Die zijn allemaal al helemaal volgeboekt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef Christiaan het volgende:
Iemand trouwens nog tips voor aardige hotelletjes in de buurt?
Hotel, waarvoor?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef Christiaan het volgende:
Hotel? Op een festival kampeer je.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef Christiaan het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er in elk geval wel weer een guitar hero/rockband tent staat, die dingen zijn niet meer van festivals weg te slaan geloof ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er nou naast de optredens ook veel leuke dingn te doen, of draai het toch voornamelijk om de muziek?
Omdat ik in een hotel ga verblijven en niet op de camping. Maar dat was mijn vraag niet.quote:
Alles is inderdaad al zo'n beetje volgeboekt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:24 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Omdat ik in een hotel ga verblijven en niet op de camping. Maar dat was mijn vraag niet.
Het was je vraag niet maar ik vind het nog steeds voor mietjes om tijdens een festival in een hotel te slapenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:24 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Omdat ik in een hotel ga verblijven en niet op de camping. Maar dat was mijn vraag niet.
Dat mag je vinden, maar kamperen doe ik tijdens Lowlands wel weer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het was je vraag niet maar ik vind het nog steeds voor mietjes om tijdens een festival in een hotel te slapen
Ik heb iets gevonden in Leuven, ook prima te doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef Felixa het volgende:
[..]
Alles is inderdaad al zo'n beetje volgeboekt.
Wij hebben in december geboekt en in januari zat ons hotel al bommetjevol.
Je komt dan al gauw richting Brussel uit als je nu nog iets zoekt.
Dan vind ik dit leuker:quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar kamperen doe ik tijdens Lowlands wel weer.
[..]
Ik heb iets gevonden in Leuven, ook prima te doen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan vind ik dit leuker:
http://www.rockvillage.be/
Helaas vol,hoeveel zou zo'n huisje moeten opbrengen per 4 dagen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan vind ik dit leuker:
http://www.rockvillage.be/
Ah mooi dat je dan nog wat hebt gevonden, wij zitten ook altijd in Leuven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar kamperen doe ik tijdens Lowlands wel weer.
[..]
Ik heb iets gevonden in Leuven, ook prima te doen
Ah jammer, 920 euro voor 4 personen (inclusief ontbijt).quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Helaas vol,hoeveel zou zo'n huisje moeten opbrengen per 4 dagen?
We de neuk raakt zijn paspoort nou kwijt dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
...en dan ben je je paspoort kwijt
Dat is toch redelijk aan de prijs. Voor een ontbijtje en een hottub.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ah jammer, 920 euro voor 4 personen (inclusief ontbijt).
Klaar voor verzenden betekent dat je betaald hebt en dat het kaartje......klaar ligt voor verzendenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
People, hoeveel dagen duurt het ongeveer na het bestellen dat het geld van de creditcard wordt afgeschreven? We hebben 10 dagen geleden besteld, maar hij staat nog steeds op 'klaar voor verzenden'. Of betekent dat dat de betaling al binnen is?. Het hokje is nog niet groen geweest
.
Je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Enthousiasme veroorzaakt dommigheid. Thanks!
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef donroyco het volgende:
Ik heb post uit België, kan ik ook met internetbankieren betalen (via het betalingskenmerk)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |