Nee. Bakkebaarden zijn meelijwekkende reepjes haar voor 'mannen' (want echte mannen kan je het niet noemen) die eigenlijk een echte baard willen hebben maar daar nu eenmaal de haargroei niet voor hebben. Enige voordeel hiervan; veel minder verstopte doucheputjes.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:59 schreef Quir het volgende:
Tellen bakkebaarden?
Ja, ik heb zojuist de KVW van afgelopen donderdag gezien, waarin ze een reclamebureau inschakelen om een naam te bedenken voor nepkaas/analoogkaas/vloerbedekking of hoe je het ook wilt noemen.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Gellius het volgende:
Ik heb vandaag nog het graf van Bilderdijk gezien, o ironie.
Bordewijk? Dat zal ie fijn vinden, om te horen dat er een super decadente kakfriettent zijn naam gebruikt. Net goed voor die ouwe zuurpruim met z'n nieuwe zakelijkheidquote:Op zondag 7 maart 2010 21:19 schreef Z het volgende:
Ik bedoel overigens Bordewijk, niet Bilderdijk. Een aanrader, mocht je goed in de slappe was zitten.
Alleen pechvogels die zijn uitgeloot bij medicijnen gaan die studie toch toen?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:49 schreef Quir het volgende:
Ik bedoelde het terrein, ik kan nog alle kanten op omdat ik van plan ben Biomedische Wetenschappen te gaan doen.
Mooie beesten zijn het toch.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef DaMart het volgende:
Frollo, wilde je nog een hert uitzoeken? Er zaten er maar een paar bij elkaar vandaag.
[ afbeelding ]
Ho-ho (said the clown)! Gelukkig? Je moet me geen woorden in de mond leggen zeg, G. Het is nog allen hellenangst en pijn wat ik je brom.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:08 schreef Gellius het volgende:
Pope gelukkig, JAM gelukkig. Waar moet dit heen?
quote:Vanwege Internationale Vouwendag heb ik mijn overhemd vandaag niet gestreken
Wist jij, IR, dat ik verjaar op internationale praat-als-een-piraatdag? Da's pas leuk.quote:
Ik heb je postgeschiedenis helemaal niet aangeklikt, lieve schat. Ik zag je in de WGR FB.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:31 schreef Marble het volgende:
Als mijn posts je niet aanstaan klik dan eens niet altijd en eeuwig op mijn postgeschiedenis, Liene. Je hoeft het niet te lezen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:53 schreef Keepvogel het volgende:
Daar ik nu werkzaam ben bij als gemeenteambtenaar, moet tijd geen probleem zijn -nu de inspiratie nog.
Njimegenaren hebben we hier nooit genoeg natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:53 schreef Keepvogel het volgende:
Met enige regelmaat neem ik mij voor om eens wat vaker een bericht te plaatsen hier. In plaats van het zo af en toe meelezen. (in zijn algemeenheid moet ik eigenlijk wat meer actief zijn op het anonieme internet, dat terzijde).
Maar het blijft dan ook vaak bij een voornemen. Nu dan maar weer eens een poging!
Daar ik nu werkzaam ben bij als gemeenteambtenaar, moet tijd geen probleem zijn -nu de inspiratie nog.
Het lijkt trouwens wel of ik opzoek ben naar zeer biologisch varkensvlees, maar niks van dat.
Fair enough. Maar dan nog snap ik niet waar dat relnicht vandaan komt als je gewoon de fascistische modpraktijken van een hondsdolle huisvrouw aan de kaak stelt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb je postgeschiedenis helemaal niet aangeklikt, lieve schat. Ik zag je in de WGR FB.
Gia is toch geen mod?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Fair enough. Maar dan nog snap ik niet waar dat relnicht vandaan komt als je gewoon de fascistische modpraktijken van een hondsdolle huisvrouw aan de kaak stelt.
Nou ja, vandaar eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Fair enough. Maar dan nog snap ik niet waar dat relnicht vandaan komt als je gewoon de fascistische modpraktijken van een hondsdolle huisvrouw aan de kaak stelt.
Misschien is Lienekien óók een relnicht?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Marble het volgende:
Maar dan nog snap ik niet waar dat relnicht vandaan komt als je gewoon de fascistische modpraktijken van een hondsdolle huisvrouw aan de kaak stelt.
Meer een stiekeme nicht. Eh, reller.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:11 schreef broer het volgende:
[..]
Misschien is Lienekien óók een relnicht?
Het is diepgeworteld, in mijn jeugd, Marble. De enige manier waarop ik nog wel eens een spelletje als toepen kon winnen, was risicoloos meedoen en als ze dan helemaal niet meer verwachten dat je bluft, keihard toeslaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:15 schreef Marble het volgende:
Ik hou niet van stiekem. Kom gewoon eens uit de kast, Liene! Kom uit voor je geaardheid! Als reller!
als voorbeeldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:20 schreef Beregd het volgende:
Dat gedoe ook dat een post iets moet toevoegen aan de discussie, zo belachelijk. Een topic is toch geen rechtszaak of zo. En veel mods redereneren zo!!!!
Toch geen grafkanker mag ik hopen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:02 schreef Frollo het volgende:
Ik moet vanavond in de MRI, beat that, suckaz!
quote:[19:17] <IR> En oja, val dood.
[19:48] <RaisinGirl> Misschien moet je toch nog één ernstige ziekte noemen?.
[19:49] <RaisinGirl> Grafkanker bijvoorbeeld.
quote:[19:09] <Wolfje> Je voelt de grafkanker zich door je hele lichaam ontwikkelen!
[19:09] <Spierverslapping> .
[19:10] <Gellius> grafkanker.
[19:12] <Gellius> POPE!!!!!
[19:13] <Gellius> stomme sukkel.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:32 schreef Z het volgende:
Volgens mijn berekeningen moet pope 12 geweest zijn en Marble 13.
Pope was ongeveer 15. Ik was begin 20.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:32 schreef Z het volgende:
Ik ben soms wat confuus over wie, wat en wanneer betreffende #filo. Volgens mijn berekeningen moet pope 12 geweest zijn en Marble 13. Kan je het één en ander niet even voor mij in perspectief zetten Gellius?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |