Iedereen kan een account nemen op de Wiki...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als ik er al iets aan zou hebben moeten doen, ik weet het wachtwoord niet
Hier een voorbeeld: http://www.werkenbijdelandmacht.nl/n/78/Mensen-met-ervaring.htmlquote:
Sommige vrouwen zoeken ook echt OVERAL wat achter hequote:Today, I spent a wonderful day with my girlfriend. I got her everything she wanted, and drained my wallet. On the walk home she noticed a license plate that had an ex-girlfriend's name on it. She saw me looking and accused me of still being in love with my ex, and stormed off. After throwing salad in my face. FML
thanks, net aangemaaktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen kan een account nemen op de Wiki...
Zus van La Paay?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zoeken ook echt OVERAL wat achter he
Volgens mij gewoon een makkelijk excuus om het uit te makenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zoeken ook echt OVERAL wat achter he
Nederlanders mogen mij gewoon (sergeant)majoor noemen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Dan zal ik je ook geen 'Sir' noemen
Je mist de NCIS linkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nederlanders mogen mij gewoon (sergeant)majoor noemen.
Van buitenlanders verlang ik toch wel dat ze mij Sir noemen. Aangezien een sergeant-majoor meer betekend dan een officier.
In NL ligt het probleem bij de aanspreektitel "Meneer". Elke (marine) officier waar men een hekel aan heeft noemt men meneer ipv de juiste titel mbt de rang.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je mist de NCIS link![]()
Maar bedankt voor de info
Gelukkig, ik schrok alquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Ik schop militairen die mij meneer noemen in elkaar.
Net als Gibbs heb ik daar een hekel aan.
Zou hoed kunnen.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou hoed kunnen.
Eigenlijk zouden Patricia en Christina apart gezet moeten worden. Elke dag worden ze getrakteerd op Tel Sell en op het Internet zouden ze alleen maar de site van 'Linedancevereniging Op Een Rijtje' mogen bezoeken.
Naast m'n PaPo en mijn plaatje is dat het enige wat ik nog heb, m'n strepen...quote:
Jan-Jaap en Raoul hadden soortgelijke ideeën al, ik zou het leuk vinden als het uitgevoerd wordt.quote:
Standaard.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naast m'n PaPo en mijn plaatje is dat het enige wat ik nog heb, m'n strepen...
Werd tijdens een herhalingsoefening bevorderd tot sergeant, wel op de laatste dag.
Scheelde ze weer wat extra geld...
Ik was al een jaar lang uit dienst.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Standaard.![]()
Je bent het eerst (lang) titulair. Wel de plichten maar niet de rechten en bij het afzwaaien krijg je de echte rang.
Ze hebben geen ICT funties, maar ze waren toch op zoek naar nerds?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld: http://www.werkenbijdelandmacht.nl/n/78/Mensen-met-ervaring.html
Dan zou ik een nieuwe avatar nemenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik ben sinds vandaag paranoimiaal begaafd ben ik achter gekomen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |