Ik zit ook op FOK! nu, in het college is het zo kenkersaai.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan moet je even je digitale leven loslaten. Ga naar buiten en spreek mensen aan, zeg goedemorgen tegen iedereen en niemand.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:26 schreef Esbeliben het volgende:
[..]BANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal even een TR zetten mensen. Thanks.U MAD?
Ik moet dalijk naar een stembureau, mensen stempassen vragen etc, wat ga jij doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan moet je even je digitale leven loslaten. Ga naar buiten en spreek mensen aan, zeg goedemorgen tegen iedereen en niemand.
quote:
Ik zit in delta(Psychiatrisch ziekenhuis) en stem nu nergens op. Mijn ideeën zouden een eigen partij moeten zijn want ik ben het niet eens met alle kanten van het spectrum. Fuck the system, mensen moeten vrij zijn met rechten en plichten. Geen betutteling!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:32 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik moet dalijk naar een stembureau, mensen stempassen vragen etc, wat ga jij doen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zit in delta(Psychiatrisch ziekenhuis) en stem nu nergens op. Mijn ideeën zouden een eigen partij moeten zijn want ik ben het niet eens met alle kanten van het spectrum. Fuck the system, mensen moeten vrij zijn met rechten en plichten. Geen betutteling!
Neequote:
Geen idee, ik denk ik doe een gok.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:33 schreef Marble het volgende:
[..]. Wat is er TON aan twee bijdehandte Vlaamse koters?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
STEM D66 !
STEM CDA !
Wat een sneuaards.
<knip>
p.s. stemt allen LOKAAL vandaag mensen !!!!
Volgens mij ga je de verkeerde kant op..quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee
Ik ben een gek, maar ga de goede kant op. Krijg nu medicatie die ik al nodig had.
Probeer altijd mensen te beïnvloeden maar laat ze hierin vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |