abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:12:27 #51
66825 Reya
Fier Wallon
pi_78715532
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:03 schreef freako het volgende:

[..]

Je had een opmerking kunnen maken tegen het stembureau, dat er inkijk in de stemhokjes was. Hadden ze moeten noteren in het proces-verbaal.
Dat heb ik inderdaad ook werkelijk gedaan
pi_78716671
Het bijzondere gister was dat het er niet van kwam.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_78716763
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Bij mij in het stemlokaal vroeg een Engels sprekende jongedame hoeveel hokjes ze aan mocht kruisen.
In VS en GB is het gebruikelijk dat je voor een hele waslijst aan functies stemt dus zo gek is die vraag niet.
pi_78716795
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:44 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

In VS en GB is het gebruikelijk dat je voor een hele waslijst aan functies stemt dus zo gek is die vraag niet.
Als ze geen flauw idee heeft van de stemprocedure in Nederland, kun je je afvragen of ze een weloverwogen keus kan maken. Maar ach, who cares.
pi_78716822
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:50 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Als ze geen flauw idee heeft van de stemprocedure in Nederland, kun je je afvragen of ze een weloverwogen keus kan maken. Maar ach, who cares.
Dat is bij zoveel kiezers het geval. Ik heb ook niet echt een weloverwogen keus gemaakt.
pi_78716837
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:55 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat is bij zoveel kiezers het geval. Ik heb ook niet echt een weloverwogen keus gemaakt.
Natuurlijk is dat ook zo, maar ik vraag me dan gewoon af wat zo'n vrouw bezielt om te gaan stemmen. Het is eigenlijk best wel tof wanneer je oprecht denkt meerdere partijen aan te mogen kruisen.
pi_78716838
Bij ons hadden de tafeltjes van de stemhokjes verschillende hoogtes...laag, gemiddeld en hoog zeg maar en natuurlijk ook geen gordijnen

de fotografen stonden ook heel dicht achter Bos, op televisie leek het zelfs nog dichter bij dan op de foto hierboven
pi_78716854
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:58 schreef Zana het volgende:
Bij ons hadden de tafeltjes van de stemhokjes verschillende hoogtes...laag, gemiddeld en hoog zeg maar en natuurlijk ook geen gordijnen

de fotografen stonden ook heel dicht achter Bos, op televisie leek het zelfs nog dichter bij dan op de foto hierboven
Waar zou Bos op gestemd hebben denk je?
  donderdag 4 maart 2010 @ 03:48:02 #59
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_78717015
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 03:01 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

NVU

Die wauzen deden in mijn gemeente wel mee.
pi_78717045
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 03:48 schreef TheVotary het volgende:

[..]

NVU

Die wauzen deden in mijn gemeente wel mee.
Met topboy Constant Kusters?
pi_78717271
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 03:01 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit, het gaat om het principe, zou jij willen dat achter jou een fotograaf zijn toestel zo houdt dat de kans bestaat dat op de foto te herkennen is welk rondje je inkleurt
ik snap sowieso niet, waarom die stemhokjes zo open moeten zijn
pi_78718129
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:58 schreef Zana het volgende:
Hier ook verschillende hoogtes. Ik vond het ook wel vreemd dat het zo open was. Bij ons zijn er maar 6 partijen en dan lukt het nog wel om je stembiljet af te schermen, maar straks bij de 2e kamer verkiezingen krijg je een veel groter blad en dan is het bijna onmogelijk om je stem geheim te houden.
Get it and Bet it
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:08:59 #63
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78718653
Bij mij stond de open kant van het hok pontificaal naar het stemlokaal gericht. Geen gordijntjes of dergelijk. Ik kan me van andere verkiezingen herinneren dat je veel meer privacy had, ik heb altijd moeten stemmen achter een schotje. Nu had iedereen mijn handbewegingen op het grote stemformulier kunnen volgen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')