abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2010 @ 02:34:16 #76
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_83519350
Eigenlijk moeten hier Kamervragen over gesteld worden...
  donderdag 1 juli 2010 @ 04:03:49 #77
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_83519783
Kan een demissionair Kamerlid dan kamervragen stellen?

Dat ik me dat nou nog nooit eerder afgevraagd heb
pi_83519791
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:57 schreef Jarno het volgende:
En dat had niet voorzien kunnen worden?
Hey je hebt toch niets te verbergen???
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:37:45 #79
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_83522075
Je mag toch geen gegevens doorverkopen / geven aan derden Echt grof asociaal. Er moet eigenlijk een 'stoor-me-niet-op-welke-manier-dan-ook-register' komen.

* Metro2005 is blij met zijn prepaid mobiele telefoon en geen vaste telefoonaansluiting
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:14:36 #80
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_83552651
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:18 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Mag ik komen kijken? ha ha ha.

Ik heb geen last meer van telefoontjes sinds ik geen landlijn meer heb.

Heb 1 keer een man aan de deur gehad en dat ging over beleggingen. Heel open manier van klantenwerving en rustig, helemaal niet opdringerig. Je kunt met die agressieve methoden ongetwijfeld mensen overdonderen maar volgens mij maak je er 0,0 tevreden klanten mee. Korte termijn denken wat geen gezonde basis onder je bedrijf legt.

@childintime: Ik zeg maar 1 keer nee en dan zeg ik vriendelijk goededag en leg de hoorn op de haak.
Nou gebeld wordt ik dus al een tijd niet meer.

Maar gewoon van "dank U, geen interesse, goedendag", achter elkaar door? Ik zei nl altijd "dank U, ik heb geen interesse" en dan gingen ze gewoon door Vooral die lui met die uitvaartverzekeringen wat een vreselijke types zeg.
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:21:36 #81
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_83552936
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:14 schreef childintime het volgende:

[..]

Nou gebeld wordt ik dus al een tijd niet meer.

Maar gewoon van "dank U, geen interesse, goedendag", achter elkaar door? Ik zei nl altijd "dank U, ik heb geen interesse" en dan gingen ze gewoon door Vooral die lui met die uitvaartverzekeringen wat een vreselijke types zeg.
Ik weet precies wat je bedoelt. Mijn vriend zei, botte mensen moet je bot behandelen.
Nu wil ik dat niet als lijfregel instellen, ik ben liever vriendelijk en beleefd. Maar iemand die me in de rede valt en gewoon zo'n dom script zit voor te lezen, ja sorry daar is mijn tijd toch echt te kostbaar voor. Discussie is zinloos want ze walsen gewoon over je heen. Wat dat betreft ben ik wat beter geworden in het bewaken van mijn grenzen en binnen 10 seconden ligt die hoorn er op (als ik al heb opgenomen! vroeger had ik nummerherkenning en als er onbekend nummer in de display staat is het 9 van de 10 keer zo'n teleknuppel. Dat de telefoon rinkelt en dat je thuis bent hoeft nog niet te betekenen dat ik hem ook moet opnemen)
Voor je het weet heb je persoonlijke gegevens doorgegeven aan een of andere oplichter.

Nog afgezien van het feit dat ik veel leukere en boeiender dingen aan het doen ben dan zo'n telefonisch machtspelletje

En ja de kortste weg naar Rome is toch echt, Nee dank u goedemiddag/goedenavond <klik>
Dan balen ze maar en desnoods val ik ze in de rede. Scheelt ook tijd want aan mij gaan ze over de telefoon echt helemaal niets verkopen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:28:20 #82
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_83553193
Ja, aan het eind (vlak voor ik me heb aangemeld bij BMN) reageerde ik ook weleens lichtelijk overspannen. Was druk bezig, (konijnen verschonen oid) dan werd er gebeld. Ik toch maar opnemen want je weet niet wie het is. En dan weer zo'n vreselijke zeikerd. Ik heb weleens geroepen (middenin hun openingsriedeltje) dat ze beter konden stoppen want dat ik anders ging gillen. Dan waren ze ook meteen stil Soms werd er echt weleens tot 6 keer op een dag gebeld door allemaal verschillende.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 08:30:44 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83559499
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:21 schreef caroline88 het volgende:
vroeger had ik nummerherkenning en als er onbekend nummer in de display staat is het 9 van de 10 keer zo'n teleknuppel. Dat de telefoon rinkelt en dat je thuis bent hoeft nog niet te betekenen dat ik hem ook moet opnemen)
Voor je het weet heb je persoonlijke gegevens doorgegeven aan een of andere oplichter.
Dat ook, en ik zeg ook rustig dat bedrijven die zonder nummerherkenning bellen door mij als onbetrouwbaar worden geclassificeerd

Het is overigens ook nonsens dat ze niet met nummerherkenning zouden kunnen bellen, ook voor callcenters, maar zeker in het geval van overheidsinstanties (gemeente, UWV) vind ik het schandalig dat ze zonder nummerherkenning bellen, er kan makkelijk het algemene nummer van die instantie meegegeven worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83559686
Nog nooit last van gehad, sinds '95 alleen maar mobiel
pi_85224133
*klein schopje omhoog*
tipje voor degene die continu gebeld worden (onder etenstijd).
Maar werkt ook bij deur aan deur verkoop.
Werd gisteravond ook weer telefonisch gebeld door E-on met een verkooppraatje om te kijken of we niet goedkoper stroom konden krijgen.

Vraag of je ook personeelskorting krijgt, en vervolgens vertellen dat je voor concurerend bedrijf werkzaam bent.

Ik heb de jongen ook direct gevraagd of ik ook personeelskorting krijg, aangezien ik bij Essent werkzaam was.
Nog nooit zo makkelijk, snel (en vriendelijk!!!) een telefonisch verkoper afgewezen.

(dat ik eigenlijk bij Enexis werkzaam ben, heb ik maar niet verteld ;) )
Net efkes anges
pi_85225224
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nog nooit zo makkelijk, snel (en vriendelijk!!!) een telefonisch verkoper afgewezen.

Ik doe dat veel makkelijker en sneller. Zodra ze zeggen wie ze zijn zeg ik: geen interesse en flikker ik de hoorn er op.

En als het een loterij is vraag ik eerst wel of ik een prijs heb gewonnen en als dat niet zo is, zeg ik dan geen interesse en flikker de hoorn er op.

Maar dat is natuurlijk niet zo vriendelijk, maar zie ook geen enkele reden om dat te zijn.
pi_85225469
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ik doe dat veel makkelijker en sneller. Zodra ze zeggen wie ze zijn zeg ik: geen interesse en flikker ik de hoorn er op.

En als het een loterij is vraag ik eerst wel of ik een prijs heb gewonnen en als dat niet zo is, zeg ik dan geen interesse en flikker de hoorn er op.

Maar dat is natuurlijk niet zo vriendelijk, maar zie ook geen enkele reden om dat te zijn.
Zou nooit direct opleggen: heel soms moet ik ook mensen bellen omdat men meterstanden foutief heeft doorgegeven (Vraag me af, wat daar moeilijk aan is maargoed). Als je gelijk oplegt, heb je kans dat je stand berekend gaat worden. Kun je dus onnodig extra betalen.
Net efkes anges
pi_85226049
Wat een onzin.
pi_85226329
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:43 schreef bloodymary het volgende:
Wat een onzin.
geen onzin, gewoon de waarheid.

Niet elk bedrijf/afdeling belt je om je iets aan te smeren.
Soms willen ze je juist helpen. ;)
Net efkes anges
pi_85227860
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:46 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

geen onzin, gewoon de waarheid.

Niet elk bedrijf/afdeling belt je om je iets aan te smeren.
Soms willen ze je juist helpen. ;)
Nou neem ik toch aan dat je weet bij welk bedrijf je klant bent, dus als die bellen hang je niet meteen op
pleased to meet you
pi_85229121
Dat bedoel ik dus.
pi_85229359
Ik neem de laatste 6 jaar geen anonieme nummers meer op en ze spreken nooit iets in. Vroegah wel 8-10 telefoontjes per avond.. tegenwoordig.. 0 :D Werkt dus ook. Colporteurs worden hier opgegeten in de slotgracht btw.
pi_85229646
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:05 schreef Pietverdriet het volgende:
KPN verkocht jaren geleden de geheime nummers aan callcentres
Niet alleen de nummers; die schmiechten verkopen ook adressen door aan o.a. de Postcodeloterij.
pi_85230591
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:23 schreef Farenji het volgende:

[..]

Niet alleen de nummers; die schmiechten verkopen ook adressen door aan o.a. de Postcodeloterij.
Rij 20000km per jaar met de auto.
Sta op veel plaatsen in de file waar allang een weg verbreed had kunnen en moeten worden.
Helaas houden de boomknuffelgroeperingen dit tegen. Laat deze groeperingen 'gesponserd' worden door de Postcode loterij. Of van die milieufreaks die auto's van directeuren in brand steken.

Reden dat ik dus niet aan Postcodeloterij geef.
Net efkes anges
pi_85233656
Maar door dat bel-me-niet-register is dat bellen toch ook wel afgelopen nu? Ik maak het tenminste weinig meer mee. En als het wel gebeurt, dan vraag ik voortaan direct de gegevens op en dien via internet een klacht in.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:05:55 #96
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_85233797
Ik heb me er niet aangemeld. "ik ben niet geïnteresseerd" consequent volhouden als je zo'n lijer aan de telefoon krijgt, helpt ook. Ik word daarna nooit meer gebeld..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:07:17 #97
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85233895
Kijk je even uit het raam. Geen bekende? Toedeloe.
Intelligent, but fucked up.
pi_85236293
Kun jij uit het raam zien wie er aan de telefoon is? Zo'n telefoon wil ik ook!!!!
pi_85236618
als je in een hele melige bui bent kun je die lui ook gaan treiteren.
pi_85236795
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:39 schreef emma1986 het volgende:
als je in een hele melige bui bent kun je die lui ook gaan treiteren.
Klopt deed ik vroeger ook wel. Als ze dan belden en vroegen heeft u tijd, dan zei ik een ogeblikje en ging ondertussen iets anders doen. En dan om de tien minuten vragen, bent u daar nog? Ik kom zo. Meestal hingen ze dan al snel op hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')