De tegenpartijquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef amaranta het volgende:
welke partij is voor lage parkeerkosten?![]()
goedkoper openbaar vervoer?
Vetgave scholen?
Heel veel koopzondagen?
das was nog es tv!quote:
Maar dat doet niks...quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:51 schreef FUFR het volgende:
Vrouw gebeld, weet ook niets van stemkaarten.
dus wij stemmen: blanco. Maar niet de blanco lijst van die mongool
ja maar ik ga ze niet zoeken. het zijn toch maar kontendraaiers in eindhoven.quote:
Overal... Ik ben het met geen enkele partij helemaal eens, dus ik wilde eerst ook blanco, maar dat vind ik eigenlijk toch wel zonde van mn stem..quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar ik ga ze niet zoeken. het zijn toch maar kontendraaiers in eindhoven.
nee, je stemt helemaal niet. Voor blanco stem heb je ook je stempas nodigquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:51 schreef FUFR het volgende:
Vrouw gebeld, weet ook niets van stemkaarten.
dus wij stemmen: blanco. Maar niet de blanco lijst van die mongool
fukkit. eerst Koninginnedag met rust latenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je stemt helemaal niet. Voor blanco stem heb je ook je stempas nodig
Ze hebben geen programma (gepubliceerd). Zal vast een goed idee zijn om op deze partij te stemmen.quote:Programma VPA
02 februari 2010
Veldhoven Peer Allicht Gewoon Goed heeft nog geen eigen website waarop een verkiezingsprogramma te zien is. Hieronder treft u wel de contactgegevens van de lijsttrekker aan:
Mr. Th.A.M.M. Peer
<blablabla>
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
fukkit. eerst Koninginnedag met rust laten
dat staat er niet hequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:26 schreef Levitation het volgende:
Sommige partijen willen gewoon niet dat je er op stemt!
[..]
Ze hebben geen programma. Zal vast een goed idee zijn om op deze partij te stemmen.
Nee, je programma niet publiceren, da's geniaal.quote:
Misschien is Peer wel 75 en staat dat niet in Windows voor Seniorenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, je programma niet publiceren, da's geniaal.![]()
Hoe moeilijk is het om ergens een htmelletje neer te zetten met je hoofdpunten?
oh try to keep up wis ze nieuwsquote:
dat niet zozeer, ik snap je stelling niet echt zeg maarquote:
ik ben helemaal niet boosquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat niet zozeer, ik snap je stelling niet echt zeg maar
Je bent boos omdat de gemeente iets verandert en daarom ga je niet stemmen? Dat vind ik nogal tegenstrijdig![]()
Moet spontaan weer aan deze knakker denken:quote:
ik kon d'r net om glimlachen, maar het hing er om...quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:39 schreef Blueman het volgende:
Zul je net zien, dag van de verkiezingen, ben ik mijn stem kwijt!
ik blijf denken aan een bleke kaaskop die de hele dag zonder zonnebrandcreme op een terrasje in Chersonissos heeft gezeten in juliquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Moet spontaan weer aan deze knakker denken:
[ afbeelding ]
Ja, of van die zelfbruinende creme heeft gebruikt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik blijf denken aan een bleke kaaskop die de hele dag zonder zonnebrandcreme op een terrasje in Chersonissos heeft gezeten in juli
Hmm had ik toch mijn stem moeten verheffen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kon d'r net om glimlachen, maar het hing er om...
Wat een stemming.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmm had ik toch mijn stem moeten verheffen.
nee, daar is-ie te neon voorquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, of van die zelfbruinende creme heeft gebruikt!
Ohquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:03 schreef Juup© het volgende:
Zo, de katten kunnen in het volgende huis weer blij zijn. heb een kippenhok gekocht op een veiling en dat ga ik aanpassen zodat de kattenbak erin kan en de katten eventueel daar ook kunnen liggen e.d.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel vet.quote:
Probeer het uit samen met onze kattenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel vet.
Ben alleen bang dat onze vissen het niets gaan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |