Reken maar op een massa zetels. Het is niet tegen te houden en die golf gaat ook nog wel door tot juni.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:38 schreef Copycat het volgende:
Ik hou ook mijn hart vast voor de uitkomst in Den Haag en Almere. Anderzijds is het misschien juist wel goed als die paljassen een zetel krijgen. Vallen ze wellicht voor de landelijke verkiezingen nog door de mand.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:34 schreef Copycat het volgende:
Oh baby love ... Early in the morning ... you come creepin' in my mind, oh baby love ..I wake up with a yearning ... ready for your touch, oh baby love!
Mwa, het stinkt allebei als de netenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het verschil tussen babe en baby zal je binnenkort wel fijntjes uitgelegd worden.
Neuh, dan was 't al gebeurd in de debatten. Die won iequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:38 schreef Copycat het volgende:
Ik hou ook mijn hart vast voor de uitkomst in Den Haag en Almere. Anderzijds is het misschien juist wel goed als die paljassen een zetel krijgen. Vallen ze wellicht voor de landelijke verkiezingen nog door de mand.
In mijn hoofdquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:39 schreef D. het volgende:
Eurocent for your thoughs
Jij hebt duidelijk de betere zender opstaan
Vond je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, dan was 't al gebeurd in de debatten. Die won ie.
Dus ... Om treurig van te worden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:40 schreef Disana het volgende:
Mevrouw uit Almere die PVV stemt op de radio: ze zitten hier teveel, ze moeten weg, naar huis.
Neuh, maar "het volk" wel.quote:
Mehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het verschil tussen babe en baby zal je binnenkort wel fijntjes uitgelegd worden.
Zelfs als ie alleen maar bladibla zou brabbelen, wint ie het debat nog glansrijk.quote:
Ja, rondzitten op het werk heeft geen zin! Lekker naar huis en daar wat productiefs doen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:40 schreef Disana het volgende:
Mevrouw uit Almere die PVV stemt op de radio: ze zitten hier teveel, ze moeten weg, naar huis.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, het stinkt allebei als de neten
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, het stinkt allebei als de neten
Haha, ja maar eng toch, zulke mensen? Ze noemde als voorbeeld dat 'ze' niet op het fietspad fietsen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, rondzitten op het werk heeft geen zin! Lekker naar huis en daar wat productiefs doen!
Wees blij, kan 'ze' daar rustig fietsenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ja maar eng toch, zulke mensen? Ze noemde als voorbeeld dat 'ze' niet op het fietspad fietsen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ja maar eng toch, zulke mensen? Ze noemde als voorbeeld dat 'ze' niet op het fietspad fietsen.
Ik ben er bang voor van wel. Alles wordt aangegrepen om 'ze' in een kwaad daglicht te stellen. Zelfs het fietspad. Want op de stoep fietsen, dat doen jongens uit de Hollande klei getrokken niet!quote:
Maar! Omfg, dan ben ik ook een van "hunnie"quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor van wel. Alles wordt aangegrepen om 'ze' in een kwaad daglicht te stellen. Zelfs het fietspad. Want op de stoep fietsen, dat doen jongens uit de Hollande klei getrokken niet!
KutMarokkaan!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar! Omfg, dan ben ik ook een van "hunnie"
johquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Alle kinderen doen dat wel eens en zelfs volwassenen (hier: studenten). Het vervelende is dat zo'n enge heks vervolgens een stempapiertje en een potlood kan pakken om het 'ze' eens goed betaald kan zetten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat voor aars?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
joh, gelukkig zit je hier goed tussen de allochtonenknuffelaars.
Gelijk zin in Decibelquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bwooooooooohhhhhhhhhhhh goed voor de lente vlinders
quote:3 maart 2010
Het Vlietland Ziekenhuis in Schiedam overweegt aangifte te doen tegen leden van een familie die dinsdag de Intensive Care op stelten hebben gezet. Zo'n 25 mensen bedreigden het personeel. Ze gooiden ook met een stoel.
De Turkse familie kwam naar het ziekenhuis omdat er een familielid was overleden. Zij wilden allemaal de afdeling op om afscheid te nemen, maar werden tegengehouden omdat er maximaal twee bezoekers tegelijk kunnen worden toegelaten. Op de Intensive Care afdeling lagen op dat moment acht patiënten.
De politie herstelde de rust uiteindelijk, waarna de familie alsnog afscheid kon nemen in het mortuarium.
'Flink geschrokken'
De medewerkers van het ziekenhuis zijn volgens een woordvoerder flink geschrokken; 'Het heeft er behoorlijk ingehakt bij onze mensen. Het is behoorlijk bedreigend als zo'n grote groep agressief is naar artsen en verplegend personeel.'
De politie heeft nog niemand aangehouden en wacht op de aangifte van het ziekenhuis. Wel zijn er camerabeelden veilig gesteld als bewijsmateriaal.
Meteen het land uit sodeflikkeren! Klote rellerts!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Het onderstaande vind ik toch een stuk serieuzer dan op de stoep fietsen.
[..]
Waren het niet de meiden van Halal die vonden dat het zh-personeel maar een cursus: hoe om te gaan met agressie, moesten volgen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Het onderstaande vind ik toch een stuk serieuzer dan op de stoep fietsen.
[..]
Serieus??quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Waren het niet de meiden van Halal die vonden dat het zh-personeel maar een cursus: hoe om te gaan met agressie, moesten volgen?
Een beetje de omgekeerde wereld dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Waren het niet de meiden van Halal die vonden dat het zh-personeel maar een cursus: hoe om te gaan met agressie, moesten volgen?
Volgens mij wel ja. Afschuwelijke mokkels trouwens.quote:
Uffa!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Afschuwelijke mokkels trouwens.
Met of zonder hoofddoek. Mijn moeder vond ze enig.
Dat was het eerste waar ik aan dachtquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:10 schreef Copycat het volgende:
Een Marokkaan, een Marokkaan, dat ze maar naar huis toe gaan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik gooi hem er nog maar een keer in:
Een turk, een turk, een broek en een jurk!
Zeg maar gerust een zomer-gevoelquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Een Marokkaan, een Marokkaan, dat ze maar naar huis toe gaan?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Die van mij is maar een grapje uit mijn kindertijd, net als Herr Meyer, Herr Meyer, Herr Meyer liegt ein Eier
Altijd leuk, herinneringen die je vergeten bentquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:24 schreef Copycat het volgende:
Kom ik via de link opeens een vergeten jeugdherinnering tegen:
Ja en vooralquote:
Dan krijg je zo'n warme scheut van herkenning in je buik. Lekker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:28 schreef D. het volgende:
Altijd leuk, herinneringen die je vergeten bent
Ik wil nu alquote:
Komt vast goed!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil nu al![]()
![]()
maar dat heb ik momenteel niet
D.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:43 schreef D. het volgende:
En deze krijg ik vandaag dus niet meer uit mijn kop
Ik niet, ik..eh...nee, laat maarquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:48 schreef Copycat het volgende:
Ik was zo enorm verliefd op die donkere Q.
De serie is uit '74quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:51 schreef Copycat het volgende:
Ik was zes of zo. Geloof ik. Hoop ik.
Vijf of zes dus. Ik vergeef het mezelf.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:55 schreef D. het volgende:
De serie is uit '74
ik heb de herhalingen gezien
Er is volgende week zaterdag 13 maart een RLS -meeting in Utrecht.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:38 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil nu al![]()
![]()
maar dat heb ik momenteel niet
Nou vooruit, doen wij dat ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vijf of zes dus. Ik vergeef het mezelf.
Da's toch best goed, of niet?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
15:45 opkomst 30%
Ik ga zo!quote:
Je kan tot 21u stemmen, dus lijkt prima jaquote:
Na 't eten pas, eerst nog ff opzoeken waar eigenlijkquote:
No worries, ik kom straks nog met mijn Ninja-vote, ik kick die stumpers zo uit het pluche.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vrees echt voor Den Haag, dat Wilders daar een enorm wordt (en hij is al groot daar). Dat levert 'm zo'n enorm momentum op, en 't zal steeds minder "vreemd" worden om over 3 maanden op 'm te stemmen.
God wat heb ik daar van genoten. Ik heb het ook al vijf keer gezien of zo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uffa!![]()
Dat stukje met Hans Teeuwen was geniaal trouwens.![]()
Niet danzij die wijven overigens.
Je geeft je op als potentiële kandidaat?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Er is volgende week zaterdag 13 maart een RLS -meeting in Utrecht.
Wie weet kan je daar![]()
![]()
vinden.
[RLS-Meet!] Zaterdag 13 maart @ Utrecht #2
Ik ben even afgegaan op het icoontje en op de info in zijn/haar/het profielquote:
Kwam jij nu ook? Ja toch?quote:
Nee toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:18 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is Fluiter een dame ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |