Say what?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt een prima figuur, heus, je kan het hebben.
Sommige mensen staat het gewoon gezellig.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kunnen we nu even duidelijk vast stellen dat ik hier niet degene ben met de dikke pens!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kunnen we nu even duidelijk vast stellen dat ik hier niet degene ben met de dikke pens!
Dat zegt niks hoor...quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zegt niks hoor...Mijn vader is qua BMI redelijk, maar heeft heeeeeeeeeeeeeeel dunne armpjes en beentjes en een huge bierpens
daar heb je gelijk inquote:
Nou ja, ik heb daar dus echt geen beeld bij... Tenzij iemand die ik ken ook 1.75 is en 90 weeg (maar dat weet ik van vrijwel niemand eigenlijk...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
En als hij 1.75m is en 90 weegt, heb ik al een beeldDus soms zegt het wel iets
ECHT!?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb daar dus echt geen beeld bij... Tenzij iemand die ik ken ook 1.75 is en 90 weeg (maar dat weet ik van vrijwel niemand eigenlijk...)
1.75 en 90kg is aan de gewichtige kant.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb daar dus echt geen beeld bij... Tenzij iemand die ik ken ook 1.75 is en 90 weeg (maar dat weet ik van vrijwel niemand eigenlijk...)
En MIJN vraag gewoon negeren he...quote:
quote:
HA! Ik ben trots dat ik 63 weeg (hoewel... woog denk ik, al geen maaaaaaaanden op de weegschaal gestaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
Net als vrouwen die trots zijn dat ze 60kg wegen, en ze zijn dan 1.45m, ehhhhhhhhh ja dames
2,00m bij 100+ kilo. Ik heb geen weegschaal dus heb eigenlijk geen idee. Maar als ik voor de spiegel sta...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ECHT!?
Ik vond dat op die foto van jou bij die vrachtwagen niet heel erg duidelijk (ok ok, was vooraanzicht, maar toch)
Hoe lang/zwaar ben jij dan?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HA! Ik ben trots dat ik 63 weeg (hoewel... woog denk ik, al geen maaaaaaaanden op de weegschaal gestaan)
beetje buikje is niet erg toch...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef Greys het volgende:
Dirk is niet dik.
Maar hij zei wel zelf hier een topic of tig geleden dat ie een buikje krijgt
Ik zie nergens een vraag van jouquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En MIJN vraag gewoon negeren he...![]()
Ik voel me ook niet aangesproken ofzo hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bepaal toch niet of iets goed is of nietIk geef alleen m'n mening
![]()
En trots op jezelf moet je (bijna) altijd zijn
Je bent immers uniek, toch Dirk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |