quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Mooie nagels Mirjam!
Ik heb twee laagjes essence zwart met daarover twee laagjes nfu oh #60 op. Mooi lakje, al is dat zwarte misschien niet helemaal mijn ding!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mad as a Hatter kun je nevernooitniet laten liggen, die is zo mooiquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja ben nu druk aan het kijken en op internet plaatjes aan het zoeken. Hebben jullie nog tips voor opi lakes die je zeker moet hebben?
Is dat lemon fizz?quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:39 schreef Linnie20v het volgende:
Als we toch op de gele tour zijn:
[ afbeelding ]
Mooie nagels komen er weer voorbij, snkr en ainnir!
Mooi want ik ben ook niet erg bruin op dit momentquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:07 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Yesh it is!!
Een pastel die goed kleurt bij mijn bleke huid, awesome!!
Heb een mailtje terug, 16 dollar verzenkosten voor 1-6 lakjes. Denk dat dat dan toch via ebay bestellen wordt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Ben benieuwd hoeveel dat gaat kosten. De goedkoopste op ebay komt uit op 9.50 dollar incl. verzenden. Bijna 7 euro.. dat zou ik er nog wel voor willen betalen.
Nicequote:Op donderdag 4 maart 2010 07:26 schreef Ainnir het volgende:
Blauw![]()
[ afbeelding ]
Het zal me trouwens benieuwen hoeveel ik nog ga meekrijgen van deze topics. Nu ik fulltime aan het werk ben is er geen beginnen meer aan met het tijdsverschil, jullie gaan zo snel!
Mooi weer!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:35 schreef snkr-xxx het volgende:
Nog even wat picspam van mij nog voor het slapengaan![]()
Essence Cute as Hell - Naughty but nice
[ afbeelding ]
OPI Here Today.... Aragon Tomorrow
[ afbeelding ]
OPI Pamplona Purple
[ afbeelding ]
En de nieuwe Shrek collectie waar ik zo verliefd op ben![]()
[ afbeelding ]
Wooow mooi, die zet ik op mijn wishlistquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:39 schreef Linnie20v het volgende:
Als we toch op de gele tour zijn:
[ afbeelding ]
Mooie nagels komen er weer voorbij, snkr en ainnir!
Jou nagels zijn zo mooooi!quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:35 schreef snkr-xxx het volgende:
Nog even wat picspam van mij nog voor het slapengaan![]()
Essence Cute as Hell - Naughty but nice
[ afbeelding ]
OPI Here Today.... Aragon Tomorrow
[ afbeelding ]
OPI Pamplona Purple
[ afbeelding ]
En de nieuwe Shrek collectie waar ik zo verliefd op ben![]()
[ afbeelding ]
Hier wel hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef DeltaCephei het volgende:
*hoopt dat d'r icon het nu wel weer doet*
EDIT: nee dus.
Ik zie Gosh bij jouw icon?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik zie hem ook, de hele tijd al!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |