De tegenpartijquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef amaranta het volgende:
welke partij is voor lage parkeerkosten?![]()
goedkoper openbaar vervoer?
Vetgave scholen?
Heel veel koopzondagen?
das was nog es tv!quote:
Maar dat doet niks...quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:51 schreef FUFR het volgende:
Vrouw gebeld, weet ook niets van stemkaarten.
dus wij stemmen: blanco. Maar niet de blanco lijst van die mongool
ja maar ik ga ze niet zoeken. het zijn toch maar kontendraaiers in eindhoven.quote:
Overal... Ik ben het met geen enkele partij helemaal eens, dus ik wilde eerst ook blanco, maar dat vind ik eigenlijk toch wel zonde van mn stem..quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar ik ga ze niet zoeken. het zijn toch maar kontendraaiers in eindhoven.
nee, je stemt helemaal niet. Voor blanco stem heb je ook je stempas nodigquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:51 schreef FUFR het volgende:
Vrouw gebeld, weet ook niets van stemkaarten.
dus wij stemmen: blanco. Maar niet de blanco lijst van die mongool
fukkit. eerst Koninginnedag met rust latenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je stemt helemaal niet. Voor blanco stem heb je ook je stempas nodig
Ze hebben geen programma (gepubliceerd). Zal vast een goed idee zijn om op deze partij te stemmen.quote:Programma VPA
02 februari 2010
Veldhoven Peer Allicht Gewoon Goed heeft nog geen eigen website waarop een verkiezingsprogramma te zien is. Hieronder treft u wel de contactgegevens van de lijsttrekker aan:
Mr. Th.A.M.M. Peer
<blablabla>
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
fukkit. eerst Koninginnedag met rust laten
dat staat er niet hequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:26 schreef Levitation het volgende:
Sommige partijen willen gewoon niet dat je er op stemt!
[..]
Ze hebben geen programma. Zal vast een goed idee zijn om op deze partij te stemmen.
Nee, je programma niet publiceren, da's geniaal.quote:
Misschien is Peer wel 75 en staat dat niet in Windows voor Seniorenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, je programma niet publiceren, da's geniaal.![]()
Hoe moeilijk is het om ergens een htmelletje neer te zetten met je hoofdpunten?
oh try to keep up wis ze nieuwsquote:
dat niet zozeer, ik snap je stelling niet echt zeg maarquote:
ik ben helemaal niet boosquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat niet zozeer, ik snap je stelling niet echt zeg maar
Je bent boos omdat de gemeente iets verandert en daarom ga je niet stemmen? Dat vind ik nogal tegenstrijdig![]()
Moet spontaan weer aan deze knakker denken:quote:
ik kon d'r net om glimlachen, maar het hing er om...quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:39 schreef Blueman het volgende:
Zul je net zien, dag van de verkiezingen, ben ik mijn stem kwijt!
ik blijf denken aan een bleke kaaskop die de hele dag zonder zonnebrandcreme op een terrasje in Chersonissos heeft gezeten in juliquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Moet spontaan weer aan deze knakker denken:
[ afbeelding ]
Ja, of van die zelfbruinende creme heeft gebruikt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik blijf denken aan een bleke kaaskop die de hele dag zonder zonnebrandcreme op een terrasje in Chersonissos heeft gezeten in juli
Hmm had ik toch mijn stem moeten verheffen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kon d'r net om glimlachen, maar het hing er om...
Wat een stemming.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmm had ik toch mijn stem moeten verheffen.
nee, daar is-ie te neon voorquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, of van die zelfbruinende creme heeft gebruikt!
Ohquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:03 schreef Juup© het volgende:
Zo, de katten kunnen in het volgende huis weer blij zijn. heb een kippenhok gekocht op een veiling en dat ga ik aanpassen zodat de kattenbak erin kan en de katten eventueel daar ook kunnen liggen e.d.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel vet.quote:
Probeer het uit samen met onze kattenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel vet.
Ben alleen bang dat onze vissen het niets gaan vinden.
Denk niet dat de vissen het dan leuker vinden.quote:
Nee die niet neequote:Op woensdag 3 maart 2010 14:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk niet dat de vissen het dan leuker vinden.
Denk dat ze er meer gaan spelen. Hebben katten een handje van, spelen met nog levend eten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee die niet neeAl denk ik niet dat onze katten weten wat ze met die visssen moeten doen, ze zijn soms zo enorm simpel.
nee hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:17 schreef amaranta het volgende:
Ben ik geitewollesokkerig? of nie?
http://twitpic.com/16ddxf
Ik vind dat juist wel tof zo'n draagdoek.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:17 schreef amaranta het volgende:
Dit is mijn 4dequote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel tof zo'n draagdoek.
Het spijt me!quote:
Nee, ik kan het toelichten.quote:
kangoeroe!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:17 schreef amaranta het volgende:
meer zoiets met al die nagelkleursquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
had jij het daar laatst al niet over?
en jij bent een ehm.... goudvis!
Hey.. dat beest ken ik...quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
meer zoiets met al die nagelkleurs
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hey.. dat beest ken ik...
is die niet uit de film UP?
Ik zal hem niet binnen koppen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:49 schreef FUFR het volgende:
http://www.trimgel.eu/nl/home
![]()
5 literflessen besteld
heel verstandigquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ik kan het toelichten.
Ik kocht er een... en die is vrij dik maar super mooi! kijk
En toen kocht ik een bbtai die is vnl voor rob omdat die snel te knopen is.
En ik wilde er een met rek, die kan ik nl thuis al omknopen en dan fabi eriinschuiven als ik bijv uit de auto kom met hem. Dus dat is deze.
valt mee, maar wel raar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:34 schreef amaranta het volgende:
Ze heeft een borst geamputeerd. De vrouw.
Dus.... Wat hebben we gelachen gisteren hè.
Maar jouw vriend is ook een beetje wereldvreemd niet?
heuj overbuurmanquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hey.. dat beest ken ik...
is die niet uit de film UP?
Ik weet niet wie je bent, maar je hebt wel het laatste restje goede humeur uit me gemarteld met deze link.quote:
Ach.. kusje erop?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent, maar je hebt wel het laatste restje goede humeur uit me gemarteld met deze link.
Je bent een beetje jong voor me.quote:
ach op een oude fiets moet je het leren he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je bent een beetje jong voor me.Kon al lezen en schrijven en heeel hard fietsen toen jij je broeken nog vol scheitte.
Hey kerel!quote:
Jij bent niet engquote:
zeker weten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je bent een beetje jong voor me.Kon al lezen en schrijven en heeel hard fietsen toen jij je broeken nog vol scheitte.
Kijk zo hoort het!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij bent niet eng
We hebben net Helmonds gepraat na de rondleiding, nog een Helmondse in mn trainee-clubje en een Veldhovense en een Oosterhoutse
ik ben altijd hier dus dat ligt niet aan mij iigquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hey kerel!
Lang niet gezien (irl en hier)
dat verstaan ze overal, ook in Praagquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:49 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kijk zo hoort het!
Overal het Helmonds invoeren!
Dat was ik toch niet van planquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:49 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kijk zo hoort het!
Overal het Helmonds invoeren!
True true...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben altijd hier dus dat ligt niet aan mij iig
hoest thois? alles gereed?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
True true...
Kwam vandaag toevallig op het forum uit en dacht van zal eens kijken of ze nog leven...
TIs goe hier...quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoest thois? alles gereed?
werk je nog in de kerk (de pastoor)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:46 schreef amaranta het volgende:
Haha, brutale mensen hebben de halve wereld....waarom gaat de koelstra weg dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Neequote:Op woensdag 3 maart 2010 14:17 schreef amaranta het volgende:
Vind 2 waakhonden en 3 katten wel al genoegquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Het spijt me!
Hip zo'n kippenhok voor je katten..
Koop je ook een waakhond voor ze?
Omdat we een andere gaan kopen die minder ruimte in de kofferbak in beslag neemt, en waar je evt de maxicosi op kunt klikken.quote:
In Geldrop? Of Eindhoven? Wie is je vader?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:31 schreef febster het volgende:
Ik heb, omdat het waarschijnlijk de eerste en laatste keer is dat het kan, op mijn vadeeurrrrr gestemd.
In Ehv. En mijn achternaam en dan laag op de lijst bij GL.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
In Geldrop? Of Eindhoven? Wie is je vader?
Ah oke. Nouja, ik was niet van plan om op GL te stemmen....quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:47 schreef febster het volgende:
[..]
In Ehv. En mijn achternaam en dan laag op de lijst bij GL.
LOLquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:31 schreef febster het volgende:
Ik heb, omdat het waarschijnlijk de eerste en laatste keer is dat het kan, op mijn vadeeurrrrr gestemd.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
LOL
Had dat eerder gezegd, dan hadden we jouw vader in de Raad gestemd met heel Fok
Ken ik niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
en ik heb pipermaru net gezien bij het stemlokaal
noest met u?quote:
natig, nog steeds beroerd mbt hoesten en dergelijke. Vandaag wel lagers van achterwiel auto vervangen dus dat is dan weer een goed ietsquote:
jeequote:
nammerquote:
Ik kan geen muziek bedenken die bij mijn stemming past nu.quote:
En jij op de partij van de graaiers.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat jij op de partij voor de woelmuizen stemt dat weten we
pvda bedoel je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat jij op de partij voor de woelmuizen stemt dat weten we
Juup heeft ook een PIquote:
boe!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juup vindt mij een graaier met z'n 2 uitkeringenZeg er eens wat van
PvdA?quote:
PI!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
PvdA?
Of Seniorenbelang Helmond
OFFFF iets voor uitkeringslijerts... ow wacht, PvdA dus
ohnee, dat moet jij roepen na mijn reactiequote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juup vindt mij een graaier met z'n 2 uitkeringenZeg er eens wat van
oh, dan lever je toch de helft weer inquote:
jamaar je hapte nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohnee, dat moet jij roepen na mijn reactie
de moslimpartij!quote:
ik geef je nog ff de kans om bij te lezenquote:
Als ik er genoeg van zou hebben zou ik het doen, maar ik heb nooit genoeg helaas.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, dan lever je toch de helft weer in
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar je hapte niet
[..]
de moslimpartij!
En je vrouw dan?quote:
Vrouw heeft er ook een, maar jij zij dat ik 2 uitkeringen had en dat is niet juistquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je vrouw dan?
En tell me about it. Ik weet hoe kut het kan zijn. Maar ik een graaier? No way Jose!
Getrouwd he, mijn is dein en vice versaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vrouw heeft er ook een, maar jij zij dat ik 2 uitkeringen had en dat is niet juist
is bb van de VVD afgestapt?quote:
Ahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Getrouwd he, mijn is dein en vice versa
uiteraardquote:
idd...ik zet wel een ad op monsterboard: land zoekt dictatorquote:
Eh, maar het zijn gemeenteraadsverkiezings juupquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Juup© het volgende:
En dat graaien was niet naar jou bedoeld maar naar het CDA. Jezus man misschien weer een aantal jaar naar die mislukkeling Balkenende kijken en luisteren
Geert is je buurman?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef Juup© het volgende:
In 2008 woonde er al 53 Suri's in S&B, 20 Turken, 22 Marokkanen.
Dictator Juup©quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...ik zet wel een ad op monsterboard: land zoekt dictator
raak je wel je uitkering kwijtquote:
ik heb net gebeld of ik mijn stem nog mocht wijzigenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hij heeft braaf gedaan wat de stemwijzert zei
ach een voordeel, jullie kunnen nooit op dezelfde persoon gestemd hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb net gebeld of ik mijn stem nog mocht wijzigen
truequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar dan geef ik mezelf een riant salaris.
nee iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach een voordeel, jullie kunnen nooit op dezelfde persoon gestemd hebben
Neuhj, de S&B Zloty.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
true
en je voert de zimbab dollar in natuurlijk
ik zit nog niet in de WW, ik mag dit nog zeggenquote:
omg, ik wil ook mijn muren behangen met geld!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
true
en je voert de zimbab dollar in natuurlijk
Daarom.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die Zloty gaat best goed tegenwoordig
snuitlibel!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef ArTiC het volgende:
ik verhuis ook maar naar S&B...naar de waterlelielibelstraat ofzo
quote:
aardig dat je iedereen in Den Haag sterkte wenstquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aardig dat je iedereen in Den Haag sterkte wenst
quote:
Rotterdam is veel leuker om uit te gaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 03:03 schreef febster het volgende:
Wooow, D66, tof! Had ik ook gestemd als ik niet Ehv aan het verlaten was en mijn pa niet op de lijst stond (lees; landelijk).
Voor de rest hulde aan de Melkweg, heerlijk feestje daar vnv gehad.#amsterdamisveelleuker
Kom je langs?quote:
Hier heeft de lokale partij waar ik op gestemd heb RUIM gewonnen. Aantal zetels is verdubbeld en de heersende partijen worden aardig afgedroogd. Mooi zo, hoogmoed komt voor de val.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Rotterdam is veel leuker om uit te gaanGa maar eens naar Rotown of Watt bijvoorbeeld
[..]
Kom je langs?
Mijn lokale partij heeft verloren in Utrecht
quote:Dorpsbelang 6 zetels
Dorpsvisie 3 zetels
CDA 2 zetels
VVD 2 zetels
PvdA/GL 1 zetel
3 rest zetels
Ach, we hebben nog steeds een PvdA burgemeester, die kunnen we niet wegstemmen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier heeft de lokale partij waar ik op gestemd heb RUIM gewonnen. Aantal zetels is verdubbeld en de heersende partijen worden aardig afgedroogd. Mooi zo, hoogmoed komt voor de val.
Helaas idd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Ach, we hebben nog steeds een PvdA burgemeester, die kunnen we niet wegstemmen...
Een horlogequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef Inu het volgende:
Job is morgen jarig en ik heb nog geen kado... Ja, een etentje, maar ik vind het ook leuk om iets tastbaars te geven, maar ik weet niks
Jullie nog ideeën?
Wat? Ik ben gewoon aan het onderhandelen. JIj mag er ook wel eentje kopen als je wilt.quote:
want? Een échte seiko voor 50 euro is heus niet iemands poot uitdraaien hooorquote:
hooo hormonen! Ik bedoel alleen maar dat jullie veel verkopen, zonder oordeel! Verder kan ik niet in dat topic kijken omdat bb de laptop mee heeft en ik dus op mijn mobiel zit en geen plaatjes kan zien. Dat, en ik heb geen horloge nodigquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
want? Een échte seiko voor 50 euro is heus niet iemands poot uitdraaien hooor
endie horloges liggen hier toch maar weg te stofffen in de kast
was maar grapje hoor!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon aan het onderhandelen. JIj mag er ook wel eentje kopen als je wilt.
Verder heb ik nog een auto voor je man als hij wilt en een dvdharddiscrecorder. [TK] Philips HDR3810 250gb harddisk recorder
[TK] Audi A4 1.8 Avant 20V uit 2000, 155xxx km
Hebben jullie geld nodig of zo?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon aan het onderhandelen. JIj mag er ook wel eentje kopen als je wilt.
Verder heb ik nog een auto voor je man als hij wilt en een dvdharddiscrecorder. [TK] Philips HDR3810 250gb harddisk recorder
[TK] Audi A4 1.8 Avant 20V uit 2000, 155xxx km
Dat wordt snacks eten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:57 schreef Inu het volgende:
Ik heb een kadootje
[ afbeelding ]
Die was namelijk net kapot gegaan
ik trap niet meer in dat preutse imago van jou hoorquote:
Ik ook niet in dat sex imago van jouquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik trap niet meer in dat preutse imago van jou hoor
Kweet niet, niet verder dan het WTC gekomen.quote:
Maar je bent alweer zuruck dus!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
Kweet niet, niet verder dan het WTC gekomen.
net ja.quote:
und jetzt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
net ja.
blij dat mn controllers binnen zijn, zitten mijn bestelde knoppen er niet op.
* witheet
amerikanen uitschelden om 7 uur, das 10 uur smorgens in SF.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
amerikanen uitschelden om 7 uur, das 10 uur smorgens in SF.
ben r zo ziek van dat ik het hele app. niet eens aan wil sluiten op dit moment.
Nuke themquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
amerikanen uitschelden om 7 uur, das 10 uur smorgens in SF.
ben r zo ziek van dat ik het hele app. niet eens aan wil sluiten op dit moment.
waren we er samenquote:
klopt, doen jullie dat wel eens?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Tegelijk is niet samen
Zo is tegelijk masturberen niet samen seks hebben bijvoorbeeld
nee das de laatste x jaar niet voorgekomen.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:00 schreef FUFR het volgende:
Wat is seks? Uit Amerikaans onderzoek is gebleken dat de definitie van seks nogal uiteen ligt. 30 procent van de respondenten tussen de 18 en 96 jaar vindt dat orale seks geen seks is. Ook anale seks geldt niet als seks, aldus een vijfde van de bijna vijfhonderd mensen die meededen aan het onderzoek.
Voor een op de vijf ondervraagden telt ook geslachtsverkeer tussen man en vrouw niet als seks als de man niet is klaargekomen. Vooral de mannen in de oudste groep gaven aan dit niet als seks te zien, aldus het onderzoek dat donderdag gepubliceerd werd.
Volgens de onderzoekers van het Kinsey Intitute van de Indiana University in Bloomington is het belangrijk voor artsen die bijvoorbeeld seksueel overdraagbare aandoeningen behandelen, te weten wat mensen precies als seks beschouwen.
Vind ik dus niet. Hele sfeer is veel vijandiger dan in A'dam/IUtrecht. Maar ga vrijdag wel voor een feestje naar de Watt jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Rotterdam is veel leuker om uit te gaanGa maar eens naar Rotown of Watt bijvoorbeeld
[..]
Kom je langs?
Mijn lokale partij heeft verloren in Utrecht
Moet je als meisje in Utrecht eens een kerel proberen te versieren, dat is pas vijandigquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef febster het volgende:
[..]
Vind ik dus niet. Hele sfeer is veel vijandiger dan in A'dam/IUtrecht. Maar ga vrijdag wel voor een feestje naar de Watt ja.
Ja ach, schijt aan hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Moet je als meisje in Utrecht eens een kerel proberen te versieren, dat is pas vijandig
Maar ik vind Amsterdammers altijd zo vol van zichzelf, niet echt prettig... in Rotterdam is iedereen altijd wel aardig tegen me en in Amsterdam praten ze niet eens met je...
ik vind Rdam ook 100x leuker dan Adam. de mensen ook. ik word liever 100x voor pik uitgemaakt dan dat men niks zegt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Moet je als meisje in Utrecht eens een kerel proberen te versieren, dat is pas vijandig
Maar ik vind Amsterdammers altijd zo vol van zichzelf, niet echt prettig... in Rotterdam is iedereen altijd wel aardig tegen me en in Amsterdam praten ze niet eens met je...
en bewegen godverdomme, je wekt je eigen stroom maar op voor die avond.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef febster het volgende:
[..]
Vind ik dus niet. Hele sfeer is veel vijandiger dan in A'dam/IUtrecht. Maar ga vrijdag wel voor een feestje naar de Watt ja.
Daarom, Rotterdammers zijn meestal echterquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef febster het volgende:
[..]
Ja ach, schijt aan hebben. A'dammers zijn ook bijna altijd import provinciaaltjes met een ego
.
Stel het voorquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:23 schreef FUFR het volgende:
het zou wel fantastisch zijn als de muziek uitviel als er niet genoeg gedanst werd
Zo noem ik Zito vaakquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind Rdam ook 100x leuker dan Adam. de mensen ook. ik word liever 100x voor pik uitgemaakt dan dat men niks zegt.
als iemand je "pik" (m/v) noemt is dat daar een goed teken
Nee mensen die een donkere zonnebril op hebben in een donkere club, dat staat pas slimquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarom, Rotterdammers zijn meestal echter
Als je naar de Ekko gaat in Utrecht staat het ook altijd vol met van die uberhippe mensen die zichzelf zo boeiend vindenZag de vorige keer gewoon mensen met een muts op, omdat dat schijnbaar bij hun outfit hoorde, maar het was loeiwarm binnen
daar is een reden voorquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee mensen die een donkere zonnebril op hebben in een donkere club, dat staat pas slim
Maar jij komt toch nooit in clubs?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vertel? Het staat anders wel behoorlijk achterlijk.
Nee daar ben ik al jaaaaren niet meer geweest. Dus vandaar mijn vraag waarom een zonnebril zo noodzakelijk is in zo'n tent.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar jij komt toch nooit in clubs?
Of heb je een geheim Jambers 2e leven?
Men ziet mij als bejaarde al aankomen tegen die tijdquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:24 schreef -moppie- het volgende:
Voordat je dochter op stap gaat maar even wat vooronderzoek gaan doen dan.
je bent nu al bejaardquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Men ziet mij als bejaarde al aankomen tegen die tijd
in je endeldarm?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag een stuk of 200 bolletjes geplant
Ik heb drie catalpa's uitgegraven en in speciekuipen gezet, kunnen ze in die kuipen wat gaan groeien en dan kan ik ze van daaruit mooi meenemen naar ons nwe huis en dan ingraven in de tuin.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag een stuk of 200 bolletjes geplant
nice, had je die al lang?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb drie catalpa's uitgegraven en in speciekuipen gezet, kunnen ze in die kuipen wat gaan groeien en dan kan ik ze van daaruit mooi meenemen naar ons nwe huis en dan ingraven in de tuin.
okee, net even gegoocheld maar zien er wel leuk uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar, groeien als onkruid die dingen
Leuke is ook dat je ze helemaal kunt terugsnoeien tot op de stam, de takken worden toch weer gevormd. Ik heb ze afgelopen jaar bewust niet gesnoeid, dan zijn de deze zomer lekker groot qua kruin.Maar ik snoei ze eind dit jaar wel wat terug anders worden ze te groot.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
okee, net even gegoocheld maar zien er wel leuk uit
friet, spek, sate, bier, aardbeien en prei?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:08 schreef Juup© het volgende:
Eindelijk avondeten. Jammie, rode kool met van alles erin
Spekjes, hamlappen, appel, basterdsuiker, ui, azijn, aardappelen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
friet, spek, sate, bier, aardbeien en prei?
hamplappenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Spekjes, hamplappen, appel, basterdsuiker, ui, azijn, aardappelen.
Dank je.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hamplappen
Bijna goed geraden dusSmaak etelijk!
Ze gaan er in ieder geval niet pokeren ofzo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee daar ben ik al jaaaaren niet meer geweest. Dus vandaar mijn vraag waarom een zonnebril zo noodzakelijk is in zo'n tent.
Het laatste zou het kunnen zijn, maar als ik met een zonnebril op zou gaan lopen dan loop ik overal tegenaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze gaan er in ieder geval niet pokeren ofzo.
Heeft te maken met dat ze dan niet in je ogen kunnen kijken en aan je pupillen zien dat je wat gebruikt hebt.
Of was het daar niet voor? Ik dacht in ieder geval dat mensen daarop zonnebrillen dragen.
Hoewel in sommige disco's de laserstralen brandend kunnen zijn
* DuchessX noteert recept voor als SQ komt etenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
friet, spek, sate, bier, aardbeien en prei?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef DuchessX het volgende:
[..]
* DuchessX noteert recept voor als SQ komt eten
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef DuchessX het volgende:
[..]
ik lus geen preiquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef DuchessX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lus geen prei
Maar als je d'r ajuin in doet en eiers kom ik het opeten!
En speciaal voor Juup:
[ afbeelding ]
you has a addictionquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da hedde gai goed gezien, swa
Ik kijk al uit naar de Shrek-nagellakcollectie
[ afbeelding ]
Er zit helemaal geen prei in.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lus geen prei
Maar als je d'r ajuin in doet en eiers kom ik het opeten!
En speciaal voor Juup:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kijk al uit naar de Shrek-nagellakcollectie
[ afbeelding ]
mensen die geen prei lustenquote:
Ik lust het zo niet, maar door de soep o.i.d. lust ik het wel. Een prei oven schotel o.i.d. kun je mij geen plezier mee doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mensen die geen prei lusten![]()
zelfs ik lust prei
en nie zo'n beetje ook niequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |