Stofhappen als je begrensd benquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef DePanUit het volgende:
komt er in mijn spiegel een andere vrachtwagen aan, en die gaat me inhalen, dus ik trap mijn trukkie op zijn staart.
en die andere vrachtwagen chauffeur mag nu stof happen
Wat is dat in hemelsnaam voor gedrocht?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef DePanUit het volgende:
antiklacht: er bestaan ook mooie vrachtwagens:
[ afbeelding ]
Geef Truckers de ruimte, zoniet ook niet zeuren als je produkt, eten what ever you like, niet op tijd geleverd is. Zonder transport staat alles nog steeds stil.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef DePanUit het volgende:
ik zit zo lekker in mijn trukkie, king of the road te wezen, frans duijts pompt uti die speakers, jwtz enzo
komt er in mijn spiegel een andere vrachtwagen aan, en die gaat me inhalen, dus ik trap mijn trukkie op zijn staart.
[ afbeelding ]
en die andere vrachtwagen chauffeur mag nu stof happen
dus ik zo tegen hem over de 27mc vannuh...
[ afbeelding ]
en hij zo van:
[ afbeelding ]
klacht: trukkers die denken mij te kunnen ownen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:50 schreef Yngwie het volgende:
[..]
oude TV-serie the Highwayman:
[ afbeelding ]
Jij ben zeker ook trucker?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:00 schreef JSerry het volgende:
[..]
Geef Truckers de ruimte, zoniet ook niet zeuren als je produkt, eten what ever you like, niet op tijd geleverd is. Zonder transport staat alles nog steeds stil.
quote:
Leuk, je gebruikt er maar 1 tegelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja met een gemodificeerde bak kun je 300 kanalen hebben
nou, wij deden vaak genoeg switchenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:37 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Leuk, je gebruikt er maar 1 tegelijk.
fransje, mijn held!quote:
Dat is een ontwerp van Colani, een ontwerper die een aantal van deze vrachtwagens heeft gebouwd, ze waren destijds bedoeld als truck van de toekomst, het ontwerp stamt uit eind jaren 70, 1977 volgens mijquote:
QFT.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:00 schreef JSerry het volgende:
[..]
Geef Truckers de ruimte, zoniet ook niet zeuren als je produkt, eten what ever you like, niet op tijd geleverd is. Zonder transport staat alles nog steeds stil.
Say whut?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo ie zo vrachtwagens die elkaar inhalen.. houd de rest van het verkeer weer op.
Betekent dat ik niet door kan rijden, en dus weer later op plaats van bestemming ben....quote:
Ik had het over "zo ie zo".....quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Betekent dat ik niet door kan rijden, en dus weer later op plaats van bestemming ben....
Zelfde als die slomo's die in gaat halen met 1km sneller dan het rechtsrijdende voertuig.
Dat laatste doen sommige automobilisten dus ook. Of nog mooier; coureurs die je bij een wegversmalling nog even snel inhalen (lees: auto er tussen smijten) om dan op de 1baansweg netjes 80 te gaan rijden terwijl je daar makkelijk 90 kan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo ie zo typt makkelijker dan sowieso op de een of andere manier![]()
Maar zondagsrijders zijn inderdaad een ramp.
Maar ik vind het vrij frustrerend om er achter te hangen als ze gaan inhalen.. Maar i.p.v beetje af te remmen gaat die ander meestal sneller rijden.
Aarghhh, frustrerend herkenbaar!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat laatste doen sommige automobilisten dus ook. Of nog mooier; coureurs die je bij een wegversmalling nog even snel inhalen (lees: auto er tussen smijten) om dan op de 1baansweg netjes 80 te gaan rijden terwijl je daar makkelijk 90 kan.
Ga me dan verdomme niet inhalen. Dat soort mensen zien vaak mijn koplampen steeds groter worden in de achteruitkijkspiegel
Oh maar bij dat laatste geef ik je ook groot gelijk hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat laatste doen sommige automobilisten dus ook. Of nog mooier; coureurs die je bij een wegversmalling nog even snel inhalen (lees: auto er tussen smijten) om dan op de 1baansweg netjes 80 te gaan rijden terwijl je daar makkelijk 90 kan.
Ga me dan verdomme niet inhalen. Dat soort mensen zien vaak mijn koplampen steeds groter worden in de achteruitkijkspiegel
Ik blijf dan altijd netjes 80 rijden. Het is frustrerender voor de chauffeur als voor de automobilist.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sowieso schrijf je sowieso zo: sowieso.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo ie zo vrachtwagens die elkaar inhalen.. houd de rest van het verkeer weer op.
Goed opgemerkt JK.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sowieso schrijf je sowieso zo: sowieso.
Het kan maar duidelijk zijn!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:44 schreef JDR het volgende:
Goed opgemerkt JK.
Ik geef tegenwoordig geen ruimte.. Heb ik ook geen last van die coureurquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:44 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Ik blijf dan altijd netjes 80 rijden. Het is frustrerender voor de chauffeur als voor de automobilist.
heerlijk is dat, ik ga dan altijd 70 rijden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef DePanUit het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een tijger met downsyndroom ofzoquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:54 schreef Vengerr het volgende:
[..]
![]()
Dat ding verhoudt zich tot een truck als dit tot een normale tijger:
[ afbeelding ]
Een auto is vaak sneller dan dat logge apparaat van jou, dat terzijde. Laat ik dan ook maar even duidelijk maken dat ik niet zo'n aso ben die nog snel voor een vrachtwagen invoeg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik geef tegenwoordig geen ruimte.. Heb ik ook geen last van die coureur
Dat is Kenny de pannekoektijger.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is dat een tijger met downsyndroom ofzo
Ik heb het dus over een weg waar je 80 mag. Qua optrekken zal ik misschien wat trager zijn, maar gooi je auto niet met een ruk aan het stuur voor mijn vrachtwagen om daarna 70 te gaan rijden. Dan heb je een slechte aan mij...quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:58 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Een auto is vaak sneller dan dat logge apparaat van jou, dat terzijde. Laat ik dan ook maar even duidelijk maken dat ik niet zo'n aso ben die nog snel voor een vrachtwagen invoeg.
Maar als er een vrachtwagenchauffeur heel dicht achter me gaat rijden in de hoop dat ik sneller ga rijden heeft deze het mis.
Voor een automobilist is het fijner om niet tegen de achterkant van een vrachtwagen te kijken, dat is ook de reden waarom vaak vrachtwagens inhaal op een (provinciale) weg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het dus over een weg waar je 80 mag. Qua optrekken zal ik misschien wat trager zijn, maar gooi je auto niet met een ruk aan het stuur voor mijn vrachtwagen om daarna 70 te gaan rijden. Dan heb je een slechte aan mij...
Nogmaals, inhalen als je harder wil rijden is geen probleem. Maar ga niet inhalen om daarna te gaan vertragen..
Dat sowieso.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het kan maar duidelijk zijn!
Zeker nu, omdat het beter kan.
Omdat het beter moet.
Had even nog beetje verder gelezen.. Had je gelezen dat ik het al verbeterd had, en gezegd dat ik zo ie zo gewoon fijner vind typen dan sowieso.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sowieso schrijf je sowieso zo: sowieso.
Je zult geen gelijk krijgen. Olbie's wil is wet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Had even nog beetje verder gelezen.. Had je gelezen dat ik het al verbeterd had, en gezegd dat ik zo ie zo gewoon fijner vind typen dan sowieso.
Dat ben ik dan ook volledig eens. Maar daarna gas ik dan ook doorquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:30 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Voor een automobilist is het fijner om niet tegen de achterkant van een vrachtwagen te kijken, dat is ook de reden waarom vaak vrachtwagens inhaal op een (provinciale) weg.
Het vertragen na het inhalen is inderdaad niet netjes.
Voor een automobilist is het ook niet fijn om bij een noodsituatie 50 ton vrachtwagen op je achterbumper te krijgen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:30 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Voor een automobilist is het fijner om niet tegen de achterkant van een vrachtwagen te kijken, dat is ook de reden waarom vaak vrachtwagens inhaal op een (provinciale) weg.
Het vertragen na het inhalen is inderdaad niet netjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |