Dat heb ik inderdaad ook werkelijk gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:03 schreef freako het volgende:
[..]
Je had een opmerking kunnen maken tegen het stembureau, dat er inkijk in de stemhokjes was. Hadden ze moeten noteren in het proces-verbaal.
In VS en GB is het gebruikelijk dat je voor een hele waslijst aan functies stemt dus zo gek is die vraag niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Bij mij in het stemlokaal vroeg een Engels sprekende jongedame hoeveel hokjes ze aan mocht kruisen.
Als ze geen flauw idee heeft van de stemprocedure in Nederland, kun je je afvragen of ze een weloverwogen keus kan maken. Maar ach, who cares.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In VS en GB is het gebruikelijk dat je voor een hele waslijst aan functies stemt dus zo gek is die vraag niet.
Dat is bij zoveel kiezers het geval. Ik heb ook niet echt een weloverwogen keus gemaakt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:50 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Als ze geen flauw idee heeft van de stemprocedure in Nederland, kun je je afvragen of ze een weloverwogen keus kan maken. Maar ach, who cares.
Natuurlijk is dat ook zo, maar ik vraag me dan gewoon af wat zo'n vrouw bezielt om te gaan stemmen. Het is eigenlijk best wel tof wanneer je oprecht denkt meerdere partijen aan te mogen kruisen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is bij zoveel kiezers het geval. Ik heb ook niet echt een weloverwogen keus gemaakt.
Waar zou Bos op gestemd hebben denk je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:58 schreef Zana het volgende:
Bij ons hadden de tafeltjes van de stemhokjes verschillende hoogtes...laag, gemiddeld en hoog zeg maar en natuurlijk ook geen gordijnen
de fotografen stonden ook heel dicht achter Bos, op televisie leek het zelfs nog dichter bij dan op de foto hierboven
NVUquote:Op donderdag 4 maart 2010 03:01 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Waar zou Bos op gestemd hebben denk je?
Met topboy Constant Kusters?quote:Op donderdag 4 maart 2010 03:48 schreef TheVotary het volgende:
[..]
NVU
Die wauzen deden in mijn gemeente wel mee.![]()
dat maakt toch niet uit, het gaat om het principe, zou jij willen dat achter jou een fotograaf zijn toestel zo houdt dat de kans bestaat dat op de foto te herkennen is welk rondje je inkleurtquote:Op donderdag 4 maart 2010 03:01 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Waar zou Bos op gestemd hebben denk je?
Hier ook verschillende hoogtes. Ik vond het ook wel vreemd dat het zo open was. Bij ons zijn er maar 6 partijen en dan lukt het nog wel om je stembiljet af te schermen, maar straks bij de 2e kamer verkiezingen krijg je een veel groter blad en dan is het bijna onmogelijk om je stem geheim te houden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:58 schreef Zana het volgende:
Bij ons hadden de tafeltjes van de stemhokjes verschillende hoogtes...laag, gemiddeld en hoog zeg maar en natuurlijk ook geen gordijnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |