Dat is spijtig. Het is 1 van de behoeftes die eigenlijk direct bevredigd moet worden. Als het even kan zou men dan ook een aanleiding moeten creëren; daar zou iedereen uiteindelijk het meest bij gebaat zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik had heel erg zin om recalcitrant te doen, maar er was geen aanleiding.
....omg is dat echt?!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Bij dit soort mongolen woon ik
[ afbeelding ]
Als je niet stemt mag je ook niet klagen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik heb niet gestemd. Maar ik ga wel 4 jaar lang klagen straks. Gewoon, omdat het kan.
Ja hoor, die staan door heel de Haarlemmermeer aangeplakt.quote:
...dus alle hoerenlopers gaan nu op hem stemmen? O jee, mijn vriendin zegt altijd dat alle mannen hoerenlopers zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
Ja hoor, die staan door heel de Haarlemmermeer aangeplakt.
Dat is van die man die een bordeel langs de A15 wilde zetten, Rinus Beusenberg.
Oeh, ik ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier ook op die manier, blijft heerlijk achterhaald natuurlijk dat het digitaal niet te regelen valt, ik woon dan ook nog eens in een dusdanig geweldige gemeente dat de partijen niet eens allemaal een internetpagina hebben.
Ook nog eens mogen stemmen met het rode potlood, dat ik dat nog eens mee mocht maken.![]()
Ben trouwens voor de VVD gegaan, doen het hier al tijden prima en hadden ook nu weer een goed programma.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je niet stemt mag je ook niet klagen.
fout, als je niet hebt gestemd dan heb je een vrijbrief om te klagen op ELKE partij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je niet stemt mag je ook niet klagen.
Oeh!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
fout, als je niet hebt gestemd dan heb je een vrijbrief om te klagen op ELKE partij.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...dus alle hoerenlopers gaan nu op hem stemmen? O jee, mijn vriendin zegt altijd dat alle mannen hoerenlopers zijn
En met nog drie kwartier tot de sluiting van de stembureaus is dat nog steeds zo. Met name het CDA zou bijna van de kaart worden geveegd als alleen de stemmen van de FOK!kers mee zouden tellen. En twee Nederlandse gemeenten zijn wel érg goed vertegenwoordigd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:50 schreef Peter het volgende:
FOK! stemt wel flink verschillend als de peilingen.. vooralsnog
In welk gehucht woon jij?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:16 schreef paul280 het volgende:
het op een lokale partij gestemd.
Niet omdat ik op een lokale partij wil stemmen maar weiger vvd of cda te stemmen.
Andere landelijke partijen doen niet mee
Met tezamen zo'n 650.000 inwoners, goed voor vier procent van de Nederlandse bevolking.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:23 schreef Zith het volgende:
zozo, 11% op PVV, die maar in 2 gemeenten mee doet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |