Hey je hebt toch niets te verbergen???quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:57 schreef Jarno het volgende:
En dat had niet voorzien kunnen worden?
Nou gebeld wordt ik dus al een tijd niet meer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:18 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Mag ik komen kijken? ha ha ha.
Ik heb geen last meer van telefoontjes sinds ik geen landlijn meer heb.
Heb 1 keer een man aan de deur gehad en dat ging over beleggingen. Heel open manier van klantenwerving en rustig, helemaal niet opdringerig. Je kunt met die agressieve methoden ongetwijfeld mensen overdonderen maar volgens mij maak je er 0,0 tevreden klanten mee. Korte termijn denken wat geen gezonde basis onder je bedrijf legt.
@childintime: Ik zeg maar 1 keer nee en dan zeg ik vriendelijk goededag en leg de hoorn op de haak.
Ik weet precies wat je bedoelt. Mijn vriend zei, botte mensen moet je bot behandelen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:14 schreef childintime het volgende:
[..]
Nou gebeld wordt ik dus al een tijd niet meer.
Maar gewoon van "dank U, geen interesse, goedendag", achter elkaar door? Ik zei nl altijd "dank U, ik heb geen interesse" en dan gingen ze gewoon doorVooral die lui met die uitvaartverzekeringen
wat een vreselijke types zeg.
Dat ook, en ik zeg ook rustig dat bedrijven die zonder nummerherkenning bellen door mij als onbetrouwbaar worden geclassificeerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:21 schreef caroline88 het volgende:
vroeger had ik nummerherkenning en als er onbekend nummer in de display staat is het 9 van de 10 keer zo'n teleknuppel. Dat de telefoon rinkelt en dat je thuis bent hoeft nog niet te betekenen dat ik hem ook moet opnemen)
Voor je het weet heb je persoonlijke gegevens doorgegeven aan een of andere oplichter.
Ik doe dat veel makkelijker en sneller. Zodra ze zeggen wie ze zijn zeg ik: geen interesse en flikker ik de hoorn er op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nog nooit zo makkelijk, snel (en vriendelijk!!!) een telefonisch verkoper afgewezen.
Zou nooit direct opleggen: heel soms moet ik ook mensen bellen omdat men meterstanden foutief heeft doorgegeven (Vraag me af, wat daar moeilijk aan is maargoed). Als je gelijk oplegt, heb je kans dat je stand berekend gaat worden. Kun je dus onnodig extra betalen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik doe dat veel makkelijker en sneller. Zodra ze zeggen wie ze zijn zeg ik: geen interesse en flikker ik de hoorn er op.
En als het een loterij is vraag ik eerst wel of ik een prijs heb gewonnen en als dat niet zo is, zeg ik dan geen interesse en flikker de hoorn er op.
Maar dat is natuurlijk niet zo vriendelijk, maar zie ook geen enkele reden om dat te zijn.
geen onzin, gewoon de waarheid.quote:
Nou neem ik toch aan dat je weet bij welk bedrijf je klant bent, dus als die bellen hang je niet meteen opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
geen onzin, gewoon de waarheid.
Niet elk bedrijf/afdeling belt je om je iets aan te smeren.
Soms willen ze je juist helpen.![]()
Niet alleen de nummers; die schmiechten verkopen ook adressen door aan o.a. de Postcodeloterij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:05 schreef Pietverdriet het volgende:
KPN verkocht jaren geleden de geheime nummers aan callcentres
Rij 20000km per jaar met de auto.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:23 schreef Farenji het volgende:
[..]
Niet alleen de nummers; die schmiechten verkopen ook adressen door aan o.a. de Postcodeloterij.
Klopt deed ik vroeger ook wel. Als ze dan belden en vroegen heeft u tijd, dan zei ik een ogeblikje en ging ondertussen iets anders doen. En dan om de tien minuten vragen, bent u daar nog? Ik kom zo. Meestal hingen ze dan al snel op hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:39 schreef emma1986 het volgende:
als je in een hele melige bui bent kun je die lui ook gaan treiteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |