Omdat ik dacht dat je met e-tickets net als vorig jaar de camping niet vrij kan kiezen, maar dat kan dit jaar blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef Christiaan het volgende:
Waarom bestellen jullie allemaal brievenbustickets. Viva la printer.
Wat een aparte plek in de line-up, ik zou dan toch zeggen dat er nog wel een band tussen Pearl Jam en Arcade Fire komt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nope, op de main stage:
http://www.rockwerchter.be/nl/lineup/index.aspx
Omdat een vodje zelfgeprint papier het net niet heeft.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef Christiaan het volgende:
Waarom bestellen jullie allemaal brievenbustickets. Viva la printer.
Als Watson komt, dan kom ik ook. En ik heb al een kaartjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:28 schreef Christiaan het volgende:
Patrick Watson op Eurockennes. Op zo'n 150 kilometer van Werchter. Tijdens Werchter.
Omfg. Als zij ook op Werchter staan is dit serieus het allerbeste festival OOIT. Mijn drie meest allerfavorietste artiesten ooit.
Ja maar het is meestal duurder, plus er is kans het kwijt te raken. En je wisselt het toch in voor een bandjequote:Op woensdag 10 maart 2010 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat een vodje zelfgeprint papier het net niet heeft.
1. ja, 2 euro op de 200 ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:05 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja maar het is meestal duurder, plus er is kans het kwijt te raken. En je wisselt het toch in voor een bandje
Inderdaad..quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. ja, 2 euro op de 200 ofzo
2. dan moet je wel HEEL lomp zijn. En zelfs dan is er altijd wel wat aan te doen
3. nee hoor.
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar op donderdag naar Werchter te gaan en in die paar uur je kaartje kwijt te raken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:50 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Inderdaad..
vorig jaar was een meisje op de 1e dag al haar kaartje kwijtgeraakt, maar via de gegevens van degene die de kaartjes had besteld, zagen ze in het systeem dat er 1 kaartje niet was ingewisseld. Dus kreeg ze gewoon een bandje!
Natuurlijk zitten de kaartjes er nog niet bij, anders zou toch niemand die acceptgiro's gaan betalen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef Weggeslet het volgende:
Ik krijg net m'n acceptgiro binnen maar ik dacht dat de kaartjes er altijd gelijk bij zaten? Dat meen ik me te herinneren van de vorige keren, of maak ik nu een fatale blunderHet is dus gewoon betalen en dan je kaartjes ontvangen?
Kusjes, een onzeker Maagdje
Genoeg mensen die hun paspoort verliezenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar op donderdag naar Werchter te gaan en in die paar uur je kaartje kwijt te raken?
Ik stop zoiets altijd in mijn paspoort o.i.d.
Muziek, zuipen, muziek, eten, muziek, blowen, muziek, slapen. Wat wil je nog meer doen eigenlijk?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er nou naast de optredens ook veel leuke dingn te doen, of draai het toch voornamelijk om de muziek?
Joe Piler barquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er nou naast de optredens ook veel leuke dingn te doen, of draai het toch voornamelijk om de muziek?
...en dan ben je je paspoort kwijtquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar op donderdag naar Werchter te gaan en in die paar uur je kaartje kwijt te raken?
Ik stop zoiets altijd in mijn paspoort o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |