor in de bento trouwens![]()
Over bento gesproken Pinooooo .....
@ JJH, nee, tis zo een stoombraadzaktoestand, had ik in het Super de Boer boodschappenpakket gekregen, duurt een uur![]()
Ik ga er notenrijst bij maken en de komkommer/ paprika salade is al klaar![]()
En dat gaat straks ook fijn in de bento allemaal
Nja, ik heb de krupuk al opquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Een uur, dan had ik alles al op en zat ik het laatst alleen kip te eten.
En ik kan niet masseren.
Ja nou. Ik probeer het wel eens, ik ben altijd alleen zo bang dat ik mensen zeer doe.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, ik heb de krupuk al op![]()
Damn, wat ben jij nu voor een vent
Nope.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, heb jij al post gehad vandaag????
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nou. Ik probeer het wel eens, ik ben altijd alleen zo bang dat ik mensen zeer doe.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:13 schreef Maes het volgende:
Even de kranen showen die ik heb uitgezocht, ik vind ze moooooooooooi
[ afbeelding ]
badkraan
[ afbeelding ]
wastafelkraan
[ afbeelding ]
douche
[ afbeelding ]
badkraan
[ afbeelding ]
wastafelkraan
[ afbeelding ]
douche
[ afbeelding ]
badkraan
[ afbeelding ]
wastafelkraan
[ afbeelding ]
douche
Yups, tis wel een heerlijk maalquote:
Pasta met kip (zonder braadzak) en pesto pomodoriquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, tis wel een heerlijk maal![]()
Wat heb jij op eiks?
Onze badkamer is al geregeld.quote:
Oh, ik haal ze soms ook pas na een dag uit de vorm, ik kook er soms twee, en ik haal m dan pas uit de vorm als ik ze in de bento doe.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:38 schreef bigbird het volgende:
Mooi Maes!
Oh-oh, ik had wat geoefend alvast met de eitjes in zo'n vorm, maar ik was ze vergeten en toen ik ze dus een dag later uit de koelkast haalde zaten ze allebei vast aan de vorm en kreeg ik ze er niet heel uit. Falikant mislukt dus die poging. Bietjes hier zijn op nu, zijn bij mijn ouders, papa heeft gekookt
Hooo!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Maes, we doe dezelfde badkamer als die van jou hoor!
Herstel, dezelfde kranen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hooo!Dadelijk heeft ze babyrose of zeegroen porcelein.
Die wel ja.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou geen katten op zitzak foto's meer plaatsen...![]()
en toen lag dit relaxte stuk schaamteloze ex-kater bij zijn mams.![]()
[ afbeelding ]
Neverending storyquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
En dat was deel zoveel van de kat op de zak
Het is een sukkeltje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]Mamma's kindje. Hij is wel erg cute, die Satsu zo met zijn mamma.
Kom je ook even bij mij langs? Ik was tegenwoordig meer af op het werk dan thuis.quote:
Steekt héél voorzichtig zijn vinger op.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom je ook even bij mij langs? Ik was tegenwoordig meer af op het werk dan thuis.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:22 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw wil graag meelaptoppen.
Ik heb een koopappartement, kom mijn badkamer maar renoverenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil ooit ook een koophuis én mijn badkamer renoveren.
Wat is dat, De Broek?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een sukkeltje.Hij heeft een half uur bij mij op schoot liggen knorren en besloot toen naar mamma te gaan. Daar gooide hij zich op weinig subtiele wijze bovenop dus die begon hem te bijten. Waarop hij nog harder begon te spinnen.
En uiteindelijk kreeg mam door dat het allemaal geen zin had en is ze maar verder gaan slapen. Op, onder en om Satsu heen.
Inmiddels is Satsu trouwens De Broek aan het verkennen! Hij kruipt door de pijpen!Het kost een paar maanden, maar dan heb je ook wat.
![]()
Hoe is het met jou en je buik?
Normale diarree wel ja. Daarvoor gebruik ik niets, maar dit was niet normaal meer en ik heb echt geen idee waar dat aan gelegen heeft. Ik heb hetzelfde gegeten als iedereen hier in huis.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh als ik anti diarree iets slik dan kan ik altijd gelijk een week niet meer poepen en moet ik uiteindelijk echt zwaar bevallen![]()
Dus ik spetter altijd liever een paar dagen
Maar dan heb ik er toch niets aan. Ik wil mijn badkamer doen. En dan vooral het sloopgedeelte.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een koopappartement, kom mijn badkamer maar renoveren
Bubblebar erin gooien!quote:
* gooit voordeur vast van het slot*quote:
Jaa! Lieve tietuhfoto.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Maes het volgende:
En de katten zijn schattig op de zitzak![]()
Cat heb je mijn puppiemama gezien??
Je mag in mijn koophuis vast de kranen komen vervangen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil ooit ook een koophuis én mijn badkamer renoveren.
Geen muisarm maar een poesarm.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:22 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw wil graag meelaptoppen.
De Broek is een soort speeltunnel. Maar dan met 3 ingangen dus. En de katten hebben hem maandenlang links laten liggen. Maar nu begint hij wat interessanter te worden. Misschien omdat Naartjie erop gepist heeft.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat is dat, De Broek?
Mijn buik gaat wel nu. Viva Imodium. Dat heeft me ooit in Afrika ook ooit eens heel erg gered wn dit was de eerste keer dat ik het weer nodig had. Dat was in 1997, tijdens onze eerste reis. Eten een beetje aanpassen ik dan ben ik morgen wss weer het meisje. Maar omdat het net samenvalt met mijn maanstonden en omdat mijn nacht nogal gebroken was, heb ik nu ook een knallende koppijn.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, ik ga maar gewoon pruiken maken de rest van mijn leven
Het klinkt Japans genoeg zeikstraalquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De Broek is een soort speeltunnel. Maar dan met 3 ingangen dus. En de katten hebben hem maandenlang links laten liggen. Maar nu begint hij wat interessanter te worden. Misschien omdat Naartjie erop gepist heeft.![]()
Fijn dat je buik nu beter voelt.
Zo ligt ze zo vaak, en iedere keer dat ik mijn arm ook maar een halve milimeter beweegt verstoord opkijken hè.quote:
Ja die kende ik ook wel, ik heb 8 jaar op karate gezetenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ichi-ni-san-shi-go-roku-shichi-hachi-kyuu-juu
ik ken het via ninjutsuquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die kende ik ook wel, ik heb 8 jaar op karate gezeten
Welke band heb je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ken het via ninjutsu![]()
en via judo
ik bij blauw, de groep was gewoon niet leuk meer en dan gaat de lol er snel afquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welke band heb je?
Ik ben gestopt bij de bruine, want toen was ik nog te jong voor zwart en was de lol dr af
welkom bij mythologie, je dagelijkse portie incest, inteelt, en zinloos geweld ineenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Hercules heeft zn eigen drieling vermoord, en volgens mij ook zn broer
Ik vond dat blote voetengebeuren ook zo smerigquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik bij blauw, de groep was gewoon niet leuk meer en dan gaat de lol er snel af![]()
ninjutsu heb ik een jaar gedaan, maar toen ging mijn conditie achteruit, en kon ik niks meer na de warming upooit ga ik nog weer iets martial-art-erigs-dinges doen, maar nu effe niet
Dan zou ik eerst iets aan je conditie doen, jonge manquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik bij blauw, de groep was gewoon niet leuk meer en dan gaat de lol er snel af![]()
ninjutsu heb ik een jaar gedaan, maar toen ging mijn conditie achteruit, en kon ik niks meer na de warming upooit ga ik nog weer iets martial-art-erigs-dinges doen, maar nu effe niet
Ja, ik ken die verhalen wel allemaal van heel vroeger hoor, mijn moeder las ons zulke verhalen voorquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
welkom bij mythologie, je dagelijkse portie incest, inteelt, en zinloos geweld ineen![]()
tis net sbs 6, maar dan met meer marmeren zuilen
ghehe, herkenbaar, met judo ook soms naar het strand geweestquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond dat blote voetengebeuren ook zo smerig![]()
Maar toen ik er nog op zat was ik heel fanatiek, en mn zusje ook, we gingen met een hele groep van de Molukse wijk, en we deden ook allemaal wedstrijden en zo.
En mn zusje en ik hadden een katateam met een Moluks meisje, en we deden alletwee echt fanatiek mee aan wedstrijden kata en kumite.
En trainingskampen in de zomer, dan logeerden we bij gastgezinnen en trainden we uren op het strand in het zand, zwaar was dat
ja dat is de bedoeling, maar eerst afvallen, gaat ook wel goed hoor, maar ben nog wel even bezigquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst iets aan je conditie doen, jonge man
het is geent op ninja tactieken, er zijn eigenlijk niet veel regels, maar je pikt bijna als een bloedzuiger mooie kata's, trappen en wapentactieken van andere vechtsportenquote:
beiden op ballet dus...quote:En judo vond ik te fysiek, karate was zonder contact met de tegenpartij en je haar bleef goed zitten en je pak bleef netjes![]()
Wij trainden op een gegeven moment echt 4 keer in de week of zo, en soms als extraatje kregen we kendo lessen en zo.
Uiteindelijk wilde mn zusje op jazzballet en ik op pentjak silat, maar dat werd toen alleen maar in Roermond gegeven en dat was weer te veel gedoe.
quote:
ja!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
heb je speciaal hiervoor nog even haai gezegd bamba...
ja hè? Sta er zelf nog steeds van te kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat leuk dat je nu vrijuit mag rammelen plannen!!!!!
tombolala rammelt rustig verderquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja hè? Sta er zelf nog steeds van te kijken
Hoe is het met jou?
Ik rammel al mn halve levenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja hè? Sta er zelf nog steeds van te kijken
Hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:33 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 3 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
06. 276 JJH
08. 269 Greys
28. 154 Goodbye
70. 107 oh-oh
82. 094 tombolafan
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
oh bah...quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:34 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanmiddag toch maar Boor in zo'n draagding proberen te proppen en even langs de DA, want ondanks de Stronghold van maandag bijt en poetst hij nog steeds veel teveel. Heel Bleiswijk zal weten dat Boor in de auto zit vanmiddag, denk ik
Ik ga het alleen proberen, moet tot 13.00 uur werken en de DA zit maar van 13.00 tot 14.00 uur in Bleiswijk. Dus ik moet me enorm haasten, eerst snel naar huis van het werk, Boor in bakje frotten en dan rijden en hopen dat ik er voor 14.00 uur ben. Dus alleen is beter in dit geval denk ik, anders wordt het te krapquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh bah...
Is er niemand die met je mee kan? Succes!!!!
hem besluipen met een giga bus haarlakquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het alleen proberen, moet tot 13.00 uur werken en de DA zit maar van 13.00 tot 14.00 uur in Bleiswijk. Dus ik moet me enorm haasten, eerst snel naar huis van het werk, Boor in bakje frotten en dan rijden en hopen dat ik er voor 14.00 uur ben. Dus alleen is beter in dit geval denk ik, anders wordt het te krap
Twijfel nog of ik hem uberhaupt in zo'n bak zal doen, of gewoon aan tuigje en riempje los in de auto zetten.
-edit- dat redden we niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:34 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanmiddag toch maar Boor in zo'n draagding proberen te proppen en even langs de DA, want ondanks de Stronghold van maandag bijt en poetst hij nog steeds veel teveel. Heel Bleiswijk zal weten dat Boor in de auto zit vanmiddag, denk ik
Ja Greys, ze heeft het al ik weet niet hoe vaak aangeboden hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan nog meerijden hé?
Mogge trouwens!
Oh dan heb ik niks gezegdquote:
jep maar niet veel helaas, vanmiddag verderquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan heb ik niks gezegd![]()
Heb je nog geteenagemutantninjaturtled?
Hihi geen kattenkrabbels is ook goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Greys, ze heeft het al ik weet niet hoe vaak aangeboden hoor
Ik wel maar Greys niet als ze mij eerst ook moet oppikken enz enz.quote:
Als je nu gaat lopen dan ben je er vast wel om 13.00quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wel maar Greys niet als ze mij eerst ook moet oppikken enz enz.
Grapjas ik denk dat ik er binnen een ruim half uur wel benquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je nu gaat lopen dan ben je er vast wel om 13.00
Fijne verjaardag Nieslief!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:10 schreef tombolafan het volgende:![]()
Nieslief is jarig vandaag!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat weet ik en ik heb het er al per PM over gehad hoor, ik negeer haar niet ofzoquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Greys, ze heeft het al ik weet niet hoe vaak aangeboden hoor
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik heb het er al per PM over gehad hoor, ik negeer haar niet ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:35 schreef tombolafan het volgende:
klik
Zeg, zullen we daar aan meedoen voor DTH????Eh.... NEE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een leuk idee op zich. Maar nee. Sorry
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh.... NEE?
Kwam jij niet met het idee vorig jaar om een semi erotische kalender te maken?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh.... NEE?
of voor een poesquote:
En als we nou gewoon de dieren van DTH erbij op de foto houden... Voor de spannende delen zegmaar???quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh.... NEE?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwam jij niet met het idee vorig jaar om een semi erotische kalender te maken?
Oh, wat sportief van ze!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Chico Billy en Sjon willen wel mee doen voor het goede doel
![]()
Vast niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwam jij niet met het idee vorig jaar om een semi erotische kalender te maken?
Ja die zijn niet zo preuts hoorquote:
Liesje!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:05 schreef ElisaB het volgende:
Lievjens....
Heel erg bedankt voor jullie kaartje
[intermezzo]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik een dweiltje
[/intermezzo]
Ik lig een beetje in de vernieling. De tennisarm heeft gezelschap gekregen van een ontstoken ellebooggewricht. En van een aangedaan (zo ze dat zo mooi noemen) duimgewricht. Om te voorkomen dat het chronisch wordt, heb ik PC-rust opgedragen gekregen. In plaats van dagelijks 16 uur, beperk ik me nu tot een uurtje of 6 per dag. En die 6 uur breng ik door op kantoor met de benodigde werkzaamheden.
Verder is vorige week mijn laptop overleden na een Vista update. Vanaf woendagavond tot maandagmorgen radiostilte dus.
Daarnaast heb ik nieuwe zooltjes, maar die doen niet wat de vorige deden, dus de zenuwontsteking in mijn poot speelt weer op.
Tot slot werd ik vorige week verkouden en had ik zowaar - voor de tweede keer dit jaar - koorts. Tsskkk...
Het goede nieuws is dat ik netjes naar de dokter ben geweest. Ik heb een behandelplan voor het bewegingsapparaat en pillen voor (tegen) de migraine. En aankomende dinsdag begint de therapie voor de arm. Met een beetje mazzel is het over zes weken een stuk beter.
Ik mis mijn uren zinloos klikken en tikken. Maar ik ben ook verrotte bang dat ik de boel helemaal verkloot als ik mezelf niet in acht neem. Dus tussen het werken door doe ik allemaal andere dingen. En 's avonds ga ik lekker op de bank voor een filmpje. Even een paar weken geen recreatief internetgebruik...
Nogmaals heel erg bedankt. Ik vind het echt heel liev![]()
Volgens mijn beeb moet ik nog wat extra kwalen vijnzen, zodat ik nog meer van die mooie plaatjes krijg
Ik meld me af en toe wel ff
Ik ga jou echt niet vertellen wat ik er vanmorgen mee gedaan hebquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:14 schreef Greys het volgende:
Eliesl!
Fijn dat de kaart goed aangekomen is. Heb je er al aan gelikt?![]()
Egwel. Ik moet en ik zal er toch eens een keer een in de voortuin hebben!quote:Je bent wel een krakkemikkie zeg momenteel!
Jij doet ook alles voor die EHBO tent he?![]()
Will doquote:Sterkte!
Als ik iets doen kan, geef een gil!
Bye enne we zullen kaartsgewijs aan je denkenquote:
deze?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:11 schreef Panthera1984 het volgende:
Hm... ik kan mij een topic herinneren in F&F, maar ik kan het niet weervinden!![]()
Kunnen jullie als die-hard F&F-ers mij in de goede richting wijzen misschien?
Het ging over iemand in een landelijk gebied, die had kipjes, en er woonde een zwerfpoesje bij de kipjes in!
vond het zo'n schattig verhaal, wilde even kijken of er vorderingen waren.
Jawel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast niet.
Of vast wel.
Maar dan nog, dan kijkt niet heel Nederland mee, verschilletje toch wel
Jaaaaaaaah Chipsie doet meequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jawel.
& ElisaB; Sterkte!!Klinkt echt heel naar,
.
Ja, ik was er! Waar zat jij dan? Ik vlak naast die irritante bellende/kletsende meisjesquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:02 schreef MissBliss het volgende:
Elies, wat een ellende zeg! Sterkte
Nieslief, gefeliciteerd![]()
Greys, sterkte zometeen met Boor in de auto [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tombola, dat wilde ik nog vragen: Was je nou maandag bij de film en waar zat je dan in de zaal?
Ik ook!quote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik was er! Waar zat jij dan? Ik vlak naast die irritante bellende/kletsende meisjes
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik was er! Waar zat jij dan? Ik vlak naast die irritante bellende/kletsende meisjes
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook! [ afbeelding ]
Op de een na bovenste rij!
Straks zaten we naast elkaar
Ja, daar zat ik ook dus...quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook! [ afbeelding ]
Op de een na bovenste rij!
Straks zaten we naast elkaar
OMG dan zat je echt naast mequote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook dus...
Hadden jullie een laptoptas laten staan?
Hehequote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
![]()
Als je nou mee was gegaan naar DTH Bliss....dan had je geweten wie Tombola was
Wij waren die twee meisjes...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OMG dan zat je echt naast meIk zat naast 2 meisjes en daarnaast ergens zaten de irritante wijven
Re zat aan de andere kant van mij en daarnaast HeatWave en nog een paar fokkers die ik ken.
En ja, dat was Re zn laptoptas
Het wordt steeds mooierquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij waren die twee meisjes...
En wij hadden die tas "gevonden" en aan pathe gegeven...
hahahahaha
Ja, of ik zou in jouw fotoboek moeten kijken, dan had ik je wel herkend...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe
Of ze zou een fotoboek moeten hebben, zoals ik!
Ik zei nog tegen mn vriendin; het zijn fokkers, die komen er vast snel achter dat de laptop niet mee is...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
OMG
En hoe kan je nou je laptoptas vergeten. Zo grappig dat Tombola die dan vind. Heeft Re hem nog terug gehad?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen mn vriendin; het zijn fokkers, die komen er vast snel achter dat de laptop niet mee is...
Ja, humor he!!!quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha
We liepen nog te kijken of we jullie zagen, maar we wisten niet meer zeker hoe jullie eruit zagen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Re kwam er natuurlijk buiten pas achter, dus we moesten achterlijk terugrennen om die tas te halen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen mn vriendin; het zijn fokkers, die komen er vast snel achter dat de laptop niet mee is...
Ik had ook mn laptop mee... Maar ik had hem keurig mee naar huis ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook zo stom van hem, maar hij kwam direct uit zn werk, dus laptop mee.
Hij heeft hem terug hoor[ afbeelding ]
Wij waren dat groepje toffe fokkers wat binnen no time buiten stond te rokenquote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We liepen nog te kijken of we jullie zagen, maar we wisten niet meer zeker hoe jullie eruit zagen...
waar ben jij? waar is boor? waarom zit je online!!!!! !quote:
ah, vandaar... wij keken alleen binnenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij waren dat groepje toffe fokkers wat binnen no time buiten stond te roken![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:36 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy's backside is niet het enige wat af en toe gewassen moet worden, zo ziet ze eruit als ze net heeft gegeten
[ afbeelding ]
Ach... t arme beestje...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:36 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy's backside is niet het enige wat af en toe gewassen moet worden, zo ziet ze eruit als ze net heeft gegeten
[ afbeelding ]
Ja, het gaat de laatste tijd echt snel. Ik denk dat het komt omdat ze afgevallen is en door de plukkerige vacht. Maar ze gaat door als een tank hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ze ziet er wel echt oud uit vind ik
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha
hahahahaha, graag gedaan hoorquote:
Als ie maar lief is toch?quote:
Wat een lief oudjequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het gaat de laatste tijd echt snel. Ik denk dat het komt omdat ze afgevallen is en door de plukkerige vacht. Maar ze gaat door als een tank hoor
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Boor naar de DA was echt zó erg en zielig
Hij heeft zichzelf helemaal apathisch gevochten in het bakje. Zelfs een keer met zijn kaak klem gezeten om het deurtje van de draagmand. Zichzelf van kop tot teen ondergeplast![]()
Ze denkt dat hij een oorontsteking heeft. En dat de plek op zijn poot een brandwond is. Maar dat zo betekenen dat hij zichzelf dus elke keer op dezelfde plek aan de binnenkant (!) van zijn poot verbrandt? Hoe dan in vredesnaam? En op zijn andere zij heeft hij een rond plekje. Sorry, maar ik geloof er geen bal van dat het brandwonden zijn![]()
Anyway. Druppels voor de oren meegekregen. Antibiotica voor de huid. En anti-jeuk pilletjes.
En thuis moest ik hem in bad doen. Het is me gelukt, in mijn eentjeShampoo op een washand, wassen maar en daarna kat in de badkuip, hand in nekvel en helemaal uitgespoeld.
En dan is ie toch gewoon weer blij met me, na al deze traumatische ervaringen
Nou, het kan dus een drukpunt zijn, waar hij op leunt als hij ligt. En waar het bot direct onder de huid ligt. En als het dan ook nog op een warme ondergrond ligt, krijgt ie dus zo'n wondje. Heeft Ziggy ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 14:42 schreef Greys het volgende:
Boor naar de DA was echt zó erg en zielig
Hij heeft zichzelf helemaal apathisch gevochten in het bakje. Zelfs een keer met zijn kaak klem gezeten om het deurtje van de draagmand. Zichzelf van kop tot teen ondergeplast![]()
Ze denkt dat hij een oorontsteking heeft. En dat de plek op zijn poot een brandwond is. Maar dat zo betekenen dat hij zichzelf dus elke keer op dezelfde plek aan de binnenkant (!) van zijn poot verbrandt? Hoe dan in vredesnaam? En op zijn andere zij heeft hij een rond plekje. Sorry, maar ik geloof er geen bal van dat het brandwonden zijn![]()
Anyway. Druppels voor de oren meegekregen. Antibiotica voor de huid. En anti-jeuk pilletjes.
En thuis moest ik hem in bad doen. Het is me gelukt, in mijn eentjeShampoo op een washand, wassen maar en daarna kat in de badkuip, hand in nekvel en helemaal uitgespoeld.
En dan is ie toch gewoon weer blij met me, na al deze traumatische ervaringen
Stoere kat!quote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 14:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem daarna in een handdoek gewikkeld en afgedroogd
En nu is hij idd zichzelf aan het drogen:
[afbeelding]
Aww natte poessssquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem daarna in een handdoek gewikkeld en afgedroogd
En nu is hij idd zichzelf aan het drogen:
[ afbeelding ]
Het zijn dezelfde?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
Kijk en hoor dan hoe zielig
En dit was toen hij zich al aardig moe had gevochten, hiervoor was het nog veel erger.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Bij de DA kwam hij dus het bakje uit en ging tegen me aan hangen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Maes het volgende:
Hij is normaal zoo verschrikkelijk lief je kan het je bijna niet voorstellen
Echt erg idd... Voor volgende week misschien toch iemand regelen om mee te gaan? Je weet natuurlijk niet wat ie allemaal heeft meegemaakt in zo'n mandje wat m zo laat flippen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
Zielig he... en hier was hij dus alweer wat gekalmeerd
Daarvoor deed hij 14 salto's door die koffer.
En volgende week moet hij weer op controle![]()
![]()
Onze kat had het op een gegeven moment ook hoor, lag ie hijgend in die kooi en ik als de dood dat ie een toeval had of een hartaanval of zoiets...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de DA kwam hij dus het bakje uit en ging tegen me aan hangen.
Ze mocht alles met hem doen. Er kwam geen grom of blaas of nagel aan te pas.
En hij bleef me maar lief vinden.
Tot ie weer terug het bakje in moest...
Volgende keer dus echt gewoon maar samen met iemand en dan Boor gewoon op schoot in de auto.
Hij bleef er letterlijk haast in, in die koffer. Op een gegeven moment was hij helemaal in shock en lag hij als een dweil met grote open ogen met zijn poot door het deurtje en reageerde nergens meer op
Ga graag mee hoor maar dat is natuurlijk aan Greys.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Ah arme Boor, volgende week neem je maar mooi wel Mletje mee hoor, dat ie fijn los kan ...
Kun je een foto maken van die plekken?
Kan het geen ringworm zijn of zo?
Als je er echt niet gerust op bent gewoon eisen dat ze een krabje maken volgende keer hoor!
Ik ben bezig met de laatste lootjes van de maandafsluiting, raam staat open, zon op mn toet
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:11 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou het mandje de hele week in de kamer laten staan, Greys. Dan went ie er misschien een beetje aan.
Dat doet Maes ook, schreeuwen en maar door die kooi ijsberen, vreselijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
Zielig he... en hier was hij dus alweer wat gekalmeerd
Daarvoor deed hij 14 salto's door die koffer.
En volgende week moet hij weer op controle![]()
![]()
Het mandje zélf vindt hij niet eng, dat is het bizarre juist.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:11 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou het mandje de hele week in de kamer laten staan, Greys. Dan went ie er misschien een beetje aan.
Maar wat is de andere optie dan? Misschien hard hoor... maar ik zou echt zoiets hebben van 'je moet er toch aan wennen'. inderdaad mandje in huiskamer laten staan en zo af en toe eens snoepje erin oidquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn lief
Het is maar 4 minuten rijden ofzo, dus ik dacht dat het echt wel zou gaan in het bakje.
Maar dat doe ik dus echt nooit meer
Ja!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh als het maar 4 minuten rijden is nam ik m fijn mee met zn tuig en zn lijn vastgebonden aan de andere stoel.
Gewoon morgen of zo alvast es proberen, met m in de auto gaan zitten, kijken wat ie doet.
Binkie meenemen, die zit vast en zeker heel rustig chill te zijn in de auto.
Kun je mss wel vaker gewoon een stukkie met m gaan rijden
Maar serieus, als je die filmpjes ziet, en ik neem aan dat je wéét hoe flexibel en snel de gemiddelde kat is. Dan denk je toch niet serieus dattie daar lekker rustig in blijft zitten?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ene heb ik dus, die is heel fijn in de auto, en voor Boor dan wellicht fijn voor binnen bij de DA en zo.
Is er geen andere DA die dichterbij is of die op dagen kan dat er iemand mee kan? Omdat dit niet de allerslimste lijkt nu?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben trouwens best pissed nuDat ze idd helemaal geen krabje heeft genomen om te checken wat het is. Waarom niet in godsnaam, en waarom heb ik het daar niet gewoon geëist?
Wat als het nou wel ringworm is? Dan zijn al die druppels en zooi en pillen dus mooi voor niets die hij nu heeft.
Ik heb net zitten Googlen en het lijkt er eigenlijk best veel op
Nee, helemaal niet. Even heel snel. En alleen de plekjes op de poot, toen ik zei dat ze in het groot ook nog op andere plekken zaten heeft ze daar helemaal niet naar gekeken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Is het echt open of is het gewoon rauw zeg maar?
Om te zien of het ringworm is moet je echt de plek zelf heel goed kunnen bekijken, heeft ze dat wel gedaan daaro?
Ik weet niet hoe goed ze gekeken heeft natuurlijk...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
Het is toch wel raar ook dat ze niet eens een krabje heeft genomen?
Potver... Ben ik eindelijk met dat dier bij de DA...
Rauw, en dan krijgt Boor de poetseritis en likt en bijt hij het helemaal tot bloedens open.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Is het echt open of is het gewoon rauw zeg maar?
Om te zien of het ringworm is moet je echt de plek zelf heel goed kunnen bekijken, heeft ze dat wel gedaan daaro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |