Nee trut, dit gaat over deur tot deur verkoop.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:35 schreef bloodymary het volgende:
Kun jij uit het raam zien wie er aan de telefoon is? Zo'n telefoon wil ik ook!!!!
Ja, dat wist ik ook wel. Maar wij hadden een discussie over telefonische verkoop op dat moment, vandaar dat ik een grapje maakte. En ongeacht of je het grapje wel of niet leuk vindt hoef je niet meteen te gaan schelden. Ben je ongesteld?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee trut, dit gaat over deur tot deur verkoop.
Nee, zo noem ik onbekende vrouwen die zich tegen me aanbemoeien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:15 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik ook wel. Maar wij hadden een discussie over telefonische verkoop op dat moment, vandaar dat ik een grapje maakte. En ongeacht of je het grapje wel of niet leuk vindt hoef je niet meteen te gaan schelden. Ben je ongesteld?
Apart he, dat ze dat doen hier op Fok! Eikel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, zo noem ik onbekende vrouwen die zich tegen me aanbemoeien.
Gaat prima idd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:29 schreef childintime het volgende:
Je kunt toch ook gewoon als je de voordeur open doet die gewoon weer dichtdoen als er colporteurs staan? Ik bedoel, ik ben hun geen uitleg verschuldigd, ze bellen ongevraagd bij mij aan; dat is dan het risico wat zij nemen. Ik heb namelijk helemaal geen zin om te luisteren of een reden te moeten geven waarom ik dat niet wil.
Hoezo consequent volhouden? Gewoon 1x "ik ben niet geïnteresseerd, fijne dag verder" en dan ongeacht wat ze zeggen de verbinding verbreken. Je gaat toch niet jouw tijd verspillen aan zo'n figuur die z'n telefoonscript gaat voorlezen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb me er niet aangemeld. "ik ben niet geïnteresseerd" consequent volhouden als je zo'n lijer aan de telefoon krijgt, helpt ook. Ik word daarna nooit meer gebeld..
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:01 schreef Wombcat het volgende:
Toen er laatst bij mij iemand aanbelde met een 'fantastische aanbieding', reageerde ik met "ja, doei", en gooide de deur dicht. Hij reageerde nog wat verontwaardigd met "komop, zeg", maar daar kan ik me echt niet druk om maken.
Ik ben ik, met die anderen hier heb ik niets te makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:28 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Apart he, dat ze dat doen hier op Fok! Eikel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |