niks van gemerkt. Nou ja, wel toen je het atquote:Op zondag 7 maart 2010 00:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet?Verbaasd me, gezien die lading knoflooksaus die ik naar binnen heb gewerkt.
Tof.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niks van gemerkt. Nou ja, wel toen je het atMaar niet qua geur.
Kankergrappigquote:Op zondag 7 maart 2010 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben su eil, ik kin GENOT niet meer segge!
met andere woorden, geen sletje mee naar huis genomen...quote:Op zondag 7 maart 2010 03:52 schreef Socios het volgende:
Nou, er waren weer sletjes genoeg in Noa.
Ik denk ik krujp meteen achter m´n computer om dat te vertellen.![]()
Oh crap, wie ben jij?quote:Op zondag 7 maart 2010 09:45 schreef Opdekop het volgende:
DevilsWhore, ik was ooit in Sneek(Bolwerk volgens mij), toen was jij daar ook geloof ik.(Via Leonie)
Goedemorgen Ljouwert![]()
Haha dat is ook niet aardig, ik pm wel even .quote:Op zondag 7 maart 2010 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh crap, wie ben jij?
Nu kunnen we over Leonie gaan roddelen.
ja, roddelen via de PM is veel aardiger natuurlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 12:14 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Haha dat is ook niet aardig, ik pm wel even .
Lul niet.quote:
Bist Leonie niet juhquote:
Neuk haar, zou ik zeggen.quote:
Dat beeld heeft iedereen, omdat die turken dat er naar gemaakt hebben helaasquote:
Eerst wel. In je rammelende eierstokkenbak.quote:
dat was een eenmalige actie, want toch te koopquote:Op zondag 7 maart 2010 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eerst wel. In je rammelende eierstokkenbak.
Je plaatje failt.quote:
Dikke drainage heeft je E36 mang!quote:Op zondag 7 maart 2010 15:53 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hoort een E36 gewoon te zijn. Origineel
De 4e van onderen is een in vermommingquote:Op zondag 7 maart 2010 15:40 schreef justmattie het volgende:
Die circuit E36's en de (waarchijnlijk die 2) M3 vind ik nog tot daar aan toe om op de foto te zetten, die anderen.....
Ja, helaas.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:08 schreef Alexxxxx het volgende:
met andere woorden, geen sletje mee naar huis genomen...
SUKKEL!
Daar gaat je GENOT!
flesje breezer omhoog houden, die dingen zijn niet voor niets zo fel gekleurdquote:Op zondag 7 maart 2010 16:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, helaas.![]()
Alleen maar in een hoekje staan en rondkijken. Ze gunnen me ook geen blik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |