Heb al meerdere keren tegen Mr gezegd datie mijn auto buien moet zetten en de zijne in de garage maar nee hij krabt lieverquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!
Ik moest vanmorgen weer krabben, daar had ik nou echt niet op gerekend!
Nee dat was het sprite bekertje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, ze waren bij de mac geweest, en toen vroeg iemand of het raampje open mocht, en toen ging het raampje aan de andere kant open, en toen gooide iemand dus zijn MacBurger doosje tegen het dichte raam.
Ford schroeft zo ongeveer overal voorruitverwarming in. In die Transit bussen van mijn exwerkgever zat het ook .quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou het spraakgestuurde heb ik niet hoor (toen was het zakcentje op) maar wel defrosting van de vooruit
Ruim je je auto nooit op ofzo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een auto met sla aan de binnenkant
Zelfde laken en pak.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat was het sprite bekertje.
De sla kwam door het eetgedrag van GB
Serieus, ze stoppen te veel sla op zo'n burgerquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat was het sprite bekertje.
De sla kwam door het eetgedrag van GB
Uitscheur?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's om een beetje tegenwicht te bieden aan al die uitscheur-OUD-verhalen!
Net als sla op een kapsalonnetjequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus, ze stoppen te veel sla op zo'n burger
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, ze waren bij de mac geweest, en toen vroeg iemand of het raampje open mocht, en toen ging het raampje aan de andere kant open, en toen gooide iemand dus zijn MacBurger doosje tegen het dichte raam.
Veels te gezond inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus, ze stoppen te veel sla op zo'n burger
Nou, d'r gingen er anders een paar braaf uitleg zitten geven.quote:
Waaronder ik, maar daarom juist.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, d'r gingen er anders een paar braaf uitleg zitten geven.
Dusseh... zo obvious was het nou ook weer niet
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, d'r gingen er anders een paar braaf uitleg zitten geven.
Dusseh... zo obvious was het nou ook weer niet
Oke, het uitscheurgedeelte heb ik er zelf bij verzonnen.quote:
Ja, maar toch was dat best lekker. Alleen ik knoei gewoon altijd als ze te veel eten in een te klein bakje stoppenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als sla op een kapsalonnetje
Werkelijk... WHY??? Warme sla???
Zo schijnheilig als de pest natuurlijk, alsof je die nucleaire caloriebom er nog enigszins gezond mee maakt.
Nu heb ik trek in een Kapsalon. De Pinguin bezorgd ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als sla op een kapsalonnetje
Werkelijk... WHY??? Warme sla???
Zo schijnheilig als de pest natuurlijk, alsof je die nucleaire caloriebom er nog enigszins gezond mee maakt.
Nu wil ik stokbroden gezond bestellenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in een Kapsalon. De Pinguin bezorgd ook.![]()
Sowieso het idee van uitscheuren alleen al, *ril*quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, het uitscheurgedeelte heb ik er zelf bij verzonnen.
Misschien is het waargebeurd, geen idee, ik lees de Ymme updates niet.
JOUUU leg ik dus nooit meer wat uitquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, het uitscheurgedeelte heb ik er zelf bij verzonnen.
Misschien is het waargebeurd, geen idee, ik lees de Ymme updates niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |