Proeven in dit geval in de meest letterlijke zinquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:59 schreef brother52 het volgende:
Gebraden is er inderdaad weinig mis mee.
Wat dat betreft ben ik ook wel een voorstander van dierproeven.
Webredacteur / coördinator / redactionele kartrekker. Hierzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef guitarist het volgende:
Gefeliciteerd. Wat voor baan?
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Webredacteur / coördinator / redactionele kartrekker. Hierzo.
Urg, of mensen die in alle paniek bellen dat iets niet werkt, en dan wil je ze helpen en dan opeens is het van "Oh, verkeerd knopje, ik heb het al, hihi"quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:29 schreef Metalfreak het volgende:
Arrrgggh, wat word ik toch moe van domme computergebruikers, net speelde dit zich af hier:
Muts: "Ik kan niet meer op mijn Gmail"
Ik: *toets www.gmail.com in de adresbalk in* "Hij doet het toch?"
Muts: "Ja, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer"
Ik:
Had vorige keer overal een fris image teruggezet en daarbij alle profielen opgeschoond, waardoor ze dus ook alle cookies kwijt zijn... Zucht, domme mensen...![]()
De term "vogeltjesmerk" was mij overigens ook onbekend om maar even op de TT terug te komen
Heel typisch, maar heel vaak als ik met collega's ga bellen voor een probleem waar ik niet uit kom, valt me vaak ineens een oplossing in nog voor de telefoon is opgenomen. Maar goed, dat gaat verder dan het indrukken van een verkeerd knopjequote:Op woensdag 3 maart 2010 14:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Urg, of mensen die in alle paniek bellen dat iets niet werkt, en dan wil je ze helpen en dan opeens is het van "Oh, verkeerd knopje, ik heb het al, hihi"
Gaaf ding he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:44 schreef Meursault het volgende:
Wat een vogeltjesgitaar in de OP.
dean heeft die toch te koop staan ? alleen dan in het roodquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gaaf ding he?. Morgen gaat een van onze gitaristen hem testen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |