Vanavond nog Hyper Hyper gezien bijn Bounzz @ TMF, met 'tribute' aan een hele bult DJ's (oa Carl Cox, Miss Djax, Lenny Dee, Paul Elstak, Marusha, Warmdusher....)
Scooter is/maakt van die muziek waar je op een feest (in niet alte nuchtere toestand) heerlijk op los kunt gaan (mist je er geen hekel aan hebt). ![]()
Heb hier ook nog een banje liggen met wat Scooternummers erop: oa Crank it Up
. Daarnaast ook single How is the fish.
http://members.lycos.nl/ttcforumpics/Scooter%20-%20Weekend.jpgquote:Op vrijdag 11 april 2003 01:03 schreef Uncle_Sam het volgende:
, "respect to the man in the icecream van!",
.
quote:Het grote geweldige Scooter gebruikt een nummer wat ingezongen is door
Op dinsdag 8 april 2003 17:37 schreef Siesta_Rules het volgende:[..]
en wie is de originele artiest dan? --> Earth en Fire
Niet te geloven! ![]()
* fratsman vind de Scooter versie toch beter...
quote:Proud to be fout! Sjonnieeee!!!
Op zaterdag 24 augustus 2002 14:07 schreef LoekB het volgende:[..]
Wat is daar dan zo slecht aan? ik snap em nie?
Wat enorm amateuristisch! Echt geweldig.
Scooter mag blijven vind ik. Het is de enigste Techno die ik leuk vind!
quote:Crapy lord, dat slaatr toch helemaal nergens op.
Op vrijdag 11 april 2003 06:13 schreef ACT-F het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker foute muziek, jeugdsentiment... goed dus! Maar om nu alle cd's te gaan kopen... Heb wel al een paar nummers op dance-verzamelcd'tjes uit vervlogen tijden, maar het blijft leuk!
Ik heb er hier nog singles van liggen: how much is the fish, I'm raving, call me mañana, faster harder scooter, fuck the millennium, posse.
Het zijn er eigenlijk best wel veel... ![]()
*flashback* Kom ook Dune, Marusha, C.Lownoise&M.Theo, Party Animals en Nakatomi tegen... en Captain Jack en 2Unlimited ![]()
Dune klinkt trouwens nog steeds goed, de rest is wel erg fout geworden.
[Dit bericht is gewijzigd door ramses op 05-05-2003 16:16]
quote:Yup,
Op maandag 5 mei 2003 16:18 schreef Essiepessie het volgende:
Scooter met ' Weekend' rulez![]()
Weekend, The Night en Nessaja zijn mijn favorieten van nu
quote:en vergeet friends en back in the U.K niet!
Op maandag 5 mei 2003 17:12 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
Yup,
Weekend, The Night en Nessaja zijn mijn favorieten van nu
quote:Weleens verder gekeken dan de top 40 en de Free Record Shop ????
Op maandag 5 mei 2003 15:09 schreef Fegisje het volgende:Scooter mag blijven vind ik. Het is de enigste Techno die ik leuk vind!
quote:Hyper Hyper,..
Op maandag 5 mei 2003 21:26 schreef fratsman het volgende:[..]
en vergeet friends en back in the U.K niet!
Gister het album "The Techno Stadium Experience" gedownload, maar ik zit er sterk aan te denken om het te kopen. (Mag het zo wel?
) Geweldig om naar te luisteren. Sommige nummers zijn gewoon folk-nummers met een flinke bass eronder. Briljant en liggen goed in het gehoor.
quote:word up bro
Op zaterdag 10 mei 2003 11:55 schreef r8ality het volgende:
Scooter verdient een schop..
Gister het album "The Techno Stadium Experience" gedownload, maar ik zit er sterk aan te denken om het te kopen. (Mag het zo wel?
) Geweldig om naar te luisteren. Sommige nummers zijn gewoon folk-nummers met een flinke bass eronder. Briljant en liggen goed in het gehoor.
quote:Ach, je moet het zo zien het publiek krijgt wat het verdient en nu ze blote tieten inzetten om aandacht te trekken lijkt het einde toch echt nabij ....
Op zaterdag 10 mei 2003 00:42 schreef MrMoon het volgende:Scooter
KUTmuziek
Ik word alleen wel pissig
als mensen Scooter associeren met techno
quote:Wat zeur je nou, ik vind dit tenminste een lekkere cover van het origineel.
Op maandag 12 mei 2003 15:37 schreef Deceiver_Of_Fools het volgende:
Zeer slechte cover
Verneuking van het orgineel
quote:dat is ook slecht
Op dinsdag 13 mei 2003 10:03 schreef brotherlouie98 het volgende:[..]
Wat zeur je nou, ik vind dit tenminste een lekkere cover van het origineel.
Beter dan dat gejatte R&B (lees: Puff Daddy) troep
quote:Idd, en op de een of andere manier blijf ik hun nr's goed vinden en haat ik (bijna) alle covers van bijv BoozyWoozy en co....
Op dinsdag 13 mei 2003 10:59 schreef ThE_ED het volgende:
Scooter is gewoon heerlijk fout.zeer kewl!
Scooter is goed
Wel leuke muziek overigens
FASTER... HARDER... SCOOTER!!
quote:Ja het wordt inderdaad saai. Geef mij Dune maar
Op zaterdag 12 juli 2003 02:19 schreef StrayDog het volgende:
Ze maken nu wel echt alleen nog maar nummers met van die blije stemmetjes, wordt een beetje saai.
Alleen Hyper, Hyper is goed.
quote:Degene die het geschreven heeft (Gerard Koerts) denkt er vast anders over als 'ie aan het eind van het jaar van Buma Stemra een leuk bedragje op zijn rekening krijgt. Die denkt vast "Dankjewel Scooter!"
Op maandag 12 mei 2003 15:37 schreef Deceiver_Of_Fools het volgende:
Zeer slechte cover
Verneuking van het orgineel
Scooter rulez...old school
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 12-07-2003 23:11]
http://www.viva.tv/musikvideos.php?clip_sort=artist&rausdruck=pPqQrRsS&clip_start=90#clips
en ff wat achtergrond info
http://www.1001artiesten.nl/artiest.php?ArtistNameID=1575&ArtistID=1
quote:goede link!!
Op dinsdag 12 augustus 2003 04:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ff een kickje
Heb net een nummer gehoord van Scooter. Ik geloof dat het I like it loud was. Nou niet denken dat het weer een slappe remix was. Want in de clip zijn namelijk ook de makers van het origineel Marshall Masters maar goed. Hier kune je de clip bekijkenhttp://www.viva.tv/musikvideos.php?clip_sort=artist&rausdruck=pPqQrRsS&clip_start=90#clips
Scooter is vet, de sound, de herinneringen die ik er aan heb, de spirit.
het gevoel is gewoon goed!
quote:de clip doet het niet..
ff een kickje
Heb net een nummer gehoord van Scooter. Ik geloof dat het I like it loud was. Nou niet denken dat het weer een slappe remix was. Want in de clip zijn namelijk ook de makers van het origineel Marshall Masters maar goed. Hier kune je de clip bekijkenhttp://www.viva.tv/musikvideos.php?clip_sort=artist&rausdruck=pPqQrRsS&clip_start=90#clips
Vind het van Marc Acardipane een beetje jammer om weer een remix te maken van dat nummer en dat met Scooter
Die gozer van Scooter is zeker alleen als soort van schreeuw mc gebruikt in dat nummer want bij het produceren kan Scooter Acardipane toch niet helpen daar is ie te slecht voor
quote:WOW! Alleen jammer dat ik nu op werk zit en niet kan luisteren.
ff een kickje
Mijn favo nummers van deze cd: Maria (I like it loud), The Night, Liquid is Liquid en ...
Take A Break!!!
quote:hahahahaha precies
Op vrijdag 10 mei 2002 19:36 schreef Zander het volgende:
Jammer!? Smaken verschillen, maar ik vond het Bagger met een hoofdletter B. Met dat vieze dikke Duitse accent: "Hypah hypah, get weady fow Scootah...". Nee.
quote:Lolzz..
Op donderdag 14 augustus 2003 12:12 schreef sjeng007 het volgende:
RESPECT TO THE MAN IN THE ICE-CREAM VAN!!!
alle (3) verschillende nummers die ik van hem ken, zijn muzikaal identiek aan elkaar alleen met andere tekst
Scooter kennende is het gesampled van iets, het lijkt op Enya, Clannad, dat soort muziek.
quote:Fictivision vs C-quence - Symbols
Op maandag 29 december 2003 01:34 schreef lament het volgende:
Weet iemand van wie het origineel is van het rustige stukje in het nieuwe Scooter nummer 'Jigga Jigga'?Scooter kennende is het gesampled van iets, het lijkt op Enya, Clannad, dat soort muziek.
Ik bedoel de Enya-achtige vrouwenstem in de twee breaks in Jigga Jigga.
quote:oohh haha, sorry, nee, ik heb het nummer niet eens gehoord, kwist alleen dat het gesampled was...
Op maandag 29 december 2003 01:47 schreef lament het volgende:
Eh, dat is toch een instrumentaal trance-nummer?Ik bedoel de Enya-achtige vrouwenstem in de twee breaks in Jigga Jigga.
hmm..laat ik es effe downen dan
sorry, kan dat rustige stukje niet ID'en...
Nee, dan kan ik helaas niet. Ze komen in juli in Rheine, een half uurtje over de grens ofzo op een festival.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef CoExist het volgende:
Ik heb alleen de eerste 3 albums in mijn bezit. Welke in mijn optiek ook de beste zijn tien Scooter nog hun originele bezetting hadden.
Van de DVD's heb ik:
• Scooter - 24 Carat Gold
• Scooter - Excess All Areas
Ik moet die Blu-Ray van Live From Hamburg nog 'n keer op de kop tikken, maar ik kan 'm nergens vinden.
Welk concert in juli? Of bedoel je t concert op 25 juni in Hamburg? Ik las iets op de website van Scooter dat dit live word uitgezonden op Deutsche tv ofzo. Weet 't niet echt zeker hoor, Duits is nl niet mijn sterkste kant!
Mja, dat schijnt 'n beetje Duitser eigen te zijn sinds de jaren '30 van de vorige eeuw...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:11 schreef truedestiny het volgende:
jullie weten dat hij alles gestolen heeft ?
Toevallig de DVD Hamburg laatst gedownload en een keer met kameraden gekeken, best feestje daarquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
De live-dvd's die ik heb zijn in ieder geval erg indrukwekkend, vooral de laatste in Hamburg.
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:30 schreef CoExist het volgende:
Mja, dat schijnt 'n beetje Duitser eigen te zijn sinds de jaren '30 van de vorige eeuw...
Jij weet dat Scooter niet een 'hij' is, maar de naam van de band, voorzover je het een band kunt noemen?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:11 schreef truedestiny het volgende:
jullie weten dat hij alles gestolen heeft ?
Hahaquote:Op woensdag 20 april 2011 14:30 schreef CoExist het volgende:
[..]
Mja, dat schijnt 'n beetje Duitser eigen te zijn sinds de jaren '30 van de vorige eeuw...
Briljante ontdekking! Echt, ik knipper nog steeds met m'n ogen dat je zo'n ontdekking gedaan hebt, werkelijk fenomenaal!quote:
Wat fijn dat we daar na bijna 10 jaar nog 'ns achterkomen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 06:33 schreef Dennis-1977 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Fire is van Scooter
quote:Tracklist:
01. Full Moon (1:50)
02. I'm a Raver, Baby (3:16)
03. Army of Hardcore [Radio Edit] (2:57)
04. 4 AM [Radio Version] (3:16)
05. No Way to Hide (3:22)
06. What Time Is Love? (3:10)
07. Overdose (Frazy) (3:03)
08. Talk About Your Life (3:25)
09. I Wish I Was (3:25)
10. Black Betty (3:34)
11. Too Much Silence (5:38)
12. Last Hippie Standing (6:37)
Discogs zegt 2012: http://www.discogs.com/Sc(...)ht-Out/master/487716quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:03 schreef CoExist het volgende:
JAHWOL!
Der herren von SCOOTER haben etwas einen neues CD ausgebracht!
Scooter - Music For A Big Night Out
[ afbeelding ]
[..]
Hij valt mij niets tegen!quote:
Die ga ik ook even "kopen"quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:03 schreef CoExist het volgende:
JAHWOL!
Der herren von SCOOTER haben etwas einen neues CD ausgebracht!
Scooter - Music For A Big Night Out
[ afbeelding ]
[..]
Tsja, tis nooit hoogstaande muziek geweest. Niet serieus nemen maar gewoon lekker weg luisteren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:45 schreef µ het volgende:
[..]
Discogs zegt 2012: http://www.discogs.com/Sc(...)ht-Out/master/487716
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |