Wist je al dat dat het ondersteboven van 999 is?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wist je al dat dat het ondersteboven van 999 is?
--> TRUquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
* op de kop gaat staan om te checken *
Damn!
Heb je t ook gechecked???quote:
Jaaaaaaaa daar zitten onwijs veel mooie langharige mannen inquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:02 schreef Maes het volgende:
Ohhhh Apple, wat is ze mooien best wel dik
vind je niet?
Ik ook hoor, ik ben te oud voor handstandjes eigenlijk, maar soms kun je niet andersquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik zag!
Moet er nog even van bijkomen...
Ha dat zullen we nog wel eens zienquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa daar zitten onwijs veel mooie langharige mannen in
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Voor Maes nog es , your babymomma Apple![]()
[ afbeelding ]
Heftigquote:
Wat zou dat toch leuk zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het ook keispannend, Apple is zo leuk, en jij bent leuk , en Vanes is leuk, dus het zou zo leuk zijn als dit helemaal ging werken
quote:
Wanneer worden de kleintjes verwacht?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
ECHT ja!
En Vanes had zooooooooveel aanvragen![]()
Maar ik heb mn best gedaan hoor!
Nee, het feit dat je via mij mailde was eigenlijk al voldoende gelukkig![]()
En ze vond je mail zo fijn en leuk
Wat zullen de beestjes blij zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:24 schreef Pagan het volgende:
Strega zegt hoi tegen iedereen.![]()
Doodmoe van de terugkeer naar huis, de enerverende aanloop er naar toe, de vele kusjes en kopjes van honden danwel katten en niet te vergeten twee uur lang met de keuringsarts praten over de aangevraagde traplift en scootmobiel.
Straks een bak chinees halen en naar de volle maan Frits Wester kijken.
We hebben een gematigd positief gevoel over zijn aanbevelingen aan de gemeente voor onze aanvragen. Hij vertelde ons in grote lijnen hoe hij zijn aanbevelingen ging inkleden, maar de gemeente heeft uiteindelijk het laatste woord.
Strega meld zich hier morgen wel weer, nu is bankhangen met de honden het hoogst haalbare.
oh-oh bedankt voor de leuke kaart, hilarisch.
Lieve muppet dat je der bent, doe dat nou niet. daar is het dier niet mee gered en je zult het wellicht nooit weten. Laat het los, en misschien lees je ergens over een tijdje dat ze hebben uitgevogeld dat juist dat ijsbeertje is aangetroffen met een lekkere vette zeehond tussen zijn klauwen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
Zullen deze ijsberen het redden?
Hier ga ik dus wakker van liggen he?
Niet doen lieverd, de natuur zit vol met grote en kleine drama'squote:Op woensdag 3 maart 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
Zullen deze ijsberen het redden?
Hier ga ik dus wakker van liggen he?
Kweenie, post je zoveel dan? Ik heb hier vandaag nauwelijks kunnen meelezen, maar mijn maandafsluiting is morgen klaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Is het te merken dat ik eigenlijk heel hard zou moeten werken aan die verdomde maandafsluiting?
Jij ook bedankt, koop er wat lekkers voor!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe ook mee met het post jubel-clubje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
POST VAN PAGAN & STREGA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EEN MOOIE LUSHBON ALS DANK VOOR DE HARDE SCHIJF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat had echt niet nodig geweest! Maar lief, erg lief!![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:01 schreef Cat22 het volgende:
Zo, de niet slimme actie van vandaag heb ik al gehad. Dat scheelt.![]()
Ik loop al een halve week rond met mijn stempas en het formulier van de bloedbank in mijn tas. Want ik ging heel efficiënt meteen vanuit het werk stemmen en bloeden en wilde het papierwerk uiteraard niet vergeten. Tot ik net op het werk de envelop even checkte.... stempas: check! Formulier bloedbank.... ik had me nooit gerealiseerd hoezeer een brief van het CJI qua logo lijkt op die van de bloedbank.![]()
Dus toen kon deze dame alsnog een tussenstop thuis maken.Formulier BB nergens te vinden, tot ik bij het oud papier keek. Had ik hem daar al ingedonderd.
![]()
Maar nu zit ik stemloos en bloedloos op de bank. En kom er vanavond niet meer vanaf. Ik heb vandaag genoeg bijdragen aan de maatschappij geleverd.
Dat kwam ik net doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 @ 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom heeft geen een van jullie falers dit nog gepost
Hey, heb jij al post gehad vandaag????quote:
Mijnes is ook morgen klaar maar als de rest had meegewerkt was ie vandaag easy af geweest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niet doen lieverd, de natuur zit vol met grote en kleine drama's![]()
[..]
Kweenie, post je zoveel dan? Ik heb hier vandaag nauwelijks kunnen meelezen, maar mijn maandafsluiting is morgen klaar
Nou, ik zit hier mooi tegen mezelf te lullen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |