Haha, nee. Ik ben juist vet nerderig.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:49 schreef justmattie het volgende:
Ben jij zo'n stereotype Noa boi?
Skinnyjeans
Streepjesshirt
Sjaaltje
Zonnebril op
Bedankt voor de tip! Dus niet met een biertje aan de bar gaan hangen?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:50 schreef Paladijn het volgende:
flesje breezer omhoog houden, die dingen zijn niet voor niets zo fel gekleurd
Je moet naar de Doelebar dusquote:Op zondag 7 maart 2010 16:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, nee. Ik ben juist vet nerderig.![]()
Normale spijkerbroek en standaard T-Shirt. Geen accessoires.![]()
Maar ja, vind clubmuziek wel chill, dus kom er wel graag. Ook al val ik niet op bij de sletjes.
ÚT een LIWWADDER KROEGIEquote:Op maandag 8 maart 2010 02:06 schreef Ensaf het volgende:
NIET SU ZEURE JU.
IK KOM NET WEER ÚT een LIWWADDER KROEG.
HARDSTIKKENE GESELLUG!
tidat jungquote:Op maandag 8 maart 2010 20:16 schreef justmattie het volgende:
Deze gast ging wel vaak met ons mee naar Cambuur, voordat hij een SV kreegwat een held
![]()
Een gast van Cambuur, in het Heerenveen vak, die PSV songs gaat zingen en zoals je kunnen die PSV-ers dat wel waarderenquote:
zonder geluid is het kutquote:Op maandag 8 maart 2010 20:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een gast van Cambuur, in het Heerenveen vak, die PSV songs gaat zingen en zoals je kunnen die PSV-ers dat wel waarderen
Ik zat daar vlakbij!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:16 schreef justmattie het volgende:
Deze gast ging wel vaak met ons mee naar Cambuur, voordat hij een SV kreegwat een held
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |